Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 16:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin dzia艂u


1. Zr贸b wszystko opisane w TYM w膮tku!
2. Je艣li nie pomo偶e, u偶yj opcji szukaj!
3. Je艣li nic nie znajdziesz, pisz膮c temat z pytaniem dok艂adnie opisz problem z maszyn膮, pami臋taj! Nie jeste艣my wr贸偶kami! :)
4. Ka偶dy problem opisz w osobnym temacie
5. Je艣li dopisa艂e艣 objawy do swojego ostatniego postu napisz prywatn膮 wiadomo艣膰 do moderacji o od艣wie偶enie tematu!



Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 17 ]  Przejd藕 na stron臋 1, 2  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 3 mar 2016, o 20:58 
VIP
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2011, o 18:36
Posty: 1016
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pochwa艂y: 5
Pojazd: Civic EC8
125p 2x
126p
Mr89
Mr89

GG: 0
Wojew贸dztwo: Opolskie
Witam Panowie. W pi膮tek zmienia艂em opon臋 z ty艂u i skr贸ci艂em kolanko wydechowe. Od tego czasu czasem czu膰 lekki spadek mocy, nie wyst臋puj臋 on zawsze. Aczkolwiek w po艂owie zakresu obrot贸w ma co艣 w stylu turbo dziury, i po chwili jedzie normalnie. Kompresja jest, odpala normalnie, trzyma wolne obroty, ale jest odczuwalny lekki spadek mocy i zmieni艂a si臋 reakcja na gaz w g贸rnym zakresie obrot贸w. Mo偶liwe 偶e to objawy przytarcia? Ma jaki艣 wp艂yw na to to, 偶e kolanko zosta艂o 艣ci臋te pod lekkim k膮tem a nie prostopadle? Szuka艂em, ale odpowiedzi nie znalaz艂em. Ga藕nik czysty, filtr powietrza r贸wnie偶. B臋d臋 wdzi臋czny za pomoc.

_________________
VTEC just kicked in yo'


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2016, o 21:07 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2016, o 21:22
Posty: 19
Pochwa艂y: 1
Pojazd: Ogar 200 najszybszy w mie艣cie
GG: 0
Wojew贸dztwo: Podkarpackie
A s艂ysza艂e艣 o czym艣 takim jak rezo?

_________________
go url


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2016, o 21:13 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 28 lip 2013, o 18:12
Posty: 295
Pochwa艂y: 4
Pojazd: Polonez
GG: 0
Wojew贸dztwo: Dolno艣l膮skie
Spr贸buj wyregulowa膰 zap艂on. Prawdopodobnie jest ustawiony pod zablokowany uk艂ad wydechowy i dlatego si臋 tak zachowuje.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2016, o 21:21 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2016, o 21:22
Posty: 19
Pochwa艂y: 1
Pojazd: Ogar 200 najszybszy w mie艣cie
GG: 0
Wojew贸dztwo: Podkarpackie
towar210 napisa艂(a):
Spr贸buj wyregulowa膰 zap艂on. Prawdopodobnie jest ustawiony pod zablokowany uk艂ad wydechowy i dlatego si臋 tak zachowuje.


Zap艂on tu nie ma nic do rzeczy. W dwusuwach wydech pe艂ni tak膮 funkcj臋 jak turbo w czterosuwie, st膮d "turbodziura" bo rezo nie 艂apie :D

_________________
go url


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2016, o 21:33 
VIP
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2011, o 18:36
Posty: 1016
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pochwa艂y: 5
Pojazd: Civic EC8
125p 2x
126p
Mr89
Mr89

GG: 0
Wojew贸dztwo: Opolskie
towar210 napisa艂(a):
Spr贸buj wyregulowa膰 zap艂on. Prawdopodobnie jest ustawiony pod zablokowany uk艂ad wydechowy i dlatego si臋 tak zachowuje.


Czyli otwarcie platynek ma by膰 mi臋dzy 1.6-2mm przed GMP, tak?

_________________
VTEC just kicked in yo'


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2016, o 22:03 
Weteran
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 16 maja 2010, o 12:47
Posty: 1263
Lokalizacja: Przedbojewice
Pochwa艂y: 25
Pojazd: Romet Ogar 200 88'
Audi 80 b3 1.8s 90'

GG: 16013509
Wojew贸dztwo: Kuj.-pom.
Nie wiem jak ja to robi艂em, ale zawsze ustawia艂em wa艂 w pozycji, gdzie krzywka ma najwi臋kszy wznios, przerwa na paznokie膰, i pali艂 zawsze, ciep艂y, zimny, nie mia艂em z nim problemu ;o Wiem ze ma艂o to si臋 ma do teorii i takie ustawianie 'na oko' to te偶 niezbyt prawid艂owe, ale metoda dobra na szybko, a nakula艂em tak je偶d偶膮c codziennie po 10km do szko艂y i z powrotem i nic si臋 nie dzia艂o :)

_________________
Autor postu jest autorem postu
Moje maszynki:
Ogar
Mondziak
Astra
Audi 80


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2016, o 22:29 
VIP
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2011, o 18:36
Posty: 1016
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pochwa艂y: 5
Pojazd: Civic EC8
125p 2x
126p
Mr89
Mr89

GG: 0
Wojew贸dztwo: Opolskie
Co do zap艂onu to ustawiony jest dobrze, odpala od kopa. Codziennie od dw贸ch miesi臋cy robi臋 nim 70km t膮 sam膮 tras膮 i czu膰 teraz zmian臋, niestety na gorsze. G贸rki kt贸re kiedy艣 bra艂em bez problemu na tr贸jce teraz bior臋 na dw贸jce, a czasem i na jedynce. Ale nie zawsze ten problem wyst臋puj臋, przynajmniej takie mam wra偶enie.

_________________
VTEC just kicked in yo'


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 3 mar 2016, o 23:40 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2016, o 21:22
Posty: 19
Pochwa艂y: 1
Pojazd: Ogar 200 najszybszy w mie艣cie
GG: 0
Wojew贸dztwo: Podkarpackie
Du偶o skr贸ci艂e艣 to kolanko?

_________________
go url


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 mar 2016, o 19:20 
VIP
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2011, o 18:36
Posty: 1016
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pochwa艂y: 5
Pojazd: Civic EC8
125p 2x
126p
Mr89
Mr89

GG: 0
Wojew贸dztwo: Opolskie
Wchodzi w t艂umik gdzie艣 na 2cm.

_________________
VTEC just kicked in yo'


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 mar 2016, o 20:44 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 23 lis 2013, o 15:39
Posty: 348
Lokalizacja: Inowroc艂aw
Pochwa艂y: 3
Pojazd: Romet Ogar 200 2x
GG: 0
Wojew贸dztwo: Kuj.-pom.
A ustaw zap艂on na 1,8mm, m贸j ma tak ustawiony i jest idealnie.

_________________
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/XUDN/
https://m.youtube.com/channel/UCW61p43FPrYIWaJ-TRA5n7w


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 17 ]  Przejd藕 na stron臋 1, 2  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegl膮da forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten dzia艂: Brak zidentyfikowanych u偶ytkownik贸w i 1 go艣膰


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net