Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 10:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 wrz 2009, o 21:40 
Poziom

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 22:20
Posty: 392
Pochwały: 6
Pojazd: Simson S51
GG: 8332509
Województwo: Śląskie
która to jest zębatka zdawcza?; > ta z silnika? bo obydwie były wymieniane przez poprzedniego właściciela na niestandardowe


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2009, o 21:44 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2009, o 19:18
Posty: 1208
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 31
Pojazd: nogi :)
GG: 20099108
Województwo: Kuj.-pom.
Ta co jest w silniku , łańcuch napędza :)

_________________
Patrz w lusterka ! Motocykle są wszędzie !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2009, o 21:45 
Poziom

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 22:20
Posty: 392
Pochwały: 6
Pojazd: Simson S51
GG: 8332509
Województwo: Śląskie
to ona jest chyba większa niż powinna być ile ma mieć zębów oryginał?:> to jutro sprawdzę tą moją zębatkę :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2009, o 21:47 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2009, o 19:18
Posty: 1208
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 31
Pojazd: nogi :)
GG: 20099108
Województwo: Kuj.-pom.
Nie wiem ile powinna mieć standardowa. Nie posiadam simsona :) Zapytaj się kogoś kto go ma.

_________________
Patrz w lusterka ! Motocykle są wszędzie !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2009, o 21:50 
Poziom

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 22:20
Posty: 392
Pochwały: 6
Pojazd: Simson S51
GG: 8332509
Województwo: Śląskie
właśnie w tym problem że nikt kto ma simsona tutaj nie zagląda :( wydaje mi się że standard ma 15z ale nie jestem pewien
posiadacze simsonów proszę o wypowiedź :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2009, o 22:25 
Co do simsonów bynajmniej ja mam cylek S60 nie 55ccm tylko 60.... Co zaś ja mogę polecić Cylek 70ccm z poszerzonymi kanałami albo 90ccm chyba RTZ o ile pamiętam. Gaźnik Bing, tłumik Leo Vince. Nie wiem jak się ma to do "sportowych wałów" Czy lepiej je dawać czy nie ale kosz sprzęgłowy na wszelki wypadek s70 wypadało by wsiądź


Góra
  
 
PostNapisane: 14 wrz 2009, o 22:34 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2007, o 19:46
Posty: 1210
Lokalizacja: Wodzierady
Pochwały: 3
Pojazd: Honda ns1/ ogar200
Honda Civic

GG: 3916266
Województwo: Łódzkie
i jeszcze zaplon elektroniczny do tego oczywiscie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 wrz 2009, o 22:46 
Jak najbardziej zgadzam się z Teo. Dlaczego zapłon Elektroniczny jest taki ważny? Hmmm po prostu z tym zapłonem Simson jest jeszcze mniej awaryjny bynajmniej mój działa już dosyć długo bezawaryjnie iskra zawsze jest i nie trzeba się bawić w platynki itd :). To chyba tyle na temat Mechaniki można jeszcze dodać do tego Skrzynie 5 biegową ale nie polecam, wadliwe bywają. Ogółem Simsony bardzo podatne są na tuning można kombinować jak się da i jednak osiągi się odczuwa, jednak trzeba pamiętać o dbaniu. Bo np Ogar jest jak kobieta tyle że bardzo wymagająca trzeba ją w kółko dopieszczać i ciężko jej dogodzić wiecznie niezadowolona nie daję tej satysfakcji. <lol> . A Simson to jest Kobitka taka mniej wymagająca kochana dająca wiele radości z pieszczot :D. Tak ja ten świat widzę:D


Góra
  
 
PostNapisane: 15 wrz 2009, o 06:36 
Poziom

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 22:20
Posty: 392
Pochwały: 6
Pojazd: Simson S51
GG: 8332509
Województwo: Śląskie
tzn ja mam zapłon normalny ale nowiutki także narazie nie będę wymieniał a słyszałem że żeby mieć s70 to trzeba przewiercać kartery można to jakoś ominąć? :>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 15 wrz 2009, o 07:08 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2008, o 11:47
Posty: 2076
Lokalizacja: Niegowonice/Zawiercie
Pochwały: 5
Pojazd: Skoda Superb, Jawa 350 TS
GG: 8398505
Województwo: Śląskie
Nie ominiesz tego :)

bo Ci cylinder na kartery nie wejdzie, i dlatego musisz rozwiercać.

Skrzynia 5tka wadliwa? nie możliwe, są to dobre skrzynie, ale zakladaja tez przelozenie skrzyni od sr80 i podobno na to samo wychodzi :)

tez mialem cylinder S60 nie S55

Do dobrego tuningu polecam:

Szlif cylindra DDR na 60/4 , spawany wydech, gaźnik 19-n-1 [ nie wiem jak się pisze to :D ], wał jak masz DDR to powinien wytrzymać, i oczywiscie dobre oleje do silnika/mieszanki ;)

przy s70 musisz się juz liczyc z tym, ze musisz zalozyc podwójny docisk do sprzegla ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net