Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 18:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 sie 2012, o 14:13 
Kuwa mówię do Adrianusa, że używanego nie wyreguluje dobrze jak jest mocno zużyty.... Nowe to nowe inna kwestia.


Góra
  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 14:27 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
To pisz do kogo piszesz. Bo myślałem, że o mnie ci chodzi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 17:53 
VIP

Dołączył(a): 25 lip 2010, o 14:12
Posty: 2137
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pochwały: 31
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Ktoś tu miał kupiony taki gaźnik, wyregulował go i nawet ogar mniej palił. To był chyba Termos.

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 17:58 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:49
Posty: 1852
Lokalizacja: Żychlin/Kutno
Pochwały: 5
Pojazd: Opel Astra G 1.6 8v, Bohy z Dedeeru
GG: 5104517
Województwo: Łódzkie
Aleksander_PL napisał(a):
(2) w tym jest ziarenko prawdy ale nie więcej. Skoro te tłoki tak puchną to czemu nadal ktoś je kupuje? Zresztą jak sam nie testowałeś takiego zestawu to pozostaw to bez komentarza.


To akurat prawda, te tloki puchna i motor traci mocy jak się zagrzeje. Pod tym moge się podpisac :P

_________________
"Jeśli chcesz, by coś dobrze zrobiono - zrób to sam..."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 20:33 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Jest rada,żeby nie puchł tłok.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 20:36 
Jurek napisał(a):
Jest rada,żeby nie puchł tłok.

Anodowanie


Góra
  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 21:36 
Elektronik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 18:17
Posty: 947
Pochwały: 44
Pojazd: komar-2biegi,Nissan Navara double CAB,Quad 110
GG: 0
Województwo: Warm.-maz.
Prosty sposób,anodowanie zabezpiecza tłok przed ścieraniem się.
Potrzebna jest do tego bardzo dokładna suwmiarka do setnych części milimetra i dobry fachowiec z tokarką.
Należy zmierzyć średnice tłoka na wysokości 2 cm i zmierzyć pomiędzy pierścieniami,różnica w średnicy powinna wynieść 0,05mm,jeżeli na całej długości tłoka będzie ten sam wymiar to będzie tłok puchł,więc trzeba od główki tłoka aż 3mm poniżej ostatniego pierścienia ma średnicy zdjąć na tokarce te 0,05mm,a więc w tym miejscu pomiędzy cylindrem,a tłokiem będzie różnica 0,1mm,po niżej pierścieni 3mm ,tam powinno być0,05mm.Dlatego takie różnice są,bo tłok nagrzewa się nierównomiernie,najwyższa temperatura jest na denku tłoka i tam najbardziej ,się nagrzewa i rozszerza.Są i fabryczne tłoki podobnie zrobione,każdy tłok trzeba mierzyć przed składaniem.

Wiem trochę się mądrze,ale taka jest prawda.

_________________
http://chomikuj.pl/mewa.51


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 sie 2012, o 14:21 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
James bawił się w takie coś z owalizowaniem tłoka.. Wyszło na to ze gra nie warta świeczki.. Z tego co pamiętam.. Jednak w Simie zawsze idzie inny tłok spasować, inteligencja posiadająca jawki jeszcze na to nie wpadła

ANODOWANIE to wytworzenie cienkiej porowatej warstwy tlenku na powierzchni aluminium, i ewentualne jej zabarwienie...
WIĘC NIE PIER.DOLCIE ŻE OWALIZACJA I ANODOWANIE TO TO SAMO..
pozdro..

"Wiem trochę się mądrze,ale taka jest prawda."


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 sie 2012, o 14:29 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
Z tego co wiem to te owalizowanie to dobra rzecz,cyprkowi chyba owalizował w mza,ja też mam zawiar owalizować swojego MTX u kumpla,zdam relacje jak to chodzi przy takim stopie. :P
W jawce dość ciężko znaleść dobry tłok gdyż ma chyba swożeń 13mm,można robić tak jak antonio czyli zamiast łożyska w koszyczku zastosował same "pręciki",może by to zredukowało jakoś na swożeń 12.Można jeszcze szukać na mielochu jakiś łożysk pod 13mm redukowane na 12.Z tego ci wiem to są takie.Można jeszcze kupić tłok 1p do jawki na czeskiej stronie.Anodowanie tłoka jest dość drogie. :)

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 6 sie 2012, o 14:31 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Możesz samemu naanodować tłok, ale po pierwsze narażasz życie, bo używasz różnych kwasów, a po drugie, trzeba chyba jeszcze go obrobić po tym anodowaniu, więc lepiej dać komuś kto się tym zajmuje zawodowo.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net