Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 22:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 paź 2013, o 19:57 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2013, o 22:24
Posty: 68
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200, Jawa 356
GG: 0
Województwo: Śląskie
Witam dzis chcialem przedstawic wam mój pomysl na tuning silnika 223. Chciałbym zalozyc cylinder 70cm 70/4/3/2m według plusminusa można taki cylinder spróbować zrobic. do tego trzeba spasowac jakis tłok itp a więc teraz wasza kolej piszcie co mozna by jeszcze zrobic żeby 223 mial duzoo mocy ;D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 20:05 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
Pedały sobie dorób.

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 20:11 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2013, o 09:05
Posty: 239
Lokalizacja: Krzywda
Pochwały: 1
Pojazd: Aerox 1.9 TDI
GG: 3068205
Województwo: Lubelskie
Kup sobie paliwo od odrzutowca xD Szkoda silnika :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 20:23 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2009, o 13:36
Posty: 1070
Lokalizacja: Tuszyn
Pochwały: 14
Pojazd: Romet 50-T1,Simson S51B
GG: 6268096
Województwo: Łódzkie
Nie licze już dorabiania korbowodu,roztaczania karterów jak dla mnie szkoda kasy

_________________
Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Ogar 205>Romet Komar 2350>Simson SR50>Dezamet 756.2 "Stella">RometChart 210>Romet Kadet 780>Romet Pegaz 750>Romet Pony M2>Honda Vision>Romet Ogar 200>Romet Pony 301>Yamaha DT 50 MX>Romet Chart 210>Simson S51 ENDURO>Derbi Senda SM>Simson S51B Romet 50 T1 Romet Ogar 200

Całe zycie na piżdzikach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 20:38 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
I jak zawsze forumowicze dzielą się na tych, którzy są zwolennikami oryginałów i na tych, co ciekawią się tuningami. ;] Jak fajnie posłuchać sobie tych przepychanek. ;] Twój tuning zależy od zasobności Twojego portfela. Można zdziałać wiele.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 12 paź 2013, o 20:42 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2013, o 22:24
Posty: 68
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200, Jawa 356
GG: 0
Województwo: Śląskie
orientujecie się około ile wyniosła by taka przeróbka?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 paź 2013, o 09:56 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Możesz tak zrobić, ale koszty będą spore, bo z samym cylindrem jest sporo zabawy, nowa tuleja, roztoczenie, membrana, kostka pod nią itd Nie siedzę w 223, ale nie wiem czy z Meteora nie znalazłby się jakiś tłok. Zawsze możesz dać jeszcze wypełnienie komory korbowej (podkowa), ale sam cylinder już ci sporo da, ale wiadomo z dobrym gaźnikiem i spawanym wydechem.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 paź 2013, o 10:22 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 21:32
Posty: 2123
Lokalizacja: [SD] Dąbrowa Górnicza
Pochwały: 13
Pojazd: Fiat Cinquecento 704 Top Young FOS Azzurro Ischia
GG: 7951300
Województwo: Śląskie
Moim zdaniem jest to dużo roboty i trzeba mieć pojęcie o takich pracach, gdyż nie działa to na zasadzie : "tu klepnę młotem, tam klepnę młotem, poskładam bez uszczelek i będzie hulać", tu każda 0,01 mm się liczy, dokładność to podstawa, oczywiście jeśli komuś oddasz to na warsztat, policzy sobie niezłą sumkę, także nie ma się co za to zabierać bez dużego budżetu, według mnie lepiej kup sobie za te pieniążki na "tuning 223" Simsonka i z niego już można zrobić rakietę, gdyż są do niego wyważone wały korbowe, kosze sprzęgłowe itp., a co za tym idzie nie trzeba ich dorabiać, przerabiać, dotaczać, itd., więc koszty są dużo mniejsze. Mam nadzieję, że pomogłem.

Pozdrawiam. :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 paź 2013, o 10:28 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2013, o 22:24
Posty: 68
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pochwały: 1
Pojazd: Ogar 200, Jawa 356
GG: 0
Województwo: Śląskie
ok dzieki za informacje i porady


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 13 paź 2013, o 11:13 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2009, o 20:54
Posty: 3118
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 29
Pojazd: Honda VFR 750
Volvo V70 2.4 D5

GG: 6605823
Województwo: Śląskie
Będziesz miał koło 2000zł to spokojnie zrobisz rakietę :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net