Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 20:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 sie 2010, o 14:29 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
PiotrekS94, od kiedy rame się wyważa ;>
chyba centruje żeby był jednoślad ;p
w sumie jak masz tiga to możesz sobie dorobić wsporniki ale nie wiem czemu rama by się miała rozlecieć?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2010, o 14:55 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2009, o 00:31
Posty: 989
Lokalizacja: Pszczyna
Pochwały: 31
Pojazd: Opel Corsa C gsi 1.8
Ogar 200

GG: 7152552
Województwo: Śląskie
Ramę można wzmocnić spawając migomatem albo najlepiej spawarką typu TIG. Za cholerę nie wolno spawać ramy spawarką transformatorową ! Spawarka transformatorowa może za bardzo nam nagrzać ramę, która może się w ten sposób pokrzywić. Chyba że mamy na stanie maszynę do centrowania(wyważania?) ram motocyklowych ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 sie 2010, o 19:28 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2010, o 11:05
Posty: 28
Pochwały: 13
Pojazd: Simson s51 , MZ ETZ 251
GG: 7525948
Województwo: Łódzkie
spun_14 napisał(a):
Nooo ja widziałem big bore4 130ccm 27KM tylko bardzo wąski zakres obrotów użytecznych gdyż z niewiadomych przyczyn strojono je na ok.12 000rpm

Można też dostac kupić cylinder 85ccm do simsona
20ps 13Nm i obrotami użytecznymi od 8000 do 13000 v-max 130

W sumie to głupota bo trzeba silnik na takich obrotach trzymać żeby jako tako jeździł więc raczej długo to wszystko nie pochodzi ale jeśli ktoś chcesz szpan i nie ma co z kasą robić ;p

Dobra wracając do tematu
W sumie to dobry pomysł z podniesieniem mocy w takim silniku do 4KM ale zastanawia mnie jedno skoro z każdego 50ccm można max osiągnąć ~10KM to dlaczego nie więcej :> Można by przecież zastosować lepsze części łożyska
Ciekawi mnie jeszcze jedno amper,
Cytuj:
i bedzie 4KM jesli cylinder oraz całe układy są w idealnym stanie(jak nowe/) max szczelności!!!Ja tak miałem komarek leciał 70km\h.. bardzo elastyczny momet obrotowy...


To skoro z 4KM można wycisnąć 70km/h i mieć dużą elastyczność przy tym
To mając 10KM można polecieć spokojnie 100 ;>


dlaczego nie więcej?? Hmmm... bo to komar i się rozleci;p a elastyczność jest zawsze duża jak są niskie obroty mocy maksymalnej
no jak byś wpakowł membranę by silnik wkręcił się do 11000 to 100km/h by było;d ale kto by tyle komarem jechał rozkręcił by się zanim by się zebrał do tej prędkości!;d


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sie 2010, o 20:15 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 11:04
Posty: 1063
Lokalizacja: Pasłęk
Pochwały: 2
Pojazd: keeway f-act
GG: 4100499
Województwo: Warm.-maz.
ja mam takiego jednego komarka w którego władowałem kupę kasy. Wszystko robiłem żeby było jak najlepiej. Może kiedyś będę coś myślał o tuningu tylko tak żeby był wytrzymały...

_________________
Projekt keeway fact LC
80%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sie 2010, o 21:05 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
amper, Jesteś w stanie dokonać delikatniej przeróbki cylindra, zakładając że zostanie seryjny gaźnik 17mm, tłumik z simsona, skrócona nóżka tłoka od kanału ssącego o 1mm, i głowica splanowana także mm, jak by co mogę podać wymiary ;] Dokładniej chodzi mi o to żebyś wyrysował plan takiego cylindra, ma to być dość łatwa lecz efektywna przeróbka która nie skróci dużo żywotności silnika


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sie 2010, o 21:07 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 11:04
Posty: 1063
Lokalizacja: Pasłęk
Pochwały: 2
Pojazd: keeway f-act
GG: 4100499
Województwo: Warm.-maz.
takich cudów nie ma :P każdy tuning zmniejsza żywotność! :P

_________________
Projekt keeway fact LC
80%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 sie 2010, o 21:08 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
chodzi mi o minimalne przerobienie kanałów, co nie odbije się bardzo na długości życia ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 sie 2010, o 10:04 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
No ale podał w 1 poście to dużo do przerabiania ;>
Nawet nie ma 4 płuków ;p


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 sie 2010, o 12:21 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2010, o 11:05
Posty: 28
Pochwały: 13
Pojazd: Simson s51 , MZ ETZ 251
GG: 7525948
Województwo: Łódzkie
Piankos napisał(a):
amper, Jesteś w stanie dokonać delikatniej przeróbki cylindra, zakładając że zostanie seryjny gaźnik 17mm, tłumik z simsona, skrócona nóżka tłoka od kanału ssącego o 1mm, i głowica splanowana także mm, jak by co mogę podać wymiary ;] Dokładniej chodzi mi o to żebyś wyrysował plan takiego cylindra, ma to być dość łatwa lecz efektywna przeróbka która nie skróci dużo żywotności silnika


na pierwszej stronie dałem mapę okien... to są delikatne i efektywne przeróbki można ją stosować do motorów które mają skok tłoka 44mm by zachować kąty otwierania się okien w ściśle określonych momentach! więc przerób to tak jak na tamtym schemacie i będzie dobrze;) na przyszłość określaj w jakim motorze tego chcesz dokonać!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 11 sie 2010, o 13:41 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2009, o 13:37
Posty: 2312
Pochwały: 25
Pojazd: Volverine
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Ogar ;-) bo w TS350 chyba nie ma za mało mocy xD

_________________
Dziadek: "... dowód na to, że fiat potrafi zrobić lepsze lepsze auto niż typowy golf 4... "
:D Italia Engine Power! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net