Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 08:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2008, o 22:43 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Mają określoną wydajność, między nimi iskra przeskakuje, to obniża wartość max. obrotów, knap by Ci to wytłumaczył xD

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2008, o 01:11 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2008, o 11:55
Posty: 61
Pochwały: 1
Pojazd: Suzuki GS 500E, MZ ES 250\1
GG: 6034340
Województwo: Dolnośląskie
Platynki moga nie wyrabiać, dokłądnie tka jak pisze OJS - np. wał bedzie się tak szybko kręcił, że cały czas będa otwarte. Co do reglacji rpm wiatraczka, to chyab nie w zaleźności od obrotów ale od gazu. Tutaj w mojej głowie zrodził się pomysł - trzebaby dopasowac specjalną linkę zakończoną dwiema końcówkami, 1 do gaźnika a druga do potencjometra suwakowego, wraz z odkręcaniem manetki rosłoby napięcie. Problem pozostaje w dobraniu i zmontowaniu tego wszystkiego ;d

_________________
Obrazek http://www.NPuB.org - Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2008, o 11:45 
Poziom

Dołączył(a): 10 gru 2007, o 21:31
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań
dobra, ale zrozumcie, że To nie zwiększa obrotów, tylko przyspiesza wkręcenie się na wysokie xD
Pawlus-pomysł dobry, tyle, że turbo ma się wyłączać przy wkręceniu na obroty :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2008, o 11:48 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
To może "gdzieś" :| wcisnąć do magneta małą cewke która robiła by tylko na wentylator i w trakcie zwiększania obrotów zwiększało by się napięcie a co za tym idzie większe RPM wentylatora :)

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2008, o 12:44 
Poziom

Dołączył(a): 10 gru 2007, o 21:31
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań
ale turbo ma działać na niskich obrotach :D chyba, że by dać przekaźnik z tranzystorem, który przy odpowiednim napięciu wyłączał by turbinę :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2008, o 12:45 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
Ja mam leprzy pomysł do tej rulki od strony manetki wsadzic taki mały zwiekrzacz napięcia (niewiem jak się to fachowo nazywa) i kowcówke tego przymocowac do manetki


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2008, o 13:33 
Poziom

Dołączył(a): 10 gru 2007, o 21:31
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań
też tak właśnie myślałem i w ten sposób załączany będzie mechanizm, jedna wyłączany musi być przez ten obrotomierz, ponieważ jak silnik reaguje na manetkę to zależy wielu czynników.. a obrotomierz będzie najprecyzyjniejszym sposobem :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2008, o 14:02 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Ciężko będzie Ci to wyskalować, i jak zrobisz nawiew do gaźnika? :)

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2008, o 16:27 
Poziom

Dołączył(a): 10 gru 2007, o 21:31
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań
jaki nawiew?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lip 2008, o 19:56 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
No wentylatorem :) Chyba że masz inną koncepcję ;]

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net