Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Mińsk pluje paliwem do wydechu
http://www.forum.ogar200.pl/mi-sk-pluje-paliwem-do-wydechu-t11902-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  gemi0 [ 4 maja 2012, o 22:42 ]
Tytuł:  Re: Mińsk pluje paliwem do wydechu

Dzięki za informację, ale gdzie mogę znaleźć schemat i wykaz części tego modułu - skoro autor tej "podróbki" już nie udziela się na tym forum ?

Autor:  Magister [ 4 maja 2012, o 22:43 ]
Tytuł:  Re: Mińsk pluje paliwem do wydechu

Sorki, że wprowadziłem cię w błąd. On tego na tym forum nie pisał, tylko na konkurencyjnym. Na PW mogę ci podrzucić link.

Autor:  gemi0 [ 9 maja 2012, o 23:14 ]
Tytuł:  Re: Mińsk pluje paliwem do wydechu

Mińsk uruchomiony. Poza lejącym gaźnikiem przyczyną była fajka do świecy i kabel wysokiego napięcia, ale co gorsza także nowa fajka ze sklepu, której byłem pewien. Blisko 30 lat nie jeździłem dwusuwami i zapomniałem, że proste i tanie elementy jak świece, kable, fajki (kondensatory) należy kupować parami i to najlepiej różnych producentów, żeby zminimalizować błędy kontroli technicznej producentów (o ile takie coś jak kontrola jakości jeszcze istnieje).

Autor:  sentriozan [ 10 maja 2012, o 00:37 ]
Tytuł:  Re: Mińsk pluje paliwem do wydechu

mgr130 mówił o mnie, przypadkowo na to trafiłem.

No to tak, moduł zakładaj tylko i wyłącznie oryginał ! bez problemu można go naprawić i jest po prostu świetny! dużo ludzi na niego zarzeka a dlaczego ?? a dlatego że jest tam zapłon i światła naraz.
Jeśli Mińsk mimo nowego gaźnika dalej przerywa ci na wysokich obrotach a zapala ci dobrze i świetnie chodzi to tylko i wyłącznie wina modułu.

Autor:  gemi0 [ 11 maja 2012, o 19:09 ]
Tytuł:  Re: Mińsk pluje paliwem do wydechu

Próbna jazda naprawionym Mińskiem wypadła pomyślnie, na oryginalnym module, polskiej fajce i polskiej świecy. Przyczyn niesprawności było kilka; lejący gaźnik (wymieniony na nowy), kable i fajki z przebiciem, w tym nowa fajka ze sklepu oraz zadziwiająca prądnica z 1989 roku o wyglądzie jak z wystawy. Jedzie się nieźle, lepiej niż WSK 125 a nawet WSK 175. Oczywiście do (bez mała 40 konnej) Hondy CB 400, którą sprzedałem kilka lat temu (potrzebowałem wówczas wyszykować ciężarowego Merca 406 D) "trochę" brakuje, ale w mojej okolicy i tak nie ma się gdzie rozpędzić. Jeśli nie ma osób zaznajomionych z prawidłowymi połączeniami cewek prądnicy Mińska, proponuję temat zamknąć. Wszystkim życzę przyjemnej jazdy i wielu pozytywnych wrażeń.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/