Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Tuning silnika 4t http://www.forum.ogar200.pl/tuning-silnika-4t-t13827.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | balon1996 [ 1 sty 2013, o 21:58 ] |
Tytuł: | Tuning silnika 4t |
Siema. Chciałbym się dowiedzieć jak dobrze poprawić osiągi silnika Daelima Vc 125? Przelotu na pewno nie. I czy białe fele będą pasować do takiego koloru moto? Albo co jeszcze polecacie z optyki? |
Autor: | Roth [ 1 sty 2013, o 22:41 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika 4t |
Robione na szybko. |
Autor: | balon1996 [ 1 sty 2013, o 23:05 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika 4t |
A taki biały bardziej biały da radę? |
Autor: | Roth [ 1 sty 2013, o 23:18 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika 4t |
Ciężko bo jak zrobię większe krycie to nie będzie widać cieni itp. Z czerni śnieżnej bieli się nie zrobi. |
Autor: | ADIK 19 [ 1 sty 2013, o 23:39 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika 4t |
-zwiększenie dawki paliwa -zwiększenie pojemności -wypolerowanie gaźnika i układu dolotowego -zmiana mapy zapłonu -założenie węższych opon -rozwiercenie tłumika -usprawnienie układu podającego powietrze -zwiększenie średnicy gardzela gaźnika -dysza główna w gaźniku o większym przekroju -ewentualnie zmiana świecy na lepsza -lanie paliwa 98 co do poprawy osiągów to pomysły mi się skończyły |
Autor: | balon1996 [ 2 sty 2013, o 08:01 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika 4t |
ADIK 19 napisał(a): -zwiększenie dawki paliwa -zwiększenie pojemności -wypolerowanie gaźnika i układu dolotowego -zmiana mapy zapłonu -założenie węższych opon -rozwiercenie tłumika -usprawnienie układu podającego powietrze -zwiększenie średnicy gardzela gaźnika -dysza główna w gaźniku o większym przekroju -ewentualnie zmiana świecy na lepsza -lanie paliwa 98 co do poprawy osiągów to pomysły mi się skończyły Co przez to rozumiesz?? |
Autor: | Magister [ 2 sty 2013, o 10:35 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika 4t |
balon1996 napisał(a): ADIK 19 napisał(a): -zwiększenie dawki paliwa -zwiększenie pojemności -wypolerowanie gaźnika i układu dolotowego -zmiana mapy zapłonu -założenie węższych opon -rozwiercenie tłumika -usprawnienie układu podającego powietrze -zwiększenie średnicy gardzela gaźnika -dysza główna w gaźniku o większym przekroju -ewentualnie zmiana świecy na lepsza -lanie paliwa 98 co do poprawy osiągów to pomysły mi się skończyły Co przez to rozumiesz?? "Tuning" filtra powietrza, czyli nawiercenie dziurek w obudowie. |
Autor: | RoN [ 2 sty 2013, o 16:25 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika 4t |
Najwięcej daje czysty przelot wydechu , większa pojemność cylindra większe zawory (jeśli jest taka możliwość) no i zaostrzony wałek rozrządu który trzeba samemu dotoczyć albo kupić jak jest możliwość , a no co za tym idzie większa dysza no i nawiercanie filtra albo dobry stożek . ;) |
Autor: | Hunted [ 2 sty 2013, o 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika 4t |
Jest sens tuningować taki motocykl? Wizualnie owszem. Jak Ci brakuje v-max'a to zmień przełożenia a najlepiej to zmień moto jak Ci już mocy brakuje bo tuning takiego 4T to bezsens, na dodatek kosztowny bezsens. |
Autor: | Magister [ 2 sty 2013, o 22:34 ] |
Tytuł: | Re: Tuning silnika 4t |
2t źle tuningować, 4t źle tuningować ... To zastanówcie się co warto tuningować. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |