Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
tuning i odblokowywanie ogara 200 http://www.forum.ogar200.pl/tuning-i-odblokowywanie-ogara-200-t120.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bocian200 [ 28 gru 2007, o 18:39 ] |
Tytuł: | tuning i odblokowywanie ogara 200 |
więc na poczatku chciałbym się przywitac gdyz jestem tu nowy chcialbym otrzymac info o odblokowaniu ogarka(kupiłem go od staruszka i on w nim nic nie robil tylko nowy cylinder i tlok dal )i o tuningu, jeszcze tydzien temu nic nie wiedziałem o silniku a dziś dzieki temu forum coś niecoś wiem więc tak wiem tyle odblokowanie: zmiana krucca na taki od jawy 50 rozwiercenie dławika (zmieniam tłumik na wydech od simka) obciecie kolanka tłumika o 10cm zmaina dyszy na przelot 70 tuning: cylinder 60cm3 polerka tłoka obcięcie nuzki tloka o 1mm polerka kanalów(w cylindrze 60cm3 sa juz chyba powiekszone) dostosowanie karterów do cylindra 60cm3 załozenie podkowy i to wszustko co na ten temat wiem prosiłbym o inne łatwe mozliwosci tuningu i odblokwywaniu tej pieknej maszynki nie wiem jak wypolerowac miejce gdzie jest wał (zapomnialem jak to się nazywa ) P.S. nie dlugo zamieszcze zdjecie maszynki |
Autor: | Mozgi_konto_zbanowane [ 28 gru 2007, o 18:47 ] |
Tytuł: | |
bocian200 zapraszamy do przywitalni. A jeśli masz ładnego i zadbanego togo nie tuninguj !!! Takie jest moje zdanie. AA puki co zapraszam do przywitalni.pzdr |
Autor: | OJS [ 28 gru 2007, o 18:58 ] |
Tytuł: | |
Baton napisał(a): tłok może niewytrzymać...
Wał raczej... |
Autor: | Babinho [ 31 gru 2007, o 14:40 ] |
Tytuł: | |
jeszcze jest mozliwosc zmiany przelozenia na lancuchu.. zebatki z11 z12 z13.. wszystko zalezy od mocy silnika ;) |
Autor: | Hubertos [ 28 sty 2008, o 13:46 ] |
Tytuł: | Ogarek 200 |
Ja założyłem gaźnik i tłumik od wsk 125.Kruciec zrobiłem z kolanka od wydechu.Jedynym problemem jest luz na łożysku pod koszem sprzęgła przez co lekko szarpie na małych obrotach i mam oryginalny polski cylinderek który zakupił mój father nascie lat temu i lezał zabezpieczony.zablokowana leciała okolo 65 teraz nawet około 75-80 na 11 zebatce |
Autor: | Babinho [ 28 sty 2008, o 20:55 ] |
Tytuł: | |
to niezle leci a pali bez problemow? |
Autor: | Witeq [ 28 sty 2008, o 22:33 ] |
Tytuł: | |
Hubertos napisał(a): zablokowana leciała okolo 65
65 km/h to już była na pewno odblokowana |
Autor: | Babinho [ 29 sty 2008, o 09:09 ] |
Tytuł: | |
moze miala czeski silnik od jawki mustang? te przeciez nie byly blokowane |
Autor: | Hubertos [ 29 sty 2008, o 12:46 ] |
Tytuł: | Ogar 200 |
Wiem że 65 to dużo jak na zablokowaną ale to prawda.Silnik Nigdy nie rozpoławiany zero luzu na wale ale łożyska i tak muszę powymieniać.A co do palenia to tylko lekko kopniakiem ruszę i pali a mam jeszcze większą cewkę 12V i iskra jest bardzo duża. |
Autor: | Zwirek [ 29 sty 2008, o 14:54 ] |
Tytuł: | |
No Hibertos to musisz miec niezłą maszynę. Może masz faktycznie silnik z jawki 50 juz nie blokowany albo przepiekny oryginał. Ja jak kupilem swojego ogara to miał bardzo mało przejechane chyba coś ok 2,8tys km, bo jezdzil nim od nowosci dziadek do sklepu i na ryby |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |