Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

problem po "tuningu"
http://www.forum.ogar200.pl/problem-po-tuningu-t1259-10.html
Strona 2 z 4

Autor:  spun_14 [ 2 kwi 2009, o 21:08 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

nie mam na razie ale będzie stożek

Autor:  Michał24 [ 2 kwi 2009, o 22:07 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

Jeździłeś na innym gaźniku?? Zalewa ci świece?? może zapłon ustaw :P

Autor:  spun_14 [ 3 kwi 2009, o 11:35 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

Zapłon próbowałem ustawiać i za każdym razem jest tak samo, a świecę mi zalewa :P poza tym nie można ustawić poziomu paliwa w komorze pływakowej, nie wiem dlaczego, próbowałem wyginać tę blaszkę i nic.
A pojawił się nowy problem, mianowicie jak na nim trochę pojeżdżę, to w pewnym momencie gaśnie i nie ma iskry, a gdy następnego dnia przyjdę, to iskra jest i znowu tak samo :-/
Myślałem, że to kondensator i go wymieniłem i problem nadal jest :-/

Autor:  Witeq [ 3 kwi 2009, o 12:43 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

cewka się może za bardzo grzać i przestaje działać ;-)

Autor:  spun_14 [ 3 kwi 2009, o 14:48 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

ok problem braku iskry jest załatwiony jeszcze trzeba ustawić gaźnik może ktoś da mi wskazówki jak się to robi??

Autor:  OJS [ 3 kwi 2009, o 15:18 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

rozmiarami dysz i iglicą :) no i trzeba filtr powietrza dobrać

Autor:  spun_14 [ 3 kwi 2009, o 15:40 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

xD a co z poziomem paliwa i dyszami powietrznymi i paliwowymi (te z sprężynką) ??

Autor:  OJS [ 3 kwi 2009, o 20:17 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

Dalej niewiem, sam zakładam ten gaźnik(czekam aż mi ojciec dokończy spawać kruciec), jak będzie coś nie teges to mi kumpel przyjdzie ustawić :) jakbym ten gaźnik miał tu przy sobie to bym go rozebrał i sprawdził gdzie można jeszcze ustawiać, niestety mam gho w garażu a garaż zamknięty ;]

Autor:  spun_14 [ 3 kwi 2009, o 20:41 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

no on ma z góry śrubkę z sprężynką i przy mocowaniu z króćcem też i nie wiem od czego one... mam nawet schemat ale też mi nie pomaga :-(

Posty scalono-- dzisiaj, 2009 19:42 --
Obrazek

Posty scalono-- dzisiaj, 2009 19:42 --
i jeszcze taki

Obrazek

Autor:  OJS [ 3 kwi 2009, o 20:46 ]
Tytuł:  Re: problem po "tuningu"

1 jest od jałowych obrotów bo wwidze że jest połączona z przepustnicą, a 2 jest od skłądu mieeszanki, czyli jak zalewa to ją dokręć lekko :)

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/