Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
problem po "tuningu" http://www.forum.ogar200.pl/problem-po-tuningu-t1259-10.html |
Strona 2 z 4 |
Autor: | spun_14 [ 2 kwi 2009, o 21:08 ] |
Tytuł: | Re: problem po "tuningu" |
nie mam na razie ale będzie stożek |
Autor: | Michał24 [ 2 kwi 2009, o 22:07 ] |
Tytuł: | Re: problem po "tuningu" |
Jeździłeś na innym gaźniku?? Zalewa ci świece?? może zapłon ustaw |
Autor: | spun_14 [ 3 kwi 2009, o 11:35 ] |
Tytuł: | Re: problem po "tuningu" |
Zapłon próbowałem ustawiać i za każdym razem jest tak samo, a świecę mi zalewa poza tym nie można ustawić poziomu paliwa w komorze pływakowej, nie wiem dlaczego, próbowałem wyginać tę blaszkę i nic. A pojawił się nowy problem, mianowicie jak na nim trochę pojeżdżę, to w pewnym momencie gaśnie i nie ma iskry, a gdy następnego dnia przyjdę, to iskra jest i znowu tak samo Myślałem, że to kondensator i go wymieniłem i problem nadal jest |
Autor: | Witeq [ 3 kwi 2009, o 12:43 ] |
Tytuł: | Re: problem po "tuningu" |
cewka się może za bardzo grzać i przestaje działać |
Autor: | spun_14 [ 3 kwi 2009, o 14:48 ] |
Tytuł: | Re: problem po "tuningu" |
ok problem braku iskry jest załatwiony jeszcze trzeba ustawić gaźnik może ktoś da mi wskazówki jak się to robi?? |
Autor: | OJS [ 3 kwi 2009, o 15:18 ] |
Tytuł: | Re: problem po "tuningu" |
rozmiarami dysz i iglicą no i trzeba filtr powietrza dobrać |
Autor: | spun_14 [ 3 kwi 2009, o 15:40 ] |
Tytuł: | Re: problem po "tuningu" |
a co z poziomem paliwa i dyszami powietrznymi i paliwowymi (te z sprężynką) ?? |
Autor: | OJS [ 3 kwi 2009, o 20:17 ] |
Tytuł: | Re: problem po "tuningu" |
Dalej niewiem, sam zakładam ten gaźnik(czekam aż mi ojciec dokończy spawać kruciec), jak będzie coś nie teges to mi kumpel przyjdzie ustawić jakbym ten gaźnik miał tu przy sobie to bym go rozebrał i sprawdził gdzie można jeszcze ustawiać, niestety mam gho w garażu a garaż zamknięty ;] |
Autor: | OJS [ 3 kwi 2009, o 20:46 ] |
Tytuł: | Re: problem po "tuningu" |
1 jest od jałowych obrotów bo wwidze że jest połączona z przepustnicą, a 2 jest od skłądu mieeszanki, czyli jak zalewa to ją dokręć lekko |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |