Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Ogar 200 - gaźnik http://www.forum.ogar200.pl/ogar-200-ga-nik-t14324-10.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Dawid_987 [ 18 mar 2013, o 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Ogar 200 - gaźnik |
http://tablica.pl/oferty/?q=16n1-11 http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... ng=16n1-11 |
Autor: | adrianus15 [ 18 mar 2013, o 21:01 ] | |
Tytuł: | Re: Ogar 200 - gaźnik | |
Masz bana na tablicy ? Wpisujesz gaźnik simson i szukasz . 16n1-11 różni się od 16n3-4 budową . Popatrz na budowę(zewnętrzna) tych dwóch gaźników i szukaj .
Tu masz kolejny http://tablica.pl/oferta/gaznik-simson-CID5-ID2ho0x.html#cdf1058ec6;r:;s: |
Autor: | blackrei089 [ 18 mar 2013, o 22:42 ] |
Tytuł: | Re: Ogar 200 - gaźnik |
Nie mam bana, ale się na tej stronce nie umiem odnaleźć. Czytałem że 16n3 jest gorszy więc raczej się na to nie piszę, choć i tak powinien być lepszy od jikova. Zobaczę jak z forsą będzie... Ewentualnie pojeżdżę trochę na obecnym i dozbieram do 16n1, to chyba najlepsze wyjście EDIT: Poobczajałem tego 16n3 i muszę powiedzieć, że nie jest taki zły jak gadają. Chyba sobie sprawię. Co o tym myślicie? |
Autor: | Dawid_987 [ 18 mar 2013, o 23:04 ] |
Tytuł: | Re: Ogar 200 - gaźnik |
Ja bym wolał dołożyć do 16n1-11, więcej osób go ma i łatwiej wyregulować go w ogarze z tego co piszą. |
Autor: | Browc [ 18 mar 2013, o 23:11 ] |
Tytuł: | Re: Ogar 200 - gaźnik |
Zasadnicze różnice między 16N1-11 i 16N3-4 to: -w N1 regulacja wolnych obrotów jest za pośrednictwem śruby oporowej zapierającej się o przepustnicę, a w N3 regulacja ta następuje poprzez przymknięcie, lub otwarcie kanalika, więc nie ma części które się zużywają, -przepustnica N1 jest praktycznie tak duża jak cały korpus N3, Tak to ssanie w obu gaźnikach jest identyczne. Jedyna ''dziwna'' rzecz dla niektórych może być to, że w N1, żeby zwiększyć obroty wkręca się śrubkę, a w N3 się ją wykręca. Sam skłaniałbym się na BVF 16N1-11. |
Autor: | Kapitan [ 20 mar 2013, o 19:49 ] |
Tytuł: | Re: Ogar 200 - gaźnik |
Ja mam gaźnik 16n3-4 i jestem zadowolony z niego fajnie się zbiera i inny dźwięk motor ma oraz lepsze przyśpieszenie niż na gaźniku jawki. Jeszcze pozostały mi testy ile na 100 km. spali benzyny. |
Autor: | Corei [ 20 mar 2013, o 20:11 ] |
Tytuł: | Re: Ogar 200 - gaźnik |
Wypowiedział się specjalista... co nie potrafi owego gaźnika porządnie wyregulować i jak mu już Ogar na 2ce ciągnie, to pado "dobrze się zbiera". Od siebie polecam też jakiegoś BVF, niemniej jednak, kumpel miał K60B i też był lepszy, żwawszy, a spalanie chyba nawet lekko spadło. |
Autor: | radek2011 [ 20 mar 2013, o 20:13 ] |
Tytuł: | Re: Ogar 200 - gaźnik |
Dobrze wyregulowany K60B cudownie chodzi . |
Autor: | blackrei089 [ 2 kwi 2013, o 15:56 ] | ||
Tytuł: | Re: Ogar 200 - gaźnik | ||
Nieno fundnę sobie 16n1-11 jak będzie forsa i romet będzie działał. Do tej pory obmyśle jak zrobić króciec
Znalazłem 16n1 za 25zł. Łapcie zdjęcia: Brać?
Dobra kupiłem tego 16n1-11 za okazyjną cene 25zł. Do zamknięcia |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |