Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Ogar 200 - gaźnik
http://www.forum.ogar200.pl/ogar-200-ga-nik-t14324-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  Dawid_987 [ 18 mar 2013, o 20:57 ]
Tytuł:  Re: Ogar 200 - gaźnik

http://tablica.pl/oferty/?q=16n1-11

http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... ng=16n1-11

;p

Autor:  adrianus15 [ 18 mar 2013, o 21:01 ]
Tytuł:  Re: Ogar 200 - gaźnik

Masz bana na tablicy ? Wpisujesz gaźnik simson i szukasz . 16n1-11 różni się od 16n3-4 budową . Popatrz na budowę(zewnętrzna) tych dwóch gaźników i szukaj .

Dodano: 18 marca 2013, o 20:01

Tu masz kolejny http://tablica.pl/oferta/gaznik-simson-CID5-ID2ho0x.html#cdf1058ec6;r:;s:

Autor:  blackrei089 [ 18 mar 2013, o 22:42 ]
Tytuł:  Re: Ogar 200 - gaźnik

Nie mam bana, ale się na tej stronce nie umiem odnaleźć. Czytałem że 16n3 jest gorszy więc raczej się na to nie piszę, choć i tak powinien być lepszy od jikova. Zobaczę jak z forsą będzie... Ewentualnie pojeżdżę trochę na obecnym i dozbieram do 16n1, to chyba najlepsze wyjście
EDIT:
Poobczajałem tego 16n3 i muszę powiedzieć, że nie jest taki zły jak gadają. Chyba sobie sprawię. Co o tym myślicie?

Autor:  Dawid_987 [ 18 mar 2013, o 23:04 ]
Tytuł:  Re: Ogar 200 - gaźnik

Ja bym wolał dołożyć do 16n1-11, więcej osób go ma i łatwiej wyregulować go w ogarze z tego co piszą. ;p

Autor:  Browc [ 18 mar 2013, o 23:11 ]
Tytuł:  Re: Ogar 200 - gaźnik

Zasadnicze różnice między 16N1-11 i 16N3-4 to:
-w N1 regulacja wolnych obrotów jest za pośrednictwem śruby oporowej zapierającej się o przepustnicę, a w N3 regulacja ta następuje poprzez przymknięcie, lub otwarcie kanalika, więc nie ma części które się zużywają,
-przepustnica N1 jest praktycznie tak duża jak cały korpus N3,
Tak to ssanie w obu gaźnikach jest identyczne.
Jedyna ''dziwna'' rzecz dla niektórych może być to, że w N1, żeby zwiększyć obroty wkręca się śrubkę, a w N3 się ją wykręca.
Sam skłaniałbym się na BVF 16N1-11.

Autor:  Kapitan [ 20 mar 2013, o 19:49 ]
Tytuł:  Re: Ogar 200 - gaźnik

Ja mam gaźnik 16n3-4 i jestem zadowolony z niego fajnie się zbiera i inny dźwięk motor ma oraz lepsze przyśpieszenie niż na gaźniku jawki. Jeszcze pozostały mi testy ile na 100 km. spali benzyny.

Autor:  Corei [ 20 mar 2013, o 20:11 ]
Tytuł:  Re: Ogar 200 - gaźnik

Wypowiedział się specjalista... co nie potrafi owego gaźnika porządnie wyregulować i jak mu już Ogar na 2ce ciągnie, to pado "dobrze się zbiera".
Od siebie polecam też jakiegoś BVF, niemniej jednak, kumpel miał K60B i też był lepszy, żwawszy, a spalanie chyba nawet lekko spadło.

Autor:  radek2011 [ 20 mar 2013, o 20:13 ]
Tytuł:  Re: Ogar 200 - gaźnik

Dobrze wyregulowany K60B cudownie chodzi :) .

Autor:  blackrei089 [ 2 kwi 2013, o 15:56 ]
Tytuł:  Re: Ogar 200 - gaźnik

Nieno fundnę sobie 16n1-11 jak będzie forsa i romet będzie działał. Do tej pory obmyśle jak zrobić króciec

Dodano: 26 marca 2013, o 21:36

Znalazłem 16n1 za 25zł. Łapcie zdjęcia:
Brać?

Dodano: 2 kwietnia 2013, o 15:56

Dobra kupiłem tego 16n1-11 za okazyjną cene 25zł. Do zamknięcia

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/