Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 15 maja 2024, o 16:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Mam taki problem bo nie wiem co mam zrobić czy zrobić 50/4 czy maxymalne powiększenie seryjnych kanałów płuczących ?
Cylinder oczywiście oryginalny czeski ;]

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:26 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Po pierwsze nie można maksymalnie poszerzać płuków ! Pomyśl co stanie się z pierścieniami.
Po drugie i tak tego nie zrobisz.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:31 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
Po pierwsze :Ja nie będę robił.
Po drugie kumpel mi zrobi .
Po trzecie można trochę płuki powiększyć.
A po czwarte na czym by było więcej mocy czy na 50/4 czy powiększonych płukach ?

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:31 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
Magister dobrze powiedział. Jak chcesz , zrobić nawierty na wysokości org zrobisz nawet wiertarką .. , powiększenie też dobre ,kumpel w simsonie 60/2 zrobił a przegania kanałowe 60/4/x ... , wszystko zalezy od spasowania i wykonania :)

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:33 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
pitbul1213 napisał(a):
Magister dobrze powiedział. Jak chcesz , zrobić nawierty na wysokości org zrobisz nawet wiertarką .. , powiększenie też dobre ,kumpel w simsonie 60/2 zrobił a przegania kanałowe 60/4/x ... , wszystko zalezy od spasowania i wykonania :)

Kumpel ma mi robić w styczniu ten cylinder i nie wiem na co mam się zdecydować czy na 50/4 czy na powiększanie płuków.

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:35 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Zrób 50/4 ze sporymi płukami, ale z głową, do tego poszerzony wydech, w amala 16T zainwestuj i będzie ładnie targało :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:37 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2012, o 21:11
Posty: 826
Lokalizacja: Z.M.C
Pochwały: 11
Pojazd: Romet Ogar 200
GG: 0
Województwo: Lubelskie
A i jeszcze mam takie pytanie jakie koszty by było zrobić szlif z 38mm na 40 mm?

Dodano: 20 grudnia 2012, o 19:37

Ja wczoraj zacząłem podnosić wydech . :) podniosę go o jakieś 2-3 mm powinno starczyć tyle :).

_________________
Remont Ogara :) - 46%


Temat o Ogarze : by-kapitan-t13619.html

Projekt silnika jawki z cylindrem simsona : silnik-jawa-223-z-cylindrem-simsona-50ccm-narazie-t15575.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:39 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Szlif, zależy od zakładu. U mnie biorą 30 zł za cylinder do rometa, jawki, simsona. Do motocykli mz, jawa, wsk etc. biorą 40 zł.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:45 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
Jak już tuning to można by było tłok inny dać . Tylko nie wiem jaki swożeń ma jawka xD
16mm za mały . minimum 19 :P

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: cylinder
PostNapisane: 20 gru 2012, o 19:47 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Skoro simson s70 8-kanałowy lata na amalu 21, to tutaj powinien starczyć 16. To tylko 50-tka.
Po co inny tłok ? Kupujesz oryg. czeski, dajesz do szlifu i latasz.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net