Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Wymiana półksiężyca
http://www.forum.ogar200.pl/wymiana-po-ksi-yca-t16026.html
Strona 1 z 1

Autor:  mati931 [ 5 maja 2014, o 17:11 ]
Tytuł:  Wymiana półksiężyca

Cześć!

Chciałem poradzić się was w pewnej sprawie. W Ogarze trzeba już wymienić półksiężyc, ponieważ starły się ząbki i kopniak nie łapie oraz pierścienie. Nie jestem takim super fachowcem będzie to pierwsza rozbiórka i tutaj mam pytanie. Czy warto wymienić półksiężyc czy lepiej dać sobie z tym spokój i zrobić tylko pierścienie?. Coś mi się wydaje, że nie będzie łatwo dostać się do półksiężyca. Zdał by się również link do jakiegoś poradnika lub instrukcji jak się do tego zabrać.

Z góry dziekuje za pomoc ;-)

Dodano: 5 maja 2014, o 16:11

Oj sorry pomyliłem się i nie piszę w tym dziele, jeśli ktoś może niech przeniesie.
Przepraszam!

Autor:  Tomek [ 5 maja 2014, o 19:03 ]
Tytuł:  Re: Wymiana półksiężyca

Musisz rozpoławiać silnik na pół, żeby wymienić półksiężyc. Rozpoławianie całego silnika po to, aby wymienić sam półksiężyc jest bez sensu. Lepiej już wymienić jeszcze kilka drobnych części, skoro się już ma to rozłożone lub od razu zrobić kapitalny remont silnika jeżeli jest już na skraju wyczerpania.
Poradniki co do składania tego silnika są na google. Układ trybów pewnie ci wystarczy, a rozebrać ten silnik to żadna filozofia.
Wymiana samych pierścieni nie ma najmniejszego sensu, z samego praktycznego doświadczenia wiem, że to g#nwo daje, a jeszcze pogarsza sprawe. Jeżeli słaba kompresja, zaleca się szlif i tłok 2 pierścieniowy.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/