Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Wydech
http://www.forum.ogar200.pl/wydech-t25-120.html
Strona 13 z 14

Autor:  gray12 [ 30 paź 2010, o 15:41 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Jeżeli masz cylinder typu dwusuw i masz założony sportowy tłumik z b.d dyfuzorem to ci spręża spaliny i jest większa moc.
:) lolku

Autor:  Hunted [ 30 paź 2010, o 16:58 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Porażasz mnie swoją wiedzą <rotfl2>

Autor:  Jurek [ 31 paź 2010, o 19:50 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Ja mam w komarze od Simsona.

Autor:  Dawid_56 [ 31 paź 2010, o 20:53 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Ja raz założyłem tlumik z ogara, i z tłumikiem szmerów ssania i uszczelnionym kolankiem mial super dźwięk, 10x lepszy niz na oryginalnym tlumiku, ale na pewno jeszcze lepszy będzie na simsonowskim tłumiku.

Autor:  Bojka [ 10 lis 2010, o 19:52 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Tłumik w dwusuwie jakby nie patrzeć jest bardzo ważny najlepszy jest tłumik liczony pod dany silnik.Odpowiednio ukierunkowane fale dźwiękowe mogą potęgować doładowanie silnika.Rezonans fal dźwiękowych lepiej steruje ciśnieniem pochodzących z komory spalania ale nie tylko kształt wydechy ma też znaczenie poprzez zamontowanie sportowego ("bulwy" "Spawaka" "liczonego wydechu") można uzyskać maksymalny wzrost koni mechanicznych jak i możliwość dopasowania mocy do obrotów silnika tak by odpowiadała kierowcy.
Może to co napisałem jest śmieszne ale jest to prawdą.Nie bez powodu np w skuterach są montowane takie tłumiki czy też takie firmy jak Leo czy inne produkują tłumiki o takiej konstrukcji.

Autor:  rometlove [ 11 lis 2010, o 09:27 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Bojka napisał(a):
Tłumik w dwusuwie jakby nie patrzeć jest bardzo ważny najlepszy jest tłumik liczony pod dany silnik.Odpowiednio ukierunkowane fale dźwiękowe mogą potęgować doładowanie silnika.Rezonans fal dźwiękowych lepiej steruje ciśnieniem pochodzących z komory spalania ale nie tylko kształt wydechy ma też znaczenie poprzez zamontowanie sportowego ("bulwy" "Spawaka" "liczonego wydechu") można uzyskać maksymalny wzrost koni mechanicznych jak i możliwość dopasowania mocy do obrotów silnika tak by odpowiadała kierowcy.
Może to co napisałem jest śmieszne ale jest to prawdą.Nie bez powodu np w skuterach są montowane takie tłumiki czy też takie firmy jak Leo czy inne produkują tłumiki o takiej konstrukcji.


Owszem, masz rację. Jednakże ja uważam, że nie opłaca się kupować tłumików typu Leo do skutera. Prawda jest taka że one są tylko wyliczone pod pojemność, ale rzadko kiedy pod twój cylinder. Owszem rezo będzie, moc będzie, ale lepszy efekt uzyskasz dając komuś wyspawać tłumik właśnie pod twój cylinder do skutera. I na pewno taniej to wyjdzie :) Bo sportowe tłumiki chodzą od 400 zł +, a zwykłego spawaka z blachy rdzewnej może ci już ktoś wyciąć od 200 zł wzwyż.

Autor:  Bojka [ 11 lis 2010, o 10:27 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Tak.Przykład dałem tylko dlatego ze te tłumiki mają taką konstrukcję.Owszem jeśli samemu się umie spawać to bez problemu można zrobić samemu i wyjdzie jeszcze taniej.

Autor:  c.ronaldo [ 29 gru 2010, o 11:43 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Co myślicie o tym tłumniku do ogara
http://allegro.pl/tlumik-simson-chart-o ... 36012.html
Chodzi mi o głos i moc
Mój już jest na wykończeniu

Autor:  Lagoon [ 29 gru 2010, o 11:55 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Do seryjnego silnika się nie nadaje, jak już coś dłubniesz, zmodyfikujesz okno wydechowe, zrobisz dodatkowe płuczące to sobie możesz taki wydech kupić, rozciąć, wywalić przegrodę i przyrost mocy na pewno odczujesz.

Autor:  rometlove [ 29 gru 2010, o 13:46 ]
Tytuł:  Re: Wydech

Pff... Pseudo sport... Daruj sobie, chyba że chcesz go rozcinać i odblokowywać, z tego co wiem tam go wygłuszenie blokuje czy coś, trzeba go rozcinać i wiercić dziury w wygłuszeniu (czy jakoś tak nie pamiętam). Tak tylko stracisz na mocy. Do ogarka 200, to wydech z simsona, oryginalny TYLKO I WYŁĄCZNIE, AoA1 też może być. Ogar będzie i cichszy i mocniejszy.

Strona 13 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/