Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Jaki cylinder 60ccm ?
http://www.forum.ogar200.pl/jaki-cylinder-60ccm-t826-10.html
Strona 2 z 3

Autor:  Prezi [ 26 lis 2008, o 22:05 ]
Tytuł: 

Neon powiem ci że kupiłeś ten sam cylinder co ja miesiąc temu.

Autor:  Neon [ 28 lis 2008, o 16:53 ]
Tytuł: 

jeszcze nie kupiłem żadnego ... mac602, i co kupiłeś miesiąc temu i jak? jest ok ?? a Witeq na zdjęciach jest cx ale nie wiadomo czy mi wyśle CX-a

Autor:  Ferdezo [ 28 lis 2008, o 17:07 ]
Tytuł: 

Neon, a sam będziesz zakładał ten cylinder czy z kimś ?

Autor:  Neon [ 28 lis 2008, o 18:51 ]
Tytuł: 

Zazwyczaj sam robię bo jak ktoś mi pomaga to nie wychodzi widać przecież ten tylny błotnik jak bym go robiłsam był by lepszy, i dlatego robię sam ale jak potrzebuje pomocy to wołam kogoś .... :-D

Autor:  Prezi [ 28 lis 2008, o 18:58 ]
Tytuł: 

dobrze daje mu trochę po d**** i nic mu nie jest a zrobiłem dopiero 30 km.

Autor:  Neon [ 28 lis 2008, o 19:09 ]
Tytuł: 

mac602, czyli opłaca się kupić ten cylinder z 4 pierścieniami?

Autor:  Prezi [ 28 lis 2008, o 22:08 ]
Tytuł: 

daj mi link to ci powiem :-D

Autor:  Witeq [ 28 lis 2008, o 22:15 ]
Tytuł: 

Neon, nie opłaca się ;>

Autor:  Neon [ 10 sty 2009, o 00:24 ]
Tytuł:  Re: Jaki cylinder 60ccm ?

narazie chyba zostawię ten cylinder i dam ten tłok co dostałem bo bardzo fajny jest:)

Autor:  knap [ 31 sty 2009, o 21:58 ]
Tytuł:  Re: Jaki cylinder 60ccm ?

jeśli chodzi o zestaw tłok+cylinder ...
im lepiej wygląda tym wieksze gówno kupujesz ;)
tłoki do ogara odlewa się ze stopu aluminiuk AK12
jednak karzda odlewnia ma inny skład tego AK12
to są odsetki procenta ale bardzo istotne dla silnika i jego pracy ...

im tłok się bardziej błyszczy tym wiecej w jego stopie aluminium a jak wiadomo aluminium bardzo się rozszerza pod wpływem temperatury dlatego tłoki nie są robione z czystego aluminium tylko jego stopu ;) karzdy dodatek w stopie jest odpowiedzialny za coś innego;)
jeden za twardość, drugi za odporność na scieranie, trzeci za rozciaganie pod wpływem temp. itd...


wszystkie tłoki są ze stopu AK12 ale karzdy producent ma jakieś odchylenia o setne procenta, mało kto portafi zrobic idealnie stop AK12 tak jak jest to procentowo ustalone

i dlatego właśnie tłok ze stopu AK12
to nie ten sam tłok ze stopu AK12 innego producenta ;)

dlatego właśnie przy zakupie części silnikowych wole wszystko zobaczyć na włąsne oczy i dotnkąć, wtedy wiem co kupuje i jakiej jakosci ;)


mam nadzieje ze nie tłumacze tego zbyt zawile ;)

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/