Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Nietypowy problem.
http://www.forum.ogar200.pl/nietypowy-problem-t16703.html
Strona 1 z 3

Autor:  globi992 [ 9 kwi 2015, o 20:46 ]
Tytuł:  Nietypowy problem.

witam!!!
mój problem jest następujący: pewnego dnia przestawiając zapłon w ogarze 200 urwałem kabel od cewki zapłonowej. dałem ją dla kumpla żeby zlutował, gdy już to zrobił włożyłem cewkę powrotem i nie było iskry. po bardzo długim czasie zmieniłem styki/przerywacz i pojawiła się iskra. Ogar zapalił pojeździłem jakieś 2dni i chciałem przestawić zapłon w prawo bo w lewo chodził jeszcze gorzej gdy przestawiłem to iskry już nie było.. wymieniłem cewkę zapłonową i dalej nic.. proszę o pomoc.

Autor:  Tomek [ 9 kwi 2015, o 21:09 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy problem.

Teraz go ustaw jak trzeba.

Autor:  globi992 [ 9 kwi 2015, o 21:15 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy problem.

Ustawiłem na wszystkie możliwe sposoby i dalej nic.

Autor:  romet504 [ 9 kwi 2015, o 21:27 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy problem.

a iskrzy się na platynach.

Autor:  globi992 [ 9 kwi 2015, o 21:40 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy problem.

niestety nie.

Autor:  Przemas [ 9 kwi 2015, o 22:03 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy problem.

Hmm, wyprzedzenie zapłonu nie ma za dużo do iskry.
Ustaw porządnie ten zapłon na 2mm przed GMP, wyczyść dobrze platynki i poskładaj na nowo porządnie przerywacz. Może gdzieś masz problem z izolacją na przerywaczu? Może stykologia i ruszając aparatem zapłonowym coś odpiąłeś? Posprawdzaj.

Autor:  globi992 [ 9 kwi 2015, o 22:05 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy problem.

sprawdzę jutro, ale juz mam pewna mysl jak to naprawić xD jesli będzie jeździł to dam fotki wam XD

Autor:  KCMgaming [ 9 kwi 2015, o 22:21 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy problem.

Sprawdź przerwę cewek od magneta, bo u mnie był z tym cyrk i też iskry nie było.
Również daj nam fotę całego swojego zapłonu, aby było to dobrze widać.

Autor:  globi992 [ 9 kwi 2015, o 22:23 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy problem.

a jak sprawdzić ta przerwę??

Autor:  KCMgaming [ 9 kwi 2015, o 22:33 ]
Tytuł:  Re: Nietypowy problem.

Po prostu sprawdź czy cewki nie dotykają do magneta, czyli tego co jest pod zapłonem i się kręci na wale.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/