Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
[Ogar 200] Spadek mocy http://www.forum.ogar200.pl/spadek-mocy-t16990-10.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | ManOnBlack [ 4 mar 2016, o 23:06 ] |
Tytuł: | Re: [Ogar 200] Spadek mocy |
Czyli wchodzi mniej więcej jak powinno. Weź pod uwagę to, że przy modyfikowaniu wydechu obniżamy punkt maksymalnego momentu obrotowego i choć motor staje się bardziej zrywny to w rzeczywistości może jechać wolniej |
Autor: | Paul Rometowiec [ 4 mar 2016, o 23:09 ] |
Tytuł: | Re: [Ogar 200] Spadek mocy |
Jak u mnie w Jawce. Zryw to to ma konkretny A moc? Jeszcze nie dotarta |
Autor: | Przemas [ 5 mar 2016, o 05:27 ] |
Tytuł: | Re: [Ogar 200] Spadek mocy |
ManOnBlack napisał(a): Czyli wchodzi mniej więcej jak powinno. Weź pod uwagę to, że przy modyfikowaniu wydechu obniżamy punkt maksymalnego momentu obrotowego i choć motor staje się bardziej zrywny to w rzeczywistości może jechać wolniej Kolego, kolego, zacznijmy od tego, że jeżeli by tak było to owszem, nie byłby demonem prędkości, ale tym bardziej nie zwalniał by pod górki, miałby większą zdolność do radzenia sobie z obciążeniami. To co piszesz o modyfikowaniu wydechu i turbodziurach, bierz pod uwage, że on skrócił kolanko, nie modyfikował tłumika, który w 2T ma mase do gadania, on tylko umożliwił spalinom szybsze wydostanie się z ciasnego kolanka. Moim zdaniem, bodajże towar210 może mieć dużo racji, z tym zapłonem. Sprawdź ustawienie zapłonu, poprawnie powinno być 1,8-2mm. Rozumiem, że inne blokady są również zdjęte. |
Autor: | bujak96 [ 5 mar 2016, o 10:25 ] |
Tytuł: | Re: [Ogar 200] Spadek mocy |
Reszta blokad też, zmienione dysze i odblokowany króciec. |
Autor: | Tomek [ 5 mar 2016, o 11:07 ] |
Tytuł: | Re: [Ogar 200] Spadek mocy |
Jaka zdawcza? Jaka opona? |
Autor: | bujak96 [ 5 mar 2016, o 11:10 ] |
Tytuł: | Re: [Ogar 200] Spadek mocy |
Zdawcza to nawet nie wiem, a opona bardzo wąska 1/4. |
Autor: | Tomek [ 5 mar 2016, o 14:45 ] | |
Tytuł: | Re: [Ogar 200] Spadek mocy | |
Moze troszke za mocno przyciagnales tylny hamulec, lub za mocno jest naprezony lancuch napedowy.
Sprawdz tez naped czy zebatka tylna nie ma bicia, moze w pewnym miejscu naciąga lancuch. Wystarczy gdzies coś minimum i na tej 3jce pod górke ciezko. Z tym wydechem w jawce to tak jak ktos napisal wyzej. Chcac uzyskac inny dzwiek bawilem się z przesuwaniem, dystansowaniem, rozwiercaniem tego wkladu i charakterystyka ciagle się zmieniala. Im cichszy lub za glosny tym slabszy więc trzeba eksperymentowac :v ja mam to porobione, co jak itd, ale nie powiem |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |