Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Szlif cylindra i selekcja http://www.forum.ogar200.pl/szlif-cylindra-i-selekcja-t1004-30.html |
Strona 4 z 4 |
Autor: | Tomek [ 27 gru 2013, o 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Szlif cylindra i selekcja |
no a ile chcesz miec tego luzu, 0.3 w tych silnikach dają, po ch.. więcej na serii, ale można mniej - tylko im mniej tym bardziej trzeba uważać przy docieraniu, ale dotarcie jest możliwe. |
Autor: | plusminus [ 27 gru 2013, o 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Szlif cylindra i selekcja |
Gdzie Ty tu widzisz 0,3 ja się pytam?! |
Autor: | Magister [ 27 gru 2013, o 23:33 ] |
Tytuł: | Re: Szlif cylindra i selekcja |
Tomek k.rwa jak się nie znasz to się dowiedz i dopiero się wypowiadaj. Luz montażowy podaje się w setkach milimetra, a nie w dziesiątkach. |
Autor: | Jurek [ 27 gru 2013, o 23:36 ] |
Tytuł: | Re: Szlif cylindra i selekcja |
Jak długo będziecie to ciągnąć,luz montażowy w seryjnych silnikach 2-sówowych jest 0,05mm,plusminus podał wam szczegółowe wymiary.Do kompletu jest jeszcze jedna grupa selekcyjna tłok,sworzeń i fabryczna tulejka w korbowodzie,oznakowanie było znaczone kolorami,było ich trzy kolory. Spotkałem się z luzem 0,03mm,ale to inna półka pojazdów,wyczynowe jedno-razówki,materiały użyte to kosmos,dla nas nieosiągalne,oleje i nawet benzyna. |
Strona 4 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |