Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Szlif cylindra i selekcja
http://www.forum.ogar200.pl/szlif-cylindra-i-selekcja-t1004-30.html
Strona 4 z 4

Autor:  Tomek [ 27 gru 2013, o 20:22 ]
Tytuł:  Re: Szlif cylindra i selekcja

no a ile chcesz miec tego luzu, 0.3 w tych silnikach dają, po ch.. więcej na serii, ale można mniej - tylko im mniej tym bardziej trzeba uważać przy docieraniu, ale dotarcie jest możliwe.

Autor:  plusminus [ 27 gru 2013, o 20:31 ]
Tytuł:  Re: Szlif cylindra i selekcja



Gdzie Ty tu widzisz 0,3 ja się pytam?!

Autor:  Magister [ 27 gru 2013, o 23:33 ]
Tytuł:  Re: Szlif cylindra i selekcja

Tomek k.rwa jak się nie znasz to się dowiedz i dopiero się wypowiadaj. Luz montażowy podaje się w setkach milimetra, a nie w dziesiątkach.

Autor:  Jurek [ 27 gru 2013, o 23:36 ]
Tytuł:  Re: Szlif cylindra i selekcja

Jak długo będziecie to ciągnąć,luz montażowy w seryjnych silnikach 2-sówowych jest 0,05mm,plusminus podał wam szczegółowe wymiary.Do kompletu jest jeszcze jedna grupa selekcyjna tłok,sworzeń i fabryczna tulejka w korbowodzie,oznakowanie było znaczone kolorami,było ich trzy kolory. Spotkałem się z luzem 0,03mm,ale to inna półka pojazdów,wyczynowe jedno-razówki,materiały użyte to kosmos,dla nas nieosiągalne,oleje i nawet benzyna.

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/