Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Wszystko o remoncie silnika!
http://www.forum.ogar200.pl/wszystko-o-remoncie-silnika-t1025.html
Strona 1 z 7

Autor:  OJS [ 27 sty 2009, o 17:39 ]
Tytuł:  Wszystko o remoncie silnika!

Witam wszystkich,
Remont maszyny jest dla każdego z nas czymś wyjątkowym, czemu z pewnością nie zaprzeczycie (^^,), jak wiadomo każdy remont wiąże się z rozpołowieniem silnika co z kolei pociąga za sobą zakup części które są do tego procesu niezbędne, postaram się po krótce omówić co trzeba kupić do remontu, i tutaj podziękowania dla:
Witeq, rudy205, kolczyn12,
z tematu:
viewtopic.php?p=13470

Do rzeczy... potrzeba nam:
2X łożysko 6303 (u mnie FAG ponieważ tylko FAG produkuje z luzem C3)
Obrazek

2X łożysko 6202 (także FAG, z wyżej wymienionego powodu)
Obrazek

1X łożysko 6004 (FAG)
Obrazek

Komplet uszczelek
Obrazek

Silikon wysoko temperaturowy
Obrazek

Simeringi (oznaczenia widoczne na fotkach)
1X
Obrazek

1X
Obrazek

2X
Obrazek

Opcjonalnie komplecik tarcz sprzęgłowych:
Obrazek

Zdjęcia zapożyczone z serwisu http://www.ojs.republika.pl na potrzeby tego forum, rozpowszechnianie bez zgody autora ZABRONIONE!

Autor:  kolczyn12 [ 27 sty 2009, o 17:47 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

Brawo :->
wszystko fajnie opisane :->
a do czego Ci 2 ZIMERING 15X35X7 (ten od dekla)?

Autor:  Witeq [ 27 sty 2009, o 17:50 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

jeden błąd nie tylko Fagi produkują łożyska z luzem C3 ;-) Skfy,Koyo też produkują takie łożyska ;-) a tak poza tym to też mam takie same łożyska na wale (tylko ja miałem gumowe osłonki-oznaczenie 6303.RSR.C3) :-P ile dałeś ??

Posty scalono-- dzisiaj, 2009 16:52 --
A i jeszcze jedna rzecz polecam składanie bez silikonu ;-) ja tak zrobiłem dokładnie na takich uszczelkach ja ty kupiłeś i nic nie cieknie ;-)

Autor:  kolczyn12 [ 27 sty 2009, o 17:56 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

zgadzam się z Witeq jak najbardziej, złożyłem bez silikonu (dałem te same uszczelki jak na foto) i silnik suchy :-P
A tym sylikonem tylko można się pobrudzić i nic więcej :-P

Autor:  Witeq [ 27 sty 2009, o 18:14 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

Sylikonu tylko użyłem przy automacie zmiany biegów na wszelki wypadek a tak to nigdzie indziej ;-)

Autor:  OJS [ 27 sty 2009, o 18:29 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

FAGi mają w seryjnej produkcji z luzem C3, pytałem :) SKF też produkuje ale na zamówienie a to już trochę wychodzi ;]

Za komplecik dałem 60zł.
Pozdrawiam i cieszę się ze się temat podoba :P

Autor:  OJS [ 27 sty 2009, o 20:41 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

Baton, po co pierścienie? Pierścieni się nie wymienia co remont... będą foty z remontu jak knap pozwoli je robić :P

Autor:  Witeq [ 27 sty 2009, o 20:50 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

OJS, właśnie się powinno wymienić :lol:

Autor:  OJS [ 27 sty 2009, o 20:56 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

Tak.... najlepiej co 200km wymieniać.... jeżeli wymieniamy pierścienie przypuśćmy 4 razy, za każdym razem inny pierścień trasuje sobie inną "drogę" to co mamy za 4 razem? Totalną sieczke i nieład ;] i nie piszcie że pierścienie nie siądą na swoje miejsca bo to nie prawda. Wystarczy chcieć i pamiętać który był pierwszy :)

Autor:  labi1993 [ 27 sty 2009, o 21:00 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

No no OJS postaraliście się temat super i fotki b.dobrej jakości i tak powinno być za każdym razem ! ;D Jak remont to porządnie

Strona 1 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/