Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Wszystko o remoncie silnika! http://www.forum.ogar200.pl/wszystko-o-remoncie-silnika-t1025.html |
Strona 1 z 7 |
Autor: | OJS [ 27 sty 2009, o 17:39 ] |
Tytuł: | Wszystko o remoncie silnika! |
Witam wszystkich, Remont maszyny jest dla każdego z nas czymś wyjątkowym, czemu z pewnością nie zaprzeczycie (^^,), jak wiadomo każdy remont wiąże się z rozpołowieniem silnika co z kolei pociąga za sobą zakup części które są do tego procesu niezbędne, postaram się po krótce omówić co trzeba kupić do remontu, i tutaj podziękowania dla: Witeq, rudy205, kolczyn12, z tematu: viewtopic.php?p=13470 Do rzeczy... potrzeba nam: 2X łożysko 6303 (u mnie FAG ponieważ tylko FAG produkuje z luzem C3) 2X łożysko 6202 (także FAG, z wyżej wymienionego powodu) 1X łożysko 6004 (FAG) Komplet uszczelek Silikon wysoko temperaturowy Simeringi (oznaczenia widoczne na fotkach) 1X 1X 2X Opcjonalnie komplecik tarcz sprzęgłowych: Zdjęcia zapożyczone z serwisu http://www.ojs.republika.pl na potrzeby tego forum, rozpowszechnianie bez zgody autora ZABRONIONE! |
Autor: | kolczyn12 [ 27 sty 2009, o 17:47 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
Brawo wszystko fajnie opisane a do czego Ci 2 ZIMERING 15X35X7 (ten od dekla)? |
Autor: | Witeq [ 27 sty 2009, o 17:50 ] | |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! | |
jeden błąd nie tylko Fagi produkują łożyska z luzem C3 Skfy,Koyo też produkują takie łożyska a tak poza tym to też mam takie same łożyska na wale (tylko ja miałem gumowe osłonki-oznaczenie 6303.RSR.C3) ile dałeś ??
|
Autor: | kolczyn12 [ 27 sty 2009, o 17:56 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
zgadzam się z Witeq jak najbardziej, złożyłem bez silikonu (dałem te same uszczelki jak na foto) i silnik suchy A tym sylikonem tylko można się pobrudzić i nic więcej |
Autor: | Witeq [ 27 sty 2009, o 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
Sylikonu tylko użyłem przy automacie zmiany biegów na wszelki wypadek a tak to nigdzie indziej |
Autor: | OJS [ 27 sty 2009, o 18:29 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
FAGi mają w seryjnej produkcji z luzem C3, pytałem SKF też produkuje ale na zamówienie a to już trochę wychodzi ;] Za komplecik dałem 60zł. Pozdrawiam i cieszę się ze się temat podoba |
Autor: | OJS [ 27 sty 2009, o 20:41 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
Baton, po co pierścienie? Pierścieni się nie wymienia co remont... będą foty z remontu jak knap pozwoli je robić |
Autor: | Witeq [ 27 sty 2009, o 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
OJS, właśnie się powinno wymienić |
Autor: | OJS [ 27 sty 2009, o 20:56 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
Tak.... najlepiej co 200km wymieniać.... jeżeli wymieniamy pierścienie przypuśćmy 4 razy, za każdym razem inny pierścień trasuje sobie inną "drogę" to co mamy za 4 razem? Totalną sieczke i nieład ;] i nie piszcie że pierścienie nie siądą na swoje miejsca bo to nie prawda. Wystarczy chcieć i pamiętać który był pierwszy |
Autor: | labi1993 [ 27 sty 2009, o 21:00 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
No no OJS postaraliście się temat super i fotki b.dobrej jakości i tak powinno być za każdym razem ! ;D Jak remont to porządnie |
Strona 1 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |