Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Wszystko o remoncie silnika! http://www.forum.ogar200.pl/wszystko-o-remoncie-silnika-t1025-50.html |
Strona 6 z 7 |
Autor: | kaminiak [ 17 lis 2009, o 21:41 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
No to założe zakryte ;] |
Autor: | OJS [ 17 lis 2009, o 22:20 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
... nie wytrzymam... Cały czas bębnie że mają być odkryte... rób jak chcesz |
Autor: | ADIK 19 [ 17 lis 2009, o 22:53 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
a co zrobić z smarem w nich |
Autor: | OJS [ 17 lis 2009, o 22:58 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
sam się wypali. Łożyska są smarowane z mieszanki dlatego mają być odkryte, w komorze korbowej znajduje się mieszanka przygotowana do oddania energii w głowicy. Nic się nie bój, zostaw je odkryte! |
Autor: | kaminiak [ 18 lis 2009, o 08:20 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
No to OJS dostałem w sklepie odkryte czyli mam jakoś wyjąć tą osłonkę tak? 6303 C3 Firmy FAG. No po prostu chciałem się upewnić ;] Nie chcę czegoś zrobić , a później żałować... |
Autor: | Dedo [ 18 lis 2009, o 16:24 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
czy taki remącik wzmocni moc silnika ?? |
Autor: | Silkroad [ 18 lis 2009, o 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
jeśli miałeś mocno zużyte części to na pewno coś da... porównaj sobie nowe części a stare po wyjęciu. Najzywczajniej w świecie lepiej wymieniać wszystko na czas i cieszyć się non-stop najwyższymi (tak jak na nowych częściach) osiągami. |
Autor: | Witeq [ 19 lis 2009, o 15:19 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
Dedo, nie wzmocni mocy silnika tylko przywróci go do stanu świetność czyli będzie miał taką moc jak mieć powinien |
Autor: | Matej [ 20 lis 2009, o 18:00 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
Ojs, wszystko pięknie ale dla mnie jest trocheę za mało. Jak dla mnie to jeszcze można wsadzić zimmering w wałek kopnika lub wymienić oring bo lubi puszczać olej, następnie trzeba też zobaczyć w jakim stanie sa połksieżyc, skrzynie, kosz sprzęglowy, łańcuszek sprzęgłowy, przekładkę miedzy tarczami, wał czy nie posiada luzu, cylinder w jakim stanie jest czy nie posiada zbyt dużego progu, oczyscic papierem wodnym tłok z nagaru i głowice i również skrzynie korbowa. Mysle ze się przyda a jak będę miał chwilę czasu moge zrobic poradnik składanie i rozpoławianie silnika 223 |
Autor: | OJS [ 20 lis 2009, o 19:40 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
Myślę że sprawdzanie co jest jeszcze zniszczone jest oczywiste... ja podałem tylko te części które powinny być wymienione przy remoncie bez względu na ich stan ;) Ale oczywiście masz rację Bardzo by się przydał taki poradnik, być może nawet na ogar200.pl ze specjalnymi podziękowaniami dla Ciebie |
Strona 6 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |