Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Wszystko o remoncie silnika!
http://www.forum.ogar200.pl/wszystko-o-remoncie-silnika-t1025-50.html
Strona 6 z 7

Autor:  kaminiak [ 17 lis 2009, o 21:41 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

No to założe zakryte ;]

Autor:  OJS [ 17 lis 2009, o 22:20 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

... nie wytrzymam...
Cały czas bębnie że mają być odkryte... rób jak chcesz

Autor:  ADIK 19 [ 17 lis 2009, o 22:53 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

a co zrobić z smarem w nich

Autor:  OJS [ 17 lis 2009, o 22:58 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

sam się wypali. Łożyska są smarowane z mieszanki dlatego mają być odkryte, w komorze korbowej znajduje się mieszanka przygotowana do oddania energii w głowicy. Nic się nie bój, zostaw je odkryte!

Autor:  kaminiak [ 18 lis 2009, o 08:20 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

No to OJS dostałem w sklepie odkryte czyli mam jakoś wyjąć tą osłonkę tak?
6303 C3 Firmy FAG.
No po prostu chciałem się upewnić ;]
Nie chcę czegoś zrobić , a później żałować...

Autor:  Dedo [ 18 lis 2009, o 16:24 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

czy taki remącik wzmocni moc silnika ?? :)

Autor:  Silkroad [ 18 lis 2009, o 22:25 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

jeśli miałeś mocno zużyte części to na pewno coś da... porównaj sobie nowe części a stare po wyjęciu. Najzywczajniej w świecie lepiej wymieniać wszystko na czas i cieszyć się non-stop najwyższymi (tak jak na nowych częściach) osiągami.

Autor:  Witeq [ 19 lis 2009, o 15:19 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

Dedo, nie wzmocni mocy silnika tylko przywróci go do stanu świetność ;-) czyli będzie miał taką moc jak mieć powinien :-P

Autor:  Matej [ 20 lis 2009, o 18:00 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

Ojs, wszystko pięknie ale dla mnie jest trocheę za mało. Jak dla mnie to jeszcze można wsadzić zimmering w wałek kopnika lub wymienić oring bo lubi puszczać olej, następnie trzeba też zobaczyć w jakim stanie sa połksieżyc, skrzynie, kosz sprzęglowy, łańcuszek sprzęgłowy, przekładkę miedzy tarczami, wał czy nie posiada luzu, cylinder w jakim stanie jest czy nie posiada zbyt dużego progu, oczyscic papierem wodnym tłok z nagaru i głowice i również skrzynie korbowa. Mysle ze się przyda a jak będę miał chwilę czasu moge zrobic poradnik składanie i rozpoławianie silnika 223 :D

Autor:  OJS [ 20 lis 2009, o 19:40 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

Myślę że sprawdzanie co jest jeszcze zniszczone jest oczywiste... ja podałem tylko te części które powinny być wymienione przy remoncie bez względu na ich stan ;)
Ale oczywiście masz rację :)
Bardzo by się przydał taki poradnik, być może nawet na ogar200.pl ze specjalnymi podziękowaniami dla Ciebie :)

Strona 6 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/