Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Wszystko o remoncie silnika!
http://www.forum.ogar200.pl/wszystko-o-remoncie-silnika-t1025-60.html
Strona 7 z 7

Autor:  MrocznyDrwal [ 3 maja 2010, o 20:55 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

Do czego potrzebny jest luz C3?
Co by się stało, gdyby założyć łożysko bez tego luzu?

Autor:  Sławol [ 3 maja 2010, o 21:53 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

jest to łożysko z fabrycznie zrobionym minimalnym Luzem, takie łożysko jest przygotowane do pracy w wyższych temperaturach, taki luz zapobiega męczeniu go w wysokich temp. bo jak uczą w szkołach metal pod wpływem temp. puchnie silnik z łożyskami bez luzu gdy jest gorący może być o wiele słabszy

Autor:  Mymek1994 [ 4 sie 2010, o 21:54 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

Które z tych łożysk na fotkach są łożyskami na wał ?

Autor:  OJS [ 4 sie 2010, o 21:57 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

6303 jak się nie mylę :-P

Autor:  Mymek1994 [ 4 sie 2010, o 22:04 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

A byłbyś taki dobry (lub ktoś inny) i opisał, które łożyska i które simeringi na co są (które gdzie dajemy) ? Bo nie wszystkie potrzebuję i muszę sobie zrobić listę z oznaczeniami łożysk i simerów, które muszę kupić.

Autor:  OJS [ 4 sie 2010, o 22:23 ]
Tytuł:  Re: Wszystko o remoncie silnika!

6303 na wał główny
6004 wałek zdawczy
6202 jak się nie mylę to na dekiel

Strona 7 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/