Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Wszystko o remoncie silnika! http://www.forum.ogar200.pl/wszystko-o-remoncie-silnika-t1025-60.html |
Strona 7 z 7 |
Autor: | MrocznyDrwal [ 3 maja 2010, o 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
Do czego potrzebny jest luz C3? Co by się stało, gdyby założyć łożysko bez tego luzu? |
Autor: | Sławol [ 3 maja 2010, o 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
jest to łożysko z fabrycznie zrobionym minimalnym Luzem, takie łożysko jest przygotowane do pracy w wyższych temperaturach, taki luz zapobiega męczeniu go w wysokich temp. bo jak uczą w szkołach metal pod wpływem temp. puchnie silnik z łożyskami bez luzu gdy jest gorący może być o wiele słabszy |
Autor: | Mymek1994 [ 4 sie 2010, o 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
Które z tych łożysk na fotkach są łożyskami na wał ? |
Autor: | OJS [ 4 sie 2010, o 21:57 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
6303 jak się nie mylę |
Autor: | Mymek1994 [ 4 sie 2010, o 22:04 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
A byłbyś taki dobry (lub ktoś inny) i opisał, które łożyska i które simeringi na co są (które gdzie dajemy) ? Bo nie wszystkie potrzebuję i muszę sobie zrobić listę z oznaczeniami łożysk i simerów, które muszę kupić. |
Autor: | OJS [ 4 sie 2010, o 22:23 ] |
Tytuł: | Re: Wszystko o remoncie silnika! |
6303 na wał główny 6004 wałek zdawczy 6202 jak się nie mylę to na dekiel |
Strona 7 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |