Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Tłok i sworzeń czeski a "prywaciarski" http://www.forum.ogar200.pl/t-ok-i-sworze-czeski-a-prywaciarski-t1050-10.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Fire [ 6 lut 2011, o 19:06 ] |
Tytuł: | Re: Tłok i sworzeń czeski a "prywaciarski" |
Sorry za mega odkop. Ale tak se dumałem jak przyjdzie nam z czach paczka za pobraniem to w jakiej my walucie zapłacimy? W PLN czy w koronach? |
Autor: | Tomek [ 26 gru 2013, o 20:57 ] |
Tytuł: | Re: Tłok i sworzeń czeski a "prywaciarski" |
Cytuj: Zawsze tłok można odchudzić hehe nigdy - po odchudzeniu będzie puchł na ciepłym silniku i stracisz jeszcze na mocy HEHE p.s potwierdzam post pierwszy , jako że sam ważyłem współczesny 2p do 2p z epoki - oba nowe na 2 szlif , to wyszło mi, że czech lżejszy był o 14.2g |
Autor: | pele [ 26 gru 2013, o 20:58 ] |
Tytuł: | Re: Tłok i sworzeń czeski a "prywaciarski" |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |