Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Tłok i sworzeń czeski a "prywaciarski"
http://www.forum.ogar200.pl/t-ok-i-sworze-czeski-a-prywaciarski-t1050-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  Fire [ 6 lut 2011, o 19:06 ]
Tytuł:  Re: Tłok i sworzeń czeski a "prywaciarski"

Sorry za mega odkop.
Ale tak se dumałem jak przyjdzie nam z czach paczka za pobraniem to w jakiej my walucie zapłacimy? W PLN czy w koronach?

Autor:  Tomek [ 26 gru 2013, o 20:57 ]
Tytuł:  Re: Tłok i sworzeń czeski a "prywaciarski"

Cytuj:
Zawsze tłok można odchudzić hehe


nigdy - po odchudzeniu będzie puchł na ciepłym silniku i stracisz jeszcze na mocy HEHE


p.s potwierdzam post pierwszy , jako że sam ważyłem współczesny 2p do 2p z epoki - oba nowe na 2 szlif , to wyszło mi, że czech lżejszy był o 14.2g :)

Autor:  pele [ 26 gru 2013, o 20:58 ]
Tytuł:  Re: Tłok i sworzeń czeski a "prywaciarski"


Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/