Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Tuning silnika S-38.
http://www.forum.ogar200.pl/tuning-silnika-s-38-t5474-20.html
Strona 3 z 4

Autor:  amper [ 11 sie 2010, o 18:54 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

lukaszek0933 KRS napisał(a):
Ogar ;-) bo w TS350 chyba nie ma za mało mocy xD

akurat nie patrzyłem na pojazdy profilu... po za tym chodzi mi silnik a to ze ma ogara 200 to nie znaczy ze ma tam silnik od ogara;) może mieć np. od wsk;p a czy jawa 350 to też mocą nie grzeszy;p co ona ma 30KM przy tej masie to się nie poszaleje ja mam u MZ ETZ 251 42KM i mi nie wystarcza;p

Autor:  Knypas [ 11 sie 2010, o 19:00 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

Skąd wiesz, że ma 42 km :) ?

Autor:  Fanatyk [ 11 sie 2010, o 19:36 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

Powiedziała mu xD
Pewnie na hamowni sprawdził :)

Autor:  amper [ 11 sie 2010, o 22:28 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

Knypas napisał(a):
Skąd wiesz, że ma 42 km :) ?


Bo sprawdzałem na hamowni silnikowej!
przecież nie mierzyłem momentu obrotowego łapiąc zębami za wał czy nawet koło ;d;d

Autor:  Baton [ 11 sie 2010, o 22:31 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

Jeśli można wiedzieć to ile taka przyjemność na hamowni kosztuje ? ;)

Autor:  PiotrekS94 [ 11 sie 2010, o 22:34 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

on ma chyba swoją

Autor:  Baton [ 11 sie 2010, o 22:41 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

PiotrekS94 napisał(a):
on ma chyba swoją

Co to ma do ceny ? Jak ma swoją to ceny i tak pewnie zna ;]

Autor:  amper [ 12 sie 2010, o 09:32 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

Baton napisał(a):
Jeśli można wiedzieć to ile taka przyjemność na hamowni kosztuje ? ;)



trzy próby na dobrej Hamowni podwoziowej coś około 100zł
ale tyle płaciłem za sprawdzanie samochodu nie wiem czy to tak samo ma się do motorów bo do motorów jest mniejsza hamownia;p
a ja mam swoją... tako prymitywna ale dokładną hamownie silnikowa a nie podwoziowa... jest to nie zbyt wygodne bo trzeba się dostać do wału korbowego;p a na podwoziowej tylko stawia i git;d ale silnikowe są dokładniejsze;p w niewielkim stopniu;d ale są;p po za tym moja hamownia mierzy moment max do 50Nm chyba że w przyszłości jakąś przekładnie zastosuje ale kolejna rzecz która mnie ogranicza to max 10.000obr/min ... a wracając do twojego pytania... myślę, że kost pobytu na hamowni zamknie się w 100-110zł;)

Autor:  Fanatyk [ 23 sie 2010, o 17:30 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

Piszesz że trzeba zastosować gaźnik Fi=16, a czy może być np. 16n3-4? Silnik 019 ma moc 2,5 jeżeli zastosuję te modyfikacje do tego silnika czy choinka się nie sypnie sprzęgło wytrzyma? Mam 2 tarczkowe jak w reszcie Rometów. :oops:

Autor:  amper [ 24 sie 2010, o 10:06 ]
Tytuł:  Re: Tuning silnika S-38.

lukaszek0933 KRS napisał(a):
Piszesz że trzeba zastosować gaźnik Fi=16, a czy może być np. 16n3-4? Silnik 019 ma moc 2,5 jeżeli zastosuję te modyfikacje do tego silnika czy choinka się nie sypnie sprzęgło wytrzyma? Mam 2 tarczkowe jak w reszcie Rometów. :oops:



słuchaj ja w s38 miałem ponad 4KM i bardzo wysoką elastyczność;) nie będę wnikał jaki gaźnik zastosujesz.... najlepiej dla tej konfiguracji co pisałem i do tej mapy okien zastosować 16mm bo pod tyle były robione obliczenia! jeśli zastosujesz 15mm tez powinno być 4KM ale najlepiej 16mm np. od simson ;) ja miałem od kosiarki albo od piły.. nie pamiętam zresztą to nie istotne... zrób cylinder według mapy...podnieś sprężanie do 11x-12x wydech od simka albo WSK 125 dobre wystrojenie +idealny stan silnika i będzie git;) oczywiście jeśli zrobisz wszystko idealnie;)
pozdro i powodzenia;^^

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/