Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

023 MULI
http://www.forum.ogar200.pl/023-muli-t13840-10.html
Strona 2 z 3

Autor:  Aleksander_PL [ 4 sty 2013, o 10:15 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Na wstępie chciałbym wnieść, że po znakach takich jak : , . ; itp. stawia się spację :)
Po mojemu to powinieneś od nowa wyregulować gaźnik, u kolegi też taki problem był w Ogarze 2205, jedynka szła praawie normalnie oprócz wyższych obrotów a dwójka ... szkoda gadać, trzeb było umiejętnie gazem operować aby chodził :D
Poreguluj mieszankę i zobacz jak tam z przerywaczem :)

Autor:  gumis [ 4 sty 2013, o 12:56 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

ALEKSANDER.Ja wczoraj już czyściłem ten gaznik i filtr.Sprawdziłem też jeszcze raz zapłon i wszystko jest ok.

Autor:  Dan [ 4 sty 2013, o 13:00 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Daj mu wiecej paliwa. I uszczelnij dobrze wszystkie łączenia.

Autor:  gumis [ 4 sty 2013, o 17:35 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

już to wszystko stosowałem.Może to jest tak jak inni pisali na forum,że trzeba czasu na dotarcie silnika.Tylko ile tego czasu???????????? Bo mnie już Q..rwica bierze,coraz bardziej się denerwuje.Gdyby nie to że bardzo polubiłem swojego ogiego to już dawno by leżał w pokrzywach.Ale bardzo chcę go wskrzesić dać mu jeszcze szansę na pokazanie co potrafi.Wpakowałem w niego już chyba 900zł i co widzę na tym się chyba nie skończy.Zanim mi ogi padł chodził jak żyleta mimo zużytych tarcz i innych części.Dlatego nie chcę go unicestwiać bo w porównaniu do skutera jest o 1000% lepszy

Dodano: 4 stycznia 2013, o 17:34

Dziś wypaliłem wydech w ognisku,może to chociaż troszeczkę pomoże.Był ta zapiep.....ony nagarem że buchał żywym ogniem :-) :) :)

Autor:  Jurek [ 4 sty 2013, o 18:07 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

gumis. Podam Ci kilka parametrów:Spasowanie tłoka z cylindrem,różnica powinna wynosić 0,05mm w (tłok w najgrubszym miejscu,w okolicy skrzydełek),pierścienie włożone do cylindra na zamkach mają mieć luz 0,1mm max,górna krawędź tłoka ma się pokrywać z krawędzią cylindra,przerwa na przerywaczu 0,3-0,4mm,na świecy 0,4-0,5mm (należy dopasować),wyprzedzenie zapłonu 3mm,iglica w gaźniku na środkowym rowku,iglica od powietrze -dobrać w czasie pracy silnika(każdy gaźnik zachowuje się inaczej),przede wszystkim wszystkie połączenia muszą być szczelne.
Czy to wszystko zostało spełnione podczas remontu i próby jazdy?

Autor:  Skwarek [ 4 sty 2013, o 19:51 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Regulamin napisał(a):
8. Każdego użytkownika obowiązuje poprawna Polszczyzna! Nagminne robienie błędów poskutkuje banicją!
12. Zabrania się nagminnego używania klawisza CAPSLOCK,oraz dodawania nadmiernych ilości emotikon w poście.

Autor:  gumis [ 4 sty 2013, o 20:23 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Jurku.Tak wszystko jest tak jak opisałeś.Jeszcze tylko świecę sprawdzę bo tego nie brałem pod uwagę.Przed chwilą wróciłem z jazdy próbnej.Otóż muli tak jak mulił,chociaż może troszkę mniej.Na 1 biegu jest słaby pod górkę mu ciężko nawet na jedynce.Ale jak odepchnę się nogą to tak nawet nawet.Natomiast pojawił się jeszcze jeden problem:wczasie jazdy czy to na 1 czy na 2 jak dodaje więcej gazu to tak się zachowuje jakby się dusił bądź coś go przypychało,ale ustępuje jak zwolnię manetkę gazu

Autor:  Jurek [ 4 sty 2013, o 20:37 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Na postoju jak wchodzi na obroty,mocno dymi czy bez dymu,jak masz czym to sprawdź ciśnienie w cylindrze.

Autor:  gumis [ 4 sty 2013, o 20:41 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Tak średnio.wcześniej kopcił ale teraz po wypaleniu tłumika to praktycznie wcale-tak delikatnie

Dodano: 4 stycznia 2013, o 20:41

gumis napisał(a):
Tak średnio.wcześniej kopcił ale teraz po wypaleniu tłumika to praktycznie wcale-tak delikatnie

Nie nie mam tego ustrojstwa do mierzenia ciśnienia

Autor:  Jurek [ 4 sty 2013, o 20:58 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Wygląda jakby za mało paliwa dostawał,bo zachowuje się odwrotnie do mego jak miał gaźnik oryginalny,u mnie inny silnik 023,ale gdy dodawałem gaz ciągnął,tylko przy max obrotach muliło go.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/