Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

023 MULI
http://www.forum.ogar200.pl/023-muli-t13840-20.html
Strona 3 z 3

Autor:  gumis [ 4 sty 2013, o 21:09 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Ale jak to można wyregulować?Z pomocą komory pływakowej poprzez odgięcie tej blaszki?Czy też jest inny sposób?
Niektórzy piszą na forum że tak musi być na dotarciu ze musi zamulać do momentu kiedy się go nie dotrze

Autor:  Jurek [ 4 sty 2013, o 21:25 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Pierwsze zobacz czy z gaźnika nic nie kapie,zdejmij filtr i będzie widać, może za dużo paliwa,wtedy nie chce wchodzić dobrze na obroty.Dawkę paliwa można zmienić podnosząc iglicę na 3 rowek,poziom paliwa w komorze pływakowej można podnieść na dwa sposoby,jeden gdy pływak jest blaszany,podłuż pod dekiel uszczelkę lub kilka,gdy pływak plastykowy iglicę w pływaku można regulować,poziom paliwa w komorze musi być mniejszy około 2mm od rozpylacza.

Dodano: 4 stycznia 2013, o 21:25

Zapomniałem jeszcze podać poziom paliwa w komorze pływakowej powinien mieć 20mm od górnej krawędzi komory pływakowej bez pływaka GM 12 czy GM 13.

Autor:  gumis [ 10 sty 2013, o 11:23 ]
Tytuł:  Re: 023 MULI

Mój gaźnik to GMF12 i mam plastykowy pływak ale wcześniej dokonywałem regulacji blaszką.Iglicę tak właśnie ustawiłem na 3 rowek ale z filtra nic nie kapie
Dziś wymieniłem pływak.Założyłem ten metalowy ze starego gaźnika i wszystko ok bryka.Nawet na zimnym pali od strzała.Także te plastykowe pływaki to chyba niewypał.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/