Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

ustawienie gaźnika
http://www.forum.ogar200.pl/ustawienie-ga-nika-t13860-20.html
Strona 3 z 4

Autor:  Marek.K [ 8 sty 2013, o 22:05 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

a nie lepiej zobaczyć czy zebatka nie przeskakuje na wałku zdawczym, lub wałek zdawczy nie poszedł się kochać ?

Autor:  gumis [ 8 sty 2013, o 22:11 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

Marku mam już dość kupowania części na oślep.Za dużo już wydałem na niego i żona się denerwuje że wszystkie oszczędności w niego pakuje.Tak podejrzewam że mogła paść zębatka razem z wałkiem, bo jak kręcę magneto to cały łańcuch drży.

Autor:  Fanatyk [ 9 sty 2013, o 16:42 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

Jak jedziesz przez Kuj-Pom to podrzuć silnik za flaszkę zrobię :)

Autor:  radek2011 [ 9 sty 2013, o 20:26 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

gumis napisał(a):
Słuchajcie jak odpalę silnik i chcę wcisnąć bieg to wciskam 1 i wchodzi bez sprzęgła i tak samo jest z 2 tylko że jak dodam gazu to na 2 coś rzegota a na 1 nie.Tylko na obydwóch biegach silnik pracuje a stoi w miejscu.


"Ryłeś" nim dużo ? Moim zdaniem to zębatka lub wałek zdawczy

Dodano: 9 stycznia 2013, o 19:26

Dokładniej mówiąc mam na myśli frez na zębatce lub wałku , wystarczy zdjąc automat biegów , zapłon i widac czy się zębatka obraca na wałku

Autor:  Marek.K [ 9 sty 2013, o 22:05 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

albo to wąłek w srodku się ukręcił

Autor:  radek2011 [ 9 sty 2013, o 22:19 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

Tak czy siak , silnik do rozebrania , rozebrac i będzie widac co siedzi .

Autor:  Jurek [ 9 sty 2013, o 22:24 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

Dokładnie sprawdzałeś sprzęgło mogła się odkręcić nakrętka na wale,a frezy ścięło,biegi mogą wchodzić bez sprzęgła i bez zgrzytu.Zablokuj sprzęgło i obróć wałem,jak wszystko dobrze to silnik na połowę i do roboty.

Autor:  radek2011 [ 9 sty 2013, o 22:46 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

Jurek napisał(a):
Dokładnie sprawdzałeś sprzęgło mogła się odkręcić nakrętka na wale,a frezy ścięło,biegi mogą wchodzić bez sprzęgła i bez zgrzytu.Zablokuj sprzęgło i obróć wałem,jak wszystko dobrze to silnik na połowę i do roboty.


:-( Jeśli frez na wale ścięty , to nawet kopniakiem nie kopniesz bo objeżdza odrazu ...

Autor:  gumis [ 10 sty 2013, o 11:13 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

Docierałem silnik spokojnie.Przejechałem nim dopiero 15 km.Jak chciałem zredukować bieg z 2 na 1 na wolnych obrotach(można by rzec, że na postoju)to się coś posypało.Czyli moje pytanko brzmi:jeśli to ten wałek zdawczy,to muszę od nowa rozpołowić silnik?Inaczej tego się nie da zrobić.Może to głupie pytanie ale jak dla mnie-laika,który pierwszy raz robi coś takiego to jest czarna magia

Autor:  Jurek [ 10 sty 2013, o 22:18 ]
Tytuł:  Re: ustawienie gaźnika

Dokładnie tak trzeba rozpołowić silnik,nie da się inaczej,jak rozpołowisz zrób zdjęcie lub napisz co się posypało,bo bez przyczyny nie popsuło się.

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/