Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Duszenie silnika (M-2)
http://www.forum.ogar200.pl/duszenie-silnika-m-2-t10163-10.html
Strona 2 z 3

Autor:  Addadko [ 10 paź 2011, o 20:17 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

Wyczyść gaźnik i kranik.

Autor:  Dawid_56 [ 10 paź 2011, o 21:05 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

-zapłon nieustawiony
-jak po zagrzaniu nie potrafi wolnych obrotów utrzymać z powodu oporu silnika to tłok puchnie i wcale nie jest powiedziane że oryginał nie będzie puchnąć, jak silnik gdzieś dostaje oporu i nie pracuje "luźno" to temperatura wzrasta dużo szybciej niż normalnie, a jeżeli silnik przekroczy temperaturę gdzieś 100 stopni to każdy tlok puchnie nawet jakbyś vertexa wsadził :mrgreen:

Autor:  ziolopalacz [ 11 paź 2011, o 17:37 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

zaplon nie ruszany ^^ bo nie mialem pojecia jak się do tego zabrac i uznalem ze skoro odpalila to nie trzeba grzebac w tym. Na wolnych chodzi, tylko problem pojawia się podczas jazdy, jesli się zatrzymam gdy beda wystepowaly objawy to dalej silnik swobodnie pracuje.

Autor:  Dan [ 11 paź 2011, o 17:39 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

Cały czas na pełnym gazie jeździsz?

Autor:  Addadko [ 11 paź 2011, o 18:00 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

Ale ustawienie zapłonu możesz sprawdzić i jak mówiłem wcześniej wyczyść gaźnik.

Autor:  ziolopalacz [ 12 paź 2011, o 17:42 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

Gaznik czyscilem, praktycznie robie to przed kazdym uruchomieniem :) A z zaplonem musze poczekac... w piatek dostaje ja na weekend.
@19Dan10 Nie moge na full gazie jezdzic bo go dusi! żeby na jalowym go na full gaz wkrecic to trzeba stopniowo dodawac gazu.

Autor:  Stalker1943 [ 12 paź 2011, o 18:13 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

Moim zdaniem przylewa ją. Bo na zimnym silnik potrzebuje więcej paliwa i jest ok , a na ciepłym już przylewa. I wszystko się zgadza.

Zobacz jak ci wypala świece, jak taka czarna okopcona to ustaw mniej paliwa. Jak bd biała to ustaw więcej paliwa. A jak koloru kawy z mlekiem to gaźnik ok.

Autor:  michu1996 [ 12 paź 2011, o 18:22 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

wyczysc kranik gaznik ustaw zapłon musi chodzic chyba ze tłok puchnie ale na moje dostaje za dużo paliwa jak się rozgrzeje to zalewa albo jeszcze jedna sprawa że gdys się rozgrzeje gubi kompresje przez nieszczelności sprawdz wszystkie uszczeli u mnie na wiosce kolega ma komara s-38 i miał to samo okazało się ze miał dwa inne kartery i gdy się rozgrzał brał lewe powietrze

Autor:  ziolopalacz [ 13 paź 2011, o 14:13 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

Silnik nie był rozbierany od nowosci poza cylindrem i pokrywa sprzegla. Cieknie tez olej od sprzegla ale to raczej nie to. Niestety nie mam pojecia jak powinien chodzic wlasciwie ustawiony... A czy jest mozliwosc zalozenia zaplonu elektronicznego z chinsiego 4t? Bo kupilem zly stator i mi zostal.

Autor:  Stalker1943 [ 13 paź 2011, o 15:13 ]
Tytuł:  Re: Duszenie silnika (M-2)

Kwestia dopasowania nowego magneta do wału. Trzeba w tokarkę wrzucić.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/