Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Poszukiwania dobrej fury :) http://www.forum.ogar200.pl/poszukiwania-dobrej-fury-t16880.html |
Strona 1 z 6 |
Autor: | Soka [ 14 wrz 2015, o 19:55 ] |
Tytuł: | Poszukiwania dobrej fury :) |
Panowie zastanawiam się nad kupnem Nissana Almery N16. Sprawa wygląda tak ;). Samochód posiada silnik 2.2 Di ( co to jest to Di? ) Gość chce za nią 4k zł. ale jak wiadomo że japoniec to i ma oznaki korozji a najgorzej skorodowana jest belka przednia ta pod chłodnicą . Jak z częściami do tego ? Drogie są ? Takową belkę idzie dostać ? Edit. Gość się upiera że ma Turbo ale jak zaglądałem pod maskę to nawet go nie widziałem. I przy ruszaniu ma trochę taką zamułe przez chwilę ale po chwili zaczyna iść. A tego turbo nawet nie słychać. |
Autor: | Malina [ 14 wrz 2015, o 20:04 ] | |
Tytuł: | Re: Nissan Almera N16 | |
Boziu kochana nic się nie zna a takie auto chce. Już widze jakie to piękne i w jakim stanie.
Aż takiego muła od spodu nie powinien mieć bo to dizelek, a nagle masz pier%olnięcie bo turbo dowala ciśnienie i dlatego. No co Ty nie wiesz nie byłeś? Albo Ty po prostu nigdy turbodieslem nie jeździłeś i Ci się wydaje że muli od spodu bo jest po prostu turbo dziura. Ogólnie przy takim stosunku mocy do masy i turbo powinno Cie wesrać w fotel i wykręcić na lewą strone do prasowania. ok 1100-1200kg i 110km z turbo to fajne połączenie. |
Autor: | Corei [ 14 wrz 2015, o 20:04 ] |
Tytuł: | Re: Nissan Almera N16 |
Typowe usterki Almer N16 to właśnie ta zgniła belka, wypalone odbłyśniki przednich lamp i branie oleju (silnik 1.5). 2.2 Di to diesel 16v 110HP, ale nie pamiętam czy uturbiony. Ogólnie, za taki pieniądz średnio. |
Autor: | Soka [ 14 wrz 2015, o 21:58 ] |
Tytuł: | Re: Nissan Almera N16 |
Malina masz rację ;) nigdy dieslem i turbo dieslem nie jeździłem więc stąd może być takie uczucie ;). Ale gdy wkręci się na te 2.5k obr to wtedy zaczyna się bajka idzie jak głupie. Mógłby ktoś mi podesłać link do tej belki ? Edit. To ta belka co jest pod chłodnice: http://allegro.pl/nowa-belka-pod-chlodn ... 56248.html |
Autor: | Marek [ 14 wrz 2015, o 22:06 ] |
Tytuł: | Re: Nissan Almera N16 |
Większość klekotów "odpala" w granicach 2.2-2.7k rpm Cytuj: A tego turbo nawet nie słychać. To dobrze i źle Dobrze bo turbo nie wyj...., wyważone itp, źle bo może być geometria uwalona, zatarta,wychechłana itp, ale jak mówisz że nagle dostaje kopa to nie powinno być z tym problemu Cytuj: 2.2 Di to diesel 16v 110HP, ale nie pamiętam czy uturbiony. Corei Tak poturbowany |
Autor: | TheWojciech68 [ 14 wrz 2015, o 22:23 ] |
Tytuł: | Re: Nissan Almera N16 |
Marek napisał(a): Większość klekotów "odpala" w granicach 2.2-2.7k rpm Cytuj: A tego turbo nawet nie słychać. To dobrze i źle Dobrze bo turbo nie wyj...., wyważone itp, źle bo może być geometria uwalona, zatarta,wychechłana itp, ale jak mówisz że nagle dostaje kopa to nie powinno być z tym problemu Cytuj: 2.2 Di to diesel 16v 110HP, ale nie pamiętam czy uturbiony. Corei Tak poturbowany Marek tutaj raczej chodzi o to że użytkownik Soka nie ma wgl. pojęcia o autach więc czy by jechał benzyną czy dieslem to nie czuł by różnicy, nie masz co wypisywać objawów uszkodzonej turbiny |
Autor: | Corei [ 14 wrz 2015, o 22:24 ] |
Tytuł: | Re: Nissan Almera N16 |
TheWojciech68 napisał(a): Marek napisał(a): Większość klekotów "odpala" w granicach 2.2-2.7k rpm Cytuj: A tego turbo nawet nie słychać. To dobrze i źle Dobrze bo turbo nie wyj...., wyważone itp, źle bo może być geometria uwalona, zatarta,wychechłana itp, ale jak mówisz że nagle dostaje kopa to nie powinno być z tym problemu Cytuj: 2.2 Di to diesel 16v 110HP, ale nie pamiętam czy uturbiony. Corei Tak poturbowany Marek tutaj raczej chodzi o to że użytkownik Soka nie ma wgl. pojęcia o autach więc czy by jechał benzyną czy dieslem to nie czuł by różnicy, nie masz co wypisywać objawów uszkodzonej turbiny Zgadzam się. |
Autor: | Marek [ 14 wrz 2015, o 22:42 ] |
Tytuł: | Re: Nissan Almera N16 |
Przynajmniej będzie chłopak wiedział czego się wystrzegać i z czym się może wiązać "świst" lub jego brak |
Autor: | Soka [ 14 wrz 2015, o 22:44 ] |
Tytuł: | Re: Nissan Almera N16 |
Ja po prostu się zapytałem konkretnie i czekałem na konkretną odpowiedź a nie na hejt Wojciecha. Marek kontynuuj swą wypowiedź nadal . |
Autor: | Marek [ 14 wrz 2015, o 22:55 ] |
Tytuł: | Re: Nissan Almera N16 |
A co tu kontynuować ? Gwiżdże + jakoś ciągnie = *szrot - uwalona geometria Gwiżdże + nie ciągnie = *szrot - uwalone koło sprężarki Nie gwiżdże + ciągnie = OK Nie gwiżdże + nie ciągnie = *szrot (choć niekoniecznie bo może być podciśnienie z geometrii nieszczelne ) -all in one Oczywiście ten gwizd to tez kwestia sporna bo turbo zawsze będzie gwizdać, ale jeśli przyjąć wolne obroty ~1k i przy 1.5k słychać ewidentny gwizd (nie syk dmuchawki) to jest coś nie halo Kolejnym punktem jest to czy ciągnie olej w znacznych ilościach (uwalone turbo) i znów każde turbo pociągnie trochę oleju co zazwyczaj widać w IC'kach i dolocie za turbem. *szrot czyt. albo regeneracja albo wymiana |
Strona 1 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |