Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Wycieki oleju spod dźwigni sprzęgła w pokrywie silników ZMD
http://www.forum.ogar200.pl/wycieki-oleju-spod-d-wigni-sprz-g-a-w-pokrywie-silnikow-zmd-t8708-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  pavel0910 [ 19 maja 2011, o 16:13 ]
Tytuł:  Re: Wycieki oleju spod dźwigni sprzęgła w pokrywie silników

Praktycznie w każdym silniku ten olej tam powoli cieknie. W jednym więcej, w drugim mniej, dlatego niektórzy mogą nie widzieć plamy po krótkim postoju. Zostawcie go na dłużej to zobaczycie.
Miałem już kilka tych silników, zakładałem nowe simmeringi i z każdego ciekł olej. Nie ma chyba na to sposobu.

Autor:  Knypas [ 19 maja 2011, o 16:18 ]
Tytuł:  Re: Wycieki oleju spod dźwigni sprzęgła w pokrywie silników

Ja jak miałem jeszcze kiedyś motorynkę to też nic nie ciekło a jak byłem na wakacjach to 3 tygodnie stała i nie przypominam Sobie nic takiego :)

Autor:  Dan [ 19 maja 2011, o 16:20 ]
Tytuł:  Re: Wycieki oleju spod dźwigni sprzęgła w pokrywie silników

Mi w shl cały czas cieknie a w romecie to tak dłużej postoi

Autor:  Fire [ 19 maja 2011, o 16:57 ]
Tytuł:  Re: Wycieki oleju spod dźwigni sprzęgła w pokrywie silników

W WFM też cieknie olej ale z kopniaka. Wujek roztoczył to i i dotoczył mosiężna tuleję i jest git majonez :D

Autor:  Addadko [ 19 maja 2011, o 17:27 ]
Tytuł:  Re: Wycieki oleju spod dźwigni sprzęgła w pokrywie silników

Simering wchodzi ciasno, czy lekko? Być może gniazdo rozjechane...

Autor:  piokuk10 [ 31 maja 2011, o 22:57 ]
Tytuł:  Re: Wycieki oleju spod dźwigni sprzęgła w pokrywie silników

Też miałem ten problem z kapaniem ale wymieniłem simmering i jak narazie jest ok. Chociaż wiadomo zawsze tam gdzieś coś przepuści nie jest to w 100% dopracowane. Według mnie najlepsze rozwiązanie ma Romet Chart gdzie dźwignie sprzęgła wkłada się od góry i wtedy nic nie ma prawa kapać.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/