Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Tuning mechaniczny S51/SR50
http://www.forum.ogar200.pl/tuning-mechaniczny-s51-sr50-t2472-10.html
Strona 2 z 4

Autor:  radar [ 14 wrz 2009, o 21:40 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny sr50 :D

która to jest zębatka zdawcza?; > ta z silnika? bo obydwie były wymieniane przez poprzedniego właściciela na niestandardowe

Autor:  kubadfx [ 14 wrz 2009, o 21:44 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny sr50 :D

Ta co jest w silniku , łańcuch napędza :)

Autor:  radar [ 14 wrz 2009, o 21:45 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny sr50 :D

to ona jest chyba większa niż powinna być ile ma mieć zębów oryginał?:> to jutro sprawdzę tą moją zębatkę :)

Autor:  kubadfx [ 14 wrz 2009, o 21:47 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny sr50 :D

Nie wiem ile powinna mieć standardowa. Nie posiadam simsona :) Zapytaj się kogoś kto go ma.

Autor:  radar [ 14 wrz 2009, o 21:50 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny sr50 :D

właśnie w tym problem że nikt kto ma simsona tutaj nie zagląda :( wydaje mi się że standard ma 15z ale nie jestem pewien
posiadacze simsonów proszę o wypowiedź :P

Autor:  Dziadek [ 14 wrz 2009, o 22:25 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny sr50 :D

Co do simsonów bynajmniej ja mam cylek S60 nie 55ccm tylko 60.... Co zaś ja mogę polecić Cylek 70ccm z poszerzonymi kanałami albo 90ccm chyba RTZ o ile pamiętam. Gaźnik Bing, tłumik Leo Vince. Nie wiem jak się ma to do "sportowych wałów" Czy lepiej je dawać czy nie ale kosz sprzęgłowy na wszelki wypadek s70 wypadało by wsiądź

Autor:  teo [ 14 wrz 2009, o 22:34 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny S51/SR50

i jeszcze zaplon elektroniczny do tego oczywiscie

Autor:  Dziadek [ 14 wrz 2009, o 22:46 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny S51/SR50

Jak najbardziej zgadzam się z Teo. Dlaczego zapłon Elektroniczny jest taki ważny? Hmmm po prostu z tym zapłonem Simson jest jeszcze mniej awaryjny bynajmniej mój działa już dosyć długo bezawaryjnie iskra zawsze jest i nie trzeba się bawić w platynki itd :). To chyba tyle na temat Mechaniki można jeszcze dodać do tego Skrzynie 5 biegową ale nie polecam, wadliwe bywają. Ogółem Simsony bardzo podatne są na tuning można kombinować jak się da i jednak osiągi się odczuwa, jednak trzeba pamiętać o dbaniu. Bo np Ogar jest jak kobieta tyle że bardzo wymagająca trzeba ją w kółko dopieszczać i ciężko jej dogodzić wiecznie niezadowolona nie daję tej satysfakcji. <lol> . A Simson to jest Kobitka taka mniej wymagająca kochana dająca wiele radości z pieszczot :D. Tak ja ten świat widzę:D

Autor:  radar [ 15 wrz 2009, o 06:36 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny S51/SR50

tzn ja mam zapłon normalny ale nowiutki także narazie nie będę wymieniał a słyszałem że żeby mieć s70 to trzeba przewiercać kartery można to jakoś ominąć? :>

Autor:  kaban99722 [ 15 wrz 2009, o 07:08 ]
Tytuł:  Re: Tuning mechaniczny S51/SR50

Nie ominiesz tego :)

bo Ci cylinder na kartery nie wejdzie, i dlatego musisz rozwiercać.

Skrzynia 5tka wadliwa? nie możliwe, są to dobre skrzynie, ale zakladaja tez przelozenie skrzyni od sr80 i podobno na to samo wychodzi :)

tez mialem cylinder S60 nie S55

Do dobrego tuningu polecam:

Szlif cylindra DDR na 60/4 , spawany wydech, gaźnik 19-n-1 [ nie wiem jak się pisze to :D ], wał jak masz DDR to powinien wytrzymać, i oczywiscie dobre oleje do silnika/mieszanki ;)

przy s70 musisz się juz liczyc z tym, ze musisz zalozyc podwójny docisk do sprzegla ;]

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/