Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 17:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:06 
Poziom

Dołączył(a): 14 paź 2013, o 20:21
Posty: 49
Pojazd: Suzuki hayabusa
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Nie pytajcie jak :mrgreen:
Będzie to chodzić na takim cylku?



I jeszcze pytanie, jaki wymiar ma tuleja po stronie zewnętrznej cylindra MZA?


Ostatnio edytowano 29 gru 2013, o 17:24 przez Dawid_987, łącznie edytowano 1 raz
Używaj hsimg, ostatnie ostrzeżenie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:08 
Poziom

Dołączył(a): 26 cze 2013, o 19:23
Posty: 205
Lokalizacja: Horodło, Zamość.
Pojazd: MZ ETZ 150.
GG: 47816398
Województwo: Lubelskie
U mnie chodzi i nic się nie dzieje, więc u ciebie też będzie śmigać bez problemowo

_________________
Romet ogar 200->Mz etz 150


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:11 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Stwierdzam wpychanie do roztaczanych karterów...
Chodzić będzie, jedynie nie jest zalecane jeżdżenie na takiej tulei, ponieważ nóżki mają za zadanie prowadzić tłok, jak ich nie ma to płaszcz tłoka będzie się powoli wycierał, jednak w twoim przypadku nie ma tragedii, bo została jeszcze druga, więc częściowo prowadzenie zostało zachowane, Almot - MZA to praktycznie to samo, nie ma różnicy cylki 70ccm zazwyczaj zewnętrznie ich tuleja ma 50mm, jednak są też cylindry z tulejami 51mm.

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:14 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Przytoczę tutaj info ze strony doman30.pl.tl:
"Na takim cylindrze da się jeździć, prawie normalnie. Prawie, dlatego że odczujemy niewielki spadek mocy. Dzieje się tak że ułamana nóżka (lub nóżki) powoduje zwiększenie pojemności skrzyni korbowej, a co za tym idzie mieszanka pozostaje tam dłużej i mamy mniejszą moc. Jako że taka nóżka jest mała to różnica będzie niewielka, ale zawsze to odczujemy, szczególnie na trzecim biegu gdzie mamy największe obciążenie. Ciężej jest także założyć tłok z pierścieniami. A sam tłok ponoć szybciej się zużywa. Czy naprawdę tak jest to nie wiem, bo krótko jeździłem na takim cylindrze."
Jest to opisane w przypadku cylindra jawki.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:16 
Poziom

Dołączył(a): 14 paź 2013, o 20:21
Posty: 49
Pojazd: Suzuki hayabusa
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
No właśnie tata wpadł na pomysł aby wpychać cylinder aby się zaznaczyło gdzie jeszcze spiłować, i tak wpychał i wpychał. A później przymierzam tłok i... próbowałem odgiąć i tak wyszło :) Ale przynajmniej tłok wchodzi :D

Niestety jest to nówka, dlatego mi trochę szkoda. Jak by to była jakaś używka to już w kosz by poleciało.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:17 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 21:13
Posty: 2570
Lokalizacja: Do ustalenia.
Pochwały: 74
Pojazd: Simson S51, FSO Polonez Caro '96 & Atu '00
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
A wystarczyło trochę pomyśleć i przy zaznaczaniu zamiast wpychać na siłę cylinder delikatnie nim przekręcić i też by się ładnie zaznaczyło...

_________________

''Jak zapiełem dwójke to mi gała w rence została'' ~ Malinowski
Abimex Power!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:18 
Poziom

Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwały: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Trzeba było kupić uszczelkę s70, wsunąć ją na szpilki i zaznaczyć markerem miejsce, gdzie chcemy wyfrezować.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:25 
VIP

Dołączył(a): 25 lip 2010, o 14:12
Posty: 2137
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pochwały: 31
Pojazd: Ogar 200
GG: 0
Województwo: Pomorskie
Będzie minimalny spadek mocy, miałem to samo w ogarze.

_________________
Podpis zbyt rozbudowany : pokaż podpis


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:27 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:40
Posty: 813
Pochwały: 31
Pojazd: 997ccm vs 76ccm
GG: 15506895
Województwo: Lubelskie
Magister, Ty czytasz te poradniki domana? xD

Teraz tylko delikatnie zeszlifuj tą powierzchnię, żeby tłoka nie rysowało.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 gru 2013, o 17:28 
Poziom

Dołączył(a): 14 paź 2013, o 20:21
Posty: 49
Pojazd: Suzuki hayabusa
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Browc napisał(a):
A wystarczyło trochę pomyśleć i przy zaznaczaniu zamiast wpychać na siłę cylinder delikatnie nim przekręcić i też by się ładnie zaznaczyło...


Napisałem że wpychałem, ale nie bardzo o to mi chodziło :) Cylinder był właśnie przekręcany w środku, nie wiem, może za mocno coś itd.

Pod koniec i tak wziąłem rurkę o wymiarze 50mm i to nią zaznaczałem. Niestety za późno :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net