Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Cdi w silniku 223
http://www.forum.ogar200.pl/cdi-w-silniku-223-t15711-10.html
Strona 2 z 4

Autor:  adrianus15 [ 10 lut 2014, o 16:12 ]
Tytuł:  Re: Transformator z zasilacza z kompa do cdi

Czyli się nada ? W sumie to mogłem kupić moduł z 2t , ale ten to jeden z lepszych do hinololi .

Autor:  ogar97 [ 10 lut 2014, o 16:54 ]
Tytuł:  Re: Transformator z zasilacza z kompa do cdi

Tak możesz spróbować co do cewki to na 100% jestem pewien że bedzie ok, ale moduł też powinien pasaować z 4T do 2T ponieważ dla obu silników moduły są tak samo zbudowane wewnątrz kwestia dobrego podłączenia.
Co do tego transformatora musi być to transformator działający przy napieciu ~ 50Hz wygląda on tak lub podobnie:
http://www.sklep.cyfronika.com.pl/environment/cache/images/250_250_productGfx_8379f3b6882d5bbd57c287d3ec9606dd.jpg
A obecne ładowarki do telefonów itp. są budowane na przetwornicach (dlatego są takie lekkie) i ten zasilacz który podał Sławol w linku też się raczej nie nada chyba, że to zasilacz transformatorowy na co nie wskazują jego wymiary ani nic na ten temat nie pisze w opisie aukcji więc jest to raczej przetwornica i się nie nada !
A ty seto jak się nie znasz to nie pierd*l !!!

Pozdro

Autor:  adrianus15 [ 10 lut 2014, o 16:56 ]
Tytuł:  Re: Transformator z zasilacza z kompa do cdi

A jakbym wyciągnął transformator z radia ?

Autor:  ogar97 [ 10 lut 2014, o 17:09 ]
Tytuł:  Re: Transformator z zasilacza z kompa do cdi

Zależy jakie parametry on posiada, ale w radiach na 90% znajduje się takie trafo ponieważ przetwornice za bardzo sieją zakłucenia i dlatego w radiach są właśnie takie transformatory jak potrzebujesz musisz sprawdzić.

Autor:  adrianus15 [ 10 lut 2014, o 17:26 ]
Tytuł:  Re: Transformator z zasilacza z kompa do cdi

Ok . Ten temat nazwę inaczej . To będzie temat , w którym będę wypisywał pytania i problemy dotyczące cdi w jawie 50/ogarze200 . Jestem pewny , że komuś się przyda . Za pomoc ogar97 dostajesz pochwałę , bo bardzo mi pomogłeś i myślę , że jeszcze pomożesz . Teraz mam kolejne pytanie . Czy impulsator z 4t będzie chodził ? Są impulsatory z kablami i bez . Jaki kupić ?

Autor:  ogar97 [ 10 lut 2014, o 17:48 ]
Tytuł:  Re: Cdi w silniku 223

Impulsator to nic innego jak nawinięta cewka i jeśli znajduję się w jej pobliżu coś co zakłóci jego pole to wysyła on sygnał do modułu więc nie ma różnicy czy 4T czy 2T. Są z kablami i bez różnica jest taka że jeśli kupisz bez to będziesz musiał sobie takowe wykombinować i przylutować je do takich malutkich blaszek które wystają z obudowy jeśli masz lutownice i umiesz lutować to możesz kupić bez kabli.
Dzięki za pochwałe jeśli mam czas i wiem o co chodzi to chętnie Ci pomoge w końcu od tego jest forum żeby sobie pomagać ;-)
Pozdro

Autor:  adrianus15 [ 11 lut 2014, o 22:09 ]
Tytuł:  Re: Cdi w silniku 223

Witam . Mam taki problem . Otóż za uja nie mogę znaleźć kostek do modułu . Jakieś pomysły jak to podłączyć ?

Autor:  TramwajarzPL [ 11 lut 2014, o 22:43 ]
Tytuł:  Re: Cdi w silniku 223

konektorek?

Autor:  adrianus15 [ 23 lut 2014, o 10:51 ]
Tytuł:  Re: Cdi w silniku 223

Po pogrzebaniu trochę w necie znalazłem rozwiązanie : http://allegro.pl/konektor-pin-zenski-gniazda-obdii-obd-ii-obd2-i3907545467.html Co o tym sądzicie ?

Dodano: 23 lutego 2014, o 10:50

Witam . Zacząłem składać cdi . I mam takie pytanie . Impulsator ma 2 kable : biało-niebieski i biało-zielony . Biało-zielony to masa , a biało-niebieski to impuls . Wiem gdzie podłączyć biało-niebieski , ale nie wiem gdzie podłączyć biało-zielony . W module mam wolny 1 pin . Podłączyć go do tego pinu , czy tak jak tu ? Korzystam z tego schematu :

Autor:  Mistrz [ 23 lut 2014, o 11:32 ]
Tytuł:  Re: Cdi w silniku 223

Drugi idzie do modułu jako plus. Popatrza na schematy skutera. Też się męczyłem jak na nowo iskrownik nawijałem.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/