Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.
http://www.forum.ogar200.pl/zap-on-cdi-brak-napi-cia-na-cewk-wn-t16188-10.html
Strona 2 z 3

Autor:  gumis [ 20 sty 2015, o 07:07 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

słuchajcie ja u siebie mam zajechany silnik skutera kingway koliber.Czy zapłon z tego silnika będzie pasował do silnika 023 i czy ma to sens montować :oops:

Autor:  seto [ 20 sty 2015, o 07:27 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

Z tego co się orientuje to koliber był 4t a 023 jest 2t . a Druga sprawa nie wiadomo czy podjedzie to wg na czop wału i czy bd tam tyle miejsca.

Autor:  plusminus [ 20 sty 2015, o 18:01 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

seto napisał(a):
Z tego co się orientuje to koliber był 4t a 023 jest 2t . a Druga sprawa nie wiadomo czy podjedzie to wg na czop wału i czy bd tam tyle miejsca.


A czym się różni budowa takiego zapłonu?

Autor:  gumis [ 20 sty 2015, o 18:06 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

gumis napisał(a):
słuchajcie ja u siebie mam zajechany silnik skutera kingway koliber.Czy zapłon z tego silnika będzie pasował do silnika 023 i czy ma to sens montować :oops:

posiadam zdjęcia ale nie wiem jak je wprowadzić tutaj

Autor:  bartek0041 [ 20 sty 2015, o 18:09 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

wstawianie-zdj-przez-hsimg-t8273.html

Autor:  gumis [ 20 sty 2015, o 18:47 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

plusminus napisał(a):
seto napisał(a):
Z tego co się orientuje to koliber był 4t a 023 jest 2t . a Druga sprawa nie wiadomo czy podjedzie to wg na czop wału i czy bd tam tyle miejsca.


A czym się różni budowa takiego zapłonu?

tam jest 6 cewek w tym 2 izolowane no i zapłon jest bezstykowy(nie ma platynek)

Autor:  plusminus [ 20 sty 2015, o 23:17 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

No dobra, omówiłeś mi budowę.. Ale co ma wspólnego ilość cewek do ilości suwów silnika?

Autor:  Tomek [ 23 sty 2015, o 11:40 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

mogą być 4 cewki, a nawet 8 tyle że żaden z tych elektronicznych zapłonów bez stykowych nie podchodzi do silnika jawki no i trzeba kombinować z oryginalnym na 3 cewkach :<
a do 023 i 019 zapłon (m.in 7 cewkowy) np. ze skutera zipp quantum (2T) podejdzie na 100 pro
w 4T iskra jest co drugi obrót wału przy drugim i czwartym etapie pracy i tak w kółko (?) a w 2T przy drugim etapie pracy czyli praktycznie za każdym razem gdy tłok osiąga GMP
Mało tego w 4T występuje efekt opóźnienia od 10 do 30 stopni zależnie od wysilenia silnika. Myśle że bez kombinacji się nie obejdzie i trzeba przejrzeć google, czy ktoś już z 4t do 2t zapłon montował..
W 4T otwór w magnecie na czop wału jest mniejszy niż w magnetach 2T
btw. do 223 nie zamontujecie magneta, które ma więcej jak 10cm średnicy, chyba że będziecie kombinować.. przy równych 10cm (np. magneto ze skutera zipp quantum) już trzeba kombinować i to dużo.

Autor:  plusminus [ 23 sty 2015, o 12:15 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

Tomek napisał(a):
mogą być 4 cewki, a nawet 8 tyle że żaden z tych elektronicznych zapłonów bez stykowych nie podchodzi do silnika jawki no i trzeba kombinować z oryginalnym na 3 cewkach :<


Podejdzie zapłon elektroniczny, ale nie od świnola.
Tomek napisał(a):
w 4T iskra jest co drugi obrót wału przy drugim i czwartym etapie pracy i tak w kółko (?) a w 2T przy drugim etapie pracy czyli praktycznie za każdym razem gdy tłok osiąga GMP

Pierdoły.
Tomek napisał(a):
Mało tego w 4T występuje efekt opóźnienia od 10 do 30 stopni zależnie od wysilenia silnika.

Nie od wysilenia silnika, tylko od obrotów. W silniku dwusuwowym zamiast opóźnienie zapłonu bardziej skuteczne jest jego przyspieszanie, ale nikt nad tym nie prowadzi prac z powodu małej ilości tych silników. Wystarczy po prostu zamontować moduł do silnika dwusuwowego pod zapłon ze świnola i wszystko będzie działało.[/quote]

Autor:  Tomek [ 23 sty 2015, o 13:39 ]
Tytuł:  Re: Zapłon cdi brak napięcia na cewkę WN.

ehh a chciałem żeby ktoś pogrzebał po google i wysilił mózg, bo nikt tego nie robi tylko zadaje pytania nie na temat
Tak, wystarczy zmienić moduł..
Cytuj:
Podejdzie zapłon elektroniczny, ale nie od świnola.

ale? - tego nie napisałeś ; D Pomijając fakt, że nie są tanie.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/