Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Kilka problemów z 50 T-1 :) http://www.forum.ogar200.pl/kilka-problemow-z-50-t-1-t10909-10.html |
Strona 2 z 4 |
Autor: | Jurek [ 15 sty 2012, o 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Co do kopki to na 1 rysunku,który podał ,,Aleksander_PL'' widać sprężynę nr.15 ona najczęściej pęka i takie są objawy jak u ciebie (konieczne jest rozebranie silnika). W Rometach nie są tak dokładne zmieniacze biegów,jak w innych Jwaka,WSK i znowu jest temu winna sprężyna ( b) sprężynę pomiędzy nie wiem jak to nazwać-"dźwigniami" ) jest za elastyczna (za miękka). |
Autor: | Dan [ 15 sty 2012, o 21:55 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Najlepiej dawać na luz podczas jazdy, najłatwiej go wtedy znaleźć |
Autor: | Malkia [ 16 sty 2012, o 17:52 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi, nie spodziewałam się aż takiej pomocy Niestety wczoraj spadło 15 cm śniegu, a rometowe slicki nie nadają się na taką nawierzchnię ;) Ostatnio udało mi się rozwiązać problem spadającej fajki, przez którą silnik się zalewał (małe osiągnięcie, ale zawsze coś ;) ) Baaardzo dziękuje za opisy ze zdjęciami, najbardziej mi one pomogły. Wybiore się z laptopem do garażu, żeby mieć te fotki przed oczami, może nic nie popsuję Mam nadzieję że jak postoi 2-3 tyg. to nie będzie problemu z rozruszaniem go od nowa.. Póki co zima na całego :( Jeszcze raz serdeczne dzięki, Pozdrawiam |
Autor: | Ogaron [ 16 sty 2012, o 18:03 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Na wszelki wypadek na ten czas odkręć świecę i wlej do cylindra trochę oleju (małą strzykawką tak ze 3ml) Kopnij dwa razy starterem i niech tak sobie stoi i czeka na suchy asfalt. |
Autor: | Malkia [ 23 sty 2012, o 22:08 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Witam witam Po długim czekaniu w końcu wygrzebałam się dzisiaj do garażu. Wszystko pięknie, fajnie, oprócz jednej małej sprawy.. Kto, albo raczej co może być przyczyną tego, że silnik nie dostaje paliwa? W baku jest, w węzykach też, w kraniku też, a potem gdzieś się po drodze zatrzymuje. Silnik próbuje odpalić, iskra jest, a paliwa nie ma :( Mam nadzieję że wymiana filtra paliwa coś da, jeśli nie to zostaje już tylko przepustnica w gaźniku? I tutaj ważne pytanie: jeżeli diagnoza jest dobra, to co mogę popsuć grzebiąc przy iglicy? oprócz tego że mogę ją skrzywić? Nie chcę się pchać z łapkami tam gdzie zrobie więcej szkody niż pożytku a niestety nie ma mi kto doradzić :( Będę wdzięczna za pomoc |
Autor: | Magister [ 23 sty 2012, o 22:10 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Prawdopodobnie masz zapchany gaźnik i dlatego paliwo "zatrzymuje się". Należy go rozebrać i umyć w benzynie a dysze przedmuchać sprężonym powietrzem |
Autor: | Malkia [ 23 sty 2012, o 22:14 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Da się to popsuć w jakikolwiek sposób? ;) |
Autor: | Kemot [ 23 sty 2012, o 22:16 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Raczej nie, jedynie trzeba pamiętać o kolejności składania. No i o tym żeby dyszę czyścić powietrzem a nie np. drucikiem ponieważ można je rozkalibrować. |
Autor: | Magister [ 23 sty 2012, o 22:17 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Malkia napisał(a): Da się to popsuć w jakikolwiek sposób? ;) Da się Jeśli masz za dużo siły to możesz przekręcić gwinty w gaźniku Ale pewnie masz wyczucie i nie zepsujesz |
Autor: | Malkia [ 23 sty 2012, o 22:28 ] |
Tytuł: | Re: Kilka problemów z 50 T-1 :) |
Ogromne dzięki Myśle że w sobotę znajdę trochę czasu żeby go popieścić ;) Póki co to mam ogromnego motocyklowego zimowego doła.. :( |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |