Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Kilka problemów z 50 T-1 :)
http://www.forum.ogar200.pl/kilka-problemow-z-50-t-1-t10909-10.html
Strona 2 z 4

Autor:  Jurek [ 15 sty 2012, o 21:53 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Co do kopki to na 1 rysunku,który podał ,,Aleksander_PL'' widać sprężynę nr.15 ona najczęściej pęka i takie są objawy jak u ciebie (konieczne jest rozebranie silnika).
W Rometach nie są tak dokładne zmieniacze biegów,jak w innych Jwaka,WSK i znowu jest temu winna sprężyna ( b) sprężynę pomiędzy nie wiem jak to nazwać-"dźwigniami" ) jest za elastyczna (za miękka).

Autor:  Dan [ 15 sty 2012, o 21:55 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Najlepiej dawać na luz podczas jazdy, najłatwiej go wtedy znaleźć :)

Autor:  Malkia [ 16 sty 2012, o 17:52 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi, nie spodziewałam się aż takiej pomocy :)
Niestety wczoraj spadło 15 cm śniegu, a rometowe slicki nie nadają się na taką nawierzchnię ;)

Ostatnio udało mi się rozwiązać problem spadającej fajki, przez którą silnik się zalewał (małe osiągnięcie, ale zawsze coś ;) )

Baaardzo dziękuje za opisy ze zdjęciami, najbardziej mi one pomogły. Wybiore się z laptopem do garażu, żeby mieć te fotki przed oczami, może nic nie popsuję :)
Mam nadzieję że jak postoi 2-3 tyg. to nie będzie problemu z rozruszaniem go od nowa.. Póki co zima na całego :(

Jeszcze raz serdeczne dzięki,
Pozdrawiam :)

Autor:  Ogaron [ 16 sty 2012, o 18:03 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Na wszelki wypadek na ten czas odkręć świecę i wlej do cylindra trochę oleju (małą strzykawką tak ze 3ml) Kopnij dwa razy starterem i niech tak sobie stoi i czeka na suchy asfalt. :)

Autor:  Malkia [ 23 sty 2012, o 22:08 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Witam witam :)

Po długim czekaniu w końcu wygrzebałam się dzisiaj do garażu.
Wszystko pięknie, fajnie, oprócz jednej małej sprawy..

Kto, albo raczej co może być przyczyną tego, że silnik nie dostaje paliwa? W baku jest, w węzykach też, w kraniku też, a potem gdzieś się po drodze zatrzymuje. Silnik próbuje odpalić, iskra jest, a paliwa nie ma :( Mam nadzieję że wymiana filtra paliwa coś da, jeśli nie to zostaje już tylko przepustnica w gaźniku?
I tutaj ważne pytanie: jeżeli diagnoza jest dobra, to co mogę popsuć grzebiąc przy iglicy? oprócz tego że mogę ją skrzywić?

Nie chcę się pchać z łapkami tam gdzie zrobie więcej szkody niż pożytku a niestety nie ma mi kto doradzić :(

Będę wdzięczna za pomoc :)

Autor:  Magister [ 23 sty 2012, o 22:10 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Prawdopodobnie masz zapchany gaźnik i dlatego paliwo "zatrzymuje się". Należy go rozebrać i umyć w benzynie a dysze przedmuchać sprężonym powietrzem :)

Autor:  Malkia [ 23 sty 2012, o 22:14 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Da się to popsuć w jakikolwiek sposób? ;)

Autor:  Kemot [ 23 sty 2012, o 22:16 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Raczej nie, jedynie trzeba pamiętać o kolejności składania. No i o tym żeby dyszę czyścić powietrzem a nie np. drucikiem ponieważ można je rozkalibrować.

Autor:  Magister [ 23 sty 2012, o 22:17 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Malkia napisał(a):
Da się to popsuć w jakikolwiek sposób? ;)

Da się :D Jeśli masz za dużo siły to możesz przekręcić gwinty w gaźniku :D Ale pewnie masz wyczucie i nie zepsujesz ;]

Autor:  Malkia [ 23 sty 2012, o 22:28 ]
Tytuł:  Re: Kilka problemów z 50 T-1 :)

Ogromne dzięki :) Myśle że w sobotę znajdę trochę czasu żeby go popieścić ;)

Póki co to mam ogromnego motocyklowego zimowego doła.. :(

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/