Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika
http://www.forum.ogar200.pl/019-kilka-pyta-odno-nie-remontu-silnika-t12269-10.html
Strona 2 z 3

Autor:  Magister [ 8 cze 2012, o 21:37 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Pobrałem już dawno, ale u mnie na 56 str. mam schemat skrzyni silnika 027.

Autor:  Aleksander_PL [ 8 cze 2012, o 22:31 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Nie dość, że:
a) podałem złą stronę, pomyliłem cyfry xD za co przepraszam :D
b) kufa mówiłem INSTRUKCJA NAPRAW MOTOROWERÓW ROMET. Ona jest taka żółtawa czarno-biała a nie ta z kolorową okładką!

Dodano: 8 czerwca 2012, o 22:24

https://www.google.pl/#hl=pl&output=sea ... 24&bih=605
A dokładnie chodzi mi o to: http://chomikuj.pl/yoo07/Dokumenty/inst ... 827598.jpg

Autor:  Magister [ 13 lut 2013, o 13:19 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Już pobieram. Zaraz obejrzę. Dzięki.

Dodano: 13 lutego 2013, o 12:19

Witam po 8-miesięcznej przerwie w temacie xD

Silnik z kuzynem złożyłem jakoś pod koniec wakacji, wszystko poszło gładko jak po maśle, odpalił za 1. po przelaniu, w co nikt nie wierzył xD Ale jest pewien problem. Od remontu nie było pierwszego biegu. 2 i 3 wchodzi bez oporów. Ściągnąłem nawet automat, ciągnąłem za wodzik, jednocześnie kręcąc kołem i 1 nie wchodzi. Wkurzyliśmy się z kuzynem, wczoraj silnik poszedł na stół, rozpołowiliśmy. Myśleliśmy że poszło jakieś trybko, ale wszystko lux. Zakładamy znowu automat, wrzucamy biegi i znów ten sam problem - brak 1. Nie wiem co może być nie tak, składałem skrzynię wg. schematu w książce. Proszę o rady doświadczonych w temacie.

Autor:  Arczi.95 [ 13 lut 2013, o 14:51 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Musiałeś coś odwrotnie założyć, miałem ten sam problem i się okazało, że odwrotnie wsadziłem ten tryb, na który zakładasz wodzik [wałek główny, tryb środkowy].

Autor:  Magister [ 13 lut 2013, o 14:55 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Założyłem dobrze, specjalnie sprawdzałem 3 razy, żeby błędu nie popełnić. Możliwe że przez brak jednej podkładki dystansowej tak się dzieje ? Konkretnie chodzi mi o tą, która jest na wałku głównym, zaraz za łożyskiem od strony lewego karteru.

Autor:  Arczi.95 [ 13 lut 2013, o 15:02 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Też mam tam podkładkę, ale wszystko gra. Jak masz rozpołowiony silnik to powkładaj tryby, kręć zębatką i sprawdzaj czy są biegi ruszając wodzikiem. Jak możesz to zrób zdjęcia i wrzuć, będziemy myśleć ;D.

Autor:  Magister [ 13 lut 2013, o 15:07 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Mnie chodzi o brak tej podkładki :D
Potem podskoczę do garażu i zrobię fotki.

Autor:  Arczi.95 [ 13 lut 2013, o 15:12 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Aha ;D źle przeczytałem. Może to być przyczyną, bo tryb I biegu jest za daleko i nie łapie, więc jak ją u siebie znajdę to podam Ci wymiary, bo czasami w motoryzacyjnym nie dostaniesz takiej.

Autor:  Magister [ 13 lut 2013, o 15:23 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Ja mam wszystkie podkładki, tylko zapomniałem wtedy jej założyć.

Autor:  Fanatyk [ 13 lut 2013, o 21:57 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Dobrze wyreguluj na sucho może nie być biegu, natomiast na odpalonym może być :)

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/