Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika
http://www.forum.ogar200.pl/019-kilka-pyta-odno-nie-remontu-silnika-t12269-20.html
Strona 3 z 3

Autor:  Magister [ 13 lut 2013, o 22:04 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Przecież pisałem, że na odpalonym nie ma jedynki. Nie ma jej wgl. nawet jakbym w ch%j kombinował. Zanim społowiliśmy z kuzynem silnik, sprawdzaliśmy i wszystkie biegi na sucho chodziły. Także dziwi mnie po remoncie brak jedynki.

Autor:  Fanatyk [ 13 lut 2013, o 22:10 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Wodzik prosty jest? Na innym automacie próbowałeś?

Autor:  Magister [ 13 lut 2013, o 22:14 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Wodzik jest prosty, nie próbowałem na innym automacie, ale to nie jest jego wina.

Autor:  Jurek [ 13 lut 2013, o 23:33 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Masz tak złożoną skrzynię jak na linku
http://img546.imageshack.us/img546/5306/skkrzynia.jpg

Autor:  Magister [ 16 lut 2013, o 12:06 ]
Tytuł:  Re: 019 - kilka pytań odnośnie remontu silnika

Tak, tylko tutaj jest zamieniona kolejność wałków. Od lewej powinien być wałek główny, a po prawej choinka.

Dodano: 16 lutego 2013, o 11:06

Witam.

Problem rozwiązany. Winna była podkładka między łożyskiem a kołem zębatym wałka głównego a konkretnie jej brak. Koło zębate, na które zakłada się wodzik nie zazębiało z kołem zębatym wałka głównego i efektem tego występował brak pierwszego biegu.

Dziękuję wszystkim, którzy chcieli pomóc. :)

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/