Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra http://www.forum.ogar200.pl/nowa-cewka-w-n-prawie-zerowa-iskra-t14813.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | BenekPijaczek [ 16 cze 2013, o 21:49 ] |
Tytuł: | Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra |
Witam. Szukam i nie mogę znaleźć. Jeżdżę już chyba od miesiąca na pożyczonej od kumpla cewce która ma 3 lata, ma 8V i jest niezła iskra, lekko się pchnie i pali. No ale on ma już kasę na remont swojego i chciał abym oddał. Pojechałem do sklepu kupiłem cewkę 8V, jeszcze przed sklepem włożyłem, to iskra jest jakby jej nie było jakby 6V cewka. Ok sprzedawca daje drugą nic, daje 3 o 5zł droższą też nic. Co jest grane, że na nowe cewce nie ma praktycznie iskry (Czasami naprawdę nie ma), a na starej cewce jest pięknie? Z góry dziękuję za odp, jeśli byście chcieli jakieś info to pisać, bo może czegoś nie podałem. CEWKA ZAPŁONOWA 8V JAWA - JAWKA "RENOX' Sprzęt Ogar 200 Albo chcę ją jutro oddać do sklepu, kasę dostanę i kupię tą, co wy na to powiecie? Dobra ta będzie? http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-butel ... 67244.html |
Autor: | radek2011 [ 16 cze 2013, o 21:59 ] |
Tytuł: | Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra |
No ale jeśli w tamtych nowych ze sklepu tak było to wątpie ze na tej z allegro coś innego będzie . |
Autor: | Kemot [ 17 cze 2013, o 08:18 ] |
Tytuł: | Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra |
Może po prostu winny jest przewód W/N ? I raz styka - jest iskra, raz nie - nie ma iskry. |
Autor: | Aleksander_PL [ 17 cze 2013, o 09:23 ] |
Tytuł: | Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra |
W ogóle te cewki są ch*jowe, kupujecie za mocne cewki (w ogóle one były za mocne w fabryce) a potem świece i reszta chodzą 10% swojego przebiegu. Sprawdź jak są mocowane przewody itp., przerwę na przerywaczu i jak wyglądają styki, nie jest możliwe raczej aby wszystkie te cewki były padnięte. I iskra powinna mieć jak najbardziej zbliżony kolor do takiego: |
Autor: | BenekPijaczek [ 17 cze 2013, o 10:03 ] |
Tytuł: | Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra |
niezłe porównanie . Nagram wam wszystko na nowej i starej i ocenicie. Zrobię i dam edit, bo teraz u dentysty czekam. Ale kolor jest zbliżony, taki niebieski. Zresztą sami zobaczycie. |
Autor: | plusminus [ 17 cze 2013, o 10:21 ] |
Tytuł: | Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra |
Olek, jakaś wiążąca przeszłość z tym trunkiem? Sprawdź połączenie z masą, a najlepiej jakbyś puścił ją na próbę jakimś innym kablem z innego miejsca. Jeżeli masz multimetr, lub omomierz, to zmierz rezystancję obydwu cewek i sprawdź czy przyczyna leży w samych cewkach, czy jednak w Twoim motorku. |
Autor: | BenekPijaczek [ 18 cze 2013, o 19:48 ] | |
Tytuł: | Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra | |
Połączenie z masą musi być jeśli na starej pali. nowa 8V: Pomiędzy 1 a 15: 04.4 Pomiędzy 1 a Kablem W/N: 5.80 / 5.81 Stara Cewka 8V: Pomiędzy 1 a 15: 4.1 lub 4.6 i nic więcej Pomiędzy 1 a kablem W/N: 6.30
Bez Problemu zwrócili kasę za cewkę. Ogólnie to z tą cewką był u 2 mechaników i każdy -Cewka -Wina cewki Jaką kupić? Mogłaby być? http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-butel ... 67244.html Wielkość, kształt itp, jak ta stara. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |