Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra
http://www.forum.ogar200.pl/nowa-cewka-w-n-prawie-zerowa-iskra-t14813.html
Strona 1 z 1

Autor:  BenekPijaczek [ 16 cze 2013, o 21:49 ]
Tytuł:  Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra

Witam. Szukam i nie mogę znaleźć.

Jeżdżę już chyba od miesiąca na pożyczonej od kumpla cewce która ma 3 lata, ma 8V i jest niezła iskra, lekko się pchnie i pali. No ale on ma już kasę na remont swojego i chciał abym oddał. Pojechałem do sklepu kupiłem cewkę 8V, jeszcze przed sklepem włożyłem, to iskra jest jakby jej nie było jakby 6V cewka. Ok sprzedawca daje drugą nic, daje 3 o 5zł droższą też nic. Co jest grane, że na nowe cewce nie ma praktycznie iskry (Czasami naprawdę nie ma), a na starej cewce jest pięknie?

Z góry dziękuję za odp, jeśli byście chcieli jakieś info to pisać, bo może czegoś nie podałem.

CEWKA ZAPŁONOWA 8V
JAWA - JAWKA
"RENOX'

Sprzęt
Ogar 200

Albo chcę ją jutro oddać do sklepu, kasę dostanę i kupię tą, co wy na to powiecie? Dobra ta będzie?
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-butel ... 67244.html

Autor:  radek2011 [ 16 cze 2013, o 21:59 ]
Tytuł:  Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra

No ale jeśli w tamtych nowych ze sklepu tak było to wątpie ze na tej z allegro coś innego będzie .

Autor:  Kemot [ 17 cze 2013, o 08:18 ]
Tytuł:  Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra

Może po prostu winny jest przewód W/N ? I raz styka - jest iskra, raz nie - nie ma iskry.

Autor:  Aleksander_PL [ 17 cze 2013, o 09:23 ]
Tytuł:  Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra

W ogóle te cewki są ch*jowe, kupujecie za mocne cewki (w ogóle one były za mocne w fabryce) a potem świece i reszta chodzą 10% swojego przebiegu.
Sprawdź jak są mocowane przewody itp., przerwę na przerywaczu i jak wyglądają styki, nie jest możliwe raczej aby wszystkie te cewki były padnięte.
I iskra powinna mieć jak najbardziej zbliżony kolor do takiego:

Autor:  BenekPijaczek [ 17 cze 2013, o 10:03 ]
Tytuł:  Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra

niezłe porównanie :-). Nagram wam wszystko na nowej i starej i ocenicie. Zrobię i dam edit, bo teraz u dentysty czekam. Ale kolor jest zbliżony, taki niebieski. Zresztą sami zobaczycie.

Autor:  plusminus [ 17 cze 2013, o 10:21 ]
Tytuł:  Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra

Olek, jakaś wiążąca przeszłość z tym trunkiem?

Sprawdź połączenie z masą, a najlepiej jakbyś puścił ją na próbę jakimś innym kablem z innego miejsca. Jeżeli masz multimetr, lub omomierz, to zmierz rezystancję obydwu cewek i sprawdź czy przyczyna leży w samych cewkach, czy jednak w Twoim motorku.

Autor:  BenekPijaczek [ 18 cze 2013, o 19:48 ]
Tytuł:  Re: Nowa Cewka W/N - Prawie Zerowa Iskra

Połączenie z masą musi być jeśli na starej pali.

nowa 8V:
Pomiędzy 1 a 15: 04.4
Pomiędzy 1 a Kablem W/N: 5.80 / 5.81

Stara Cewka 8V:
Pomiędzy 1 a 15: 4.1 lub 4.6 i nic więcej
Pomiędzy 1 a kablem W/N: 6.30

Dodano: 18 czerwca 2013, o 19:48

Bez Problemu zwrócili kasę za cewkę. Ogólnie to z tą cewką był u 2 mechaników i każdy

-Cewka
-Wina cewki

Jaką kupić?

Mogłaby być?
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-butel ... 67244.html


Wielkość, kształt itp, jak ta stara.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/