Forum motorowerowe
http://www.forum.ogar200.pl/

romet rxl 4t
http://www.forum.ogar200.pl/romet-rxl-4t-t9960-50.html
Strona 6 z 7

Autor:  ziolas94 [ 12 maja 2012, o 20:25 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

Ogarkowiec wario za 40zł to niezły syf, rolki polini kosztują ok. 30 w komplecie są również ślizgi, jakość wykonania bardzo dobra i przebiegi o wiele większe jak na chińskich.

Autor:  robin [ 14 cze 2012, o 21:31 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

Jakie powinno być ciśnienie w oponach w romecie rxl ? Co daje zwiększenie lub zmniejszenie ciężaru rolek, jak wpływa szerokość paska na osiągi? Jak ma być mocowany zacisk hamulca tylnego, oczywiści chodzi o tarcze. Najlepiej foto. <czytaj>

Autor:  Dawid_987 [ 14 cze 2012, o 22:10 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

Ciśnienie z przodu 1,8, z tyłu 2.0 atmosfer. Zwiększenie ciężaru rolek daje ci teoretycznie większy v-max, a zmniejszenie przyśpieszenie. Szerszy pasek możliwe, że coś da.

Autor:  RoN [ 14 cze 2012, o 22:21 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

To nie jest do końca prawdą ze daje większy lub mniejszy v-max dużo zależy od wariatora i paska , ciężar rolek bardziej daje zmianę przyspieszenia .

Autor:  robin [ 15 cze 2012, o 08:21 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

RoN napisał(a):
To nie jest do końca prawdą ze daje większy lub mniejszy v-max dużo zależy od wariatora i paska , ciężar rolek bardziej daje zmianę przyspieszenia .

Czyli jak dokładniej ?

Autor:  Dawid_987 [ 15 cze 2012, o 19:38 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

Jeśli chcesz większy v-max to zmień wariator na sportowy, one są większe i pasek wyżej wskakuje.

Autor:  robin [ 18 lis 2012, o 04:27 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

Czy do wymiany łożysk na wale konieczne jest wyjęcie silnika z ramy, czy wystarczy tylko zdjąć plastiki, tłumik ?

Autor:  Ogarkowiec [ 18 lis 2012, o 13:10 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

Silnik rozpołowić musisz, a tego bez wyjmowania go z ramy nie zrobisz. xD

Dodano: 18 listopada 2012, o 12:10

ziolas94 napisał(a):
Ogarkowiec wario za 40zł to niezły syf, rolki polini kosztują ok. 30 w komplecie są również ślizgi, jakość wykonania bardzo dobra i przebiegi o wiele większe jak na chińskich.



Tylko pamiętaj że wariator to nie tylko rolki i ślizgi, nie wiem po co do starego styranego wario polini ładować. A wariator za 40 zł trochę pojeździ. :)

Autor:  robin [ 18 lis 2012, o 22:00 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

Ogarkowiec napisał(a):
Silnik rozpołowić musisz, a tego bez wyjmowania go z ramy nie zrobisz. xD

Dużo jest z tym ceregieli, dam rade sam to zrobić? Nie mam dużego dośw. z automatami. Wyjmuje się sam silnik czy razem z kołem ?

Autor:  Browc [ 18 lis 2012, o 22:17 ]
Tytuł:  Re: romet rxl 4t

Silnik jest w jednym odlewie z wariatorem(?) do którego przykręcone jest koło, musisz wyjąć praktycznie cały tył z moto, a potem rozebrać wszystko na pół, żeby zmienić łożyska, potem odpowiednio je wbić i nie używać do tego młotka. Więc jak tego nie robiłeś, a nie masz cierpliwości to lepiej sobie odpuść. Ja na twoim miejscu zajeździłbym dopóki się nie rozlecą, a potem wymienić.

Strona 6 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/