Forum motorowerowe http://www.forum.ogar200.pl/ |
|
romet rxl 4t http://www.forum.ogar200.pl/romet-rxl-4t-t9960-50.html |
Strona 6 z 7 |
Autor: | ziolas94 [ 12 maja 2012, o 20:25 ] |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t |
Ogarkowiec wario za 40zł to niezły syf, rolki polini kosztują ok. 30 w komplecie są również ślizgi, jakość wykonania bardzo dobra i przebiegi o wiele większe jak na chińskich. |
Autor: | robin [ 14 cze 2012, o 21:31 ] |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t |
Jakie powinno być ciśnienie w oponach w romecie rxl ? Co daje zwiększenie lub zmniejszenie ciężaru rolek, jak wpływa szerokość paska na osiągi? Jak ma być mocowany zacisk hamulca tylnego, oczywiści chodzi o tarcze. Najlepiej foto. |
Autor: | Dawid_987 [ 14 cze 2012, o 22:10 ] |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t |
Ciśnienie z przodu 1,8, z tyłu 2.0 atmosfer. Zwiększenie ciężaru rolek daje ci teoretycznie większy v-max, a zmniejszenie przyśpieszenie. Szerszy pasek możliwe, że coś da. |
Autor: | RoN [ 14 cze 2012, o 22:21 ] |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t |
To nie jest do końca prawdą ze daje większy lub mniejszy v-max dużo zależy od wariatora i paska , ciężar rolek bardziej daje zmianę przyspieszenia . |
Autor: | robin [ 15 cze 2012, o 08:21 ] |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t |
RoN napisał(a): To nie jest do końca prawdą ze daje większy lub mniejszy v-max dużo zależy od wariatora i paska , ciężar rolek bardziej daje zmianę przyspieszenia . Czyli jak dokładniej ? |
Autor: | Dawid_987 [ 15 cze 2012, o 19:38 ] |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t |
Jeśli chcesz większy v-max to zmień wariator na sportowy, one są większe i pasek wyżej wskakuje. |
Autor: | robin [ 18 lis 2012, o 04:27 ] |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t |
Czy do wymiany łożysk na wale konieczne jest wyjęcie silnika z ramy, czy wystarczy tylko zdjąć plastiki, tłumik ? |
Autor: | Ogarkowiec [ 18 lis 2012, o 13:10 ] | |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t | |
Silnik rozpołowić musisz, a tego bez wyjmowania go z ramy nie zrobisz.
ziolas94 napisał(a): Ogarkowiec wario za 40zł to niezły syf, rolki polini kosztują ok. 30 w komplecie są również ślizgi, jakość wykonania bardzo dobra i przebiegi o wiele większe jak na chińskich. Tylko pamiętaj że wariator to nie tylko rolki i ślizgi, nie wiem po co do starego styranego wario polini ładować. A wariator za 40 zł trochę pojeździ. |
Autor: | robin [ 18 lis 2012, o 22:00 ] |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t |
Ogarkowiec napisał(a): Silnik rozpołowić musisz, a tego bez wyjmowania go z ramy nie zrobisz. Dużo jest z tym ceregieli, dam rade sam to zrobić? Nie mam dużego dośw. z automatami. Wyjmuje się sam silnik czy razem z kołem ? |
Autor: | Browc [ 18 lis 2012, o 22:17 ] |
Tytuł: | Re: romet rxl 4t |
Silnik jest w jednym odlewie z wariatorem(?) do którego przykręcone jest koło, musisz wyjąć praktycznie cały tył z moto, a potem rozebrać wszystko na pół, żeby zmienić łożyska, potem odpowiednio je wbić i nie używać do tego młotka. Więc jak tego nie robiłeś, a nie masz cierpliwości to lepiej sobie odpuść. Ja na twoim miejscu zajeździłbym dopóki się nie rozlecą, a potem wymienić. |
Strona 6 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |