Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 mar 2024, o 00:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Ten w膮tek jest zablokowany. Nie mo偶esz w nim pisa膰 ani edytowa膰 post贸w.  [ Posty: 55 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 30 sie 2011, o 23:38 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 28 maja 2010, o 16:07
Posty: 215
Lokalizacja: Lis贸w k/Lubli艅ca
Pochwa艂y: 2
Pojazd: Komar po lekkim TUNINGU, Piaggio Typhoon, WSK 125
GG: 2325625
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
no w艂asnie dzisiaj zamontowa艂em nowe platynki bo przed ich zmian膮 nie mia艂em iskry ale nadal nie idzie ustawi膰 tego zap艂onu bo przerywacz si臋 otwiera jak t艂ok jest na dole a nie ma a偶 takiej duzej regulacji 偶eby to poprawic :/

_________________
http://www.moto-friends.pl/polecam,4132
Polecam :)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 30 sie 2011, o 23:51 
Kiedy艣 w WFM mieli艣my taki problem, 偶e samo zmienia艂o si臋 wyprzedzenie zap艂onu. Okaza艂o si臋, 偶e jedna o艣ka, czop na kt贸rym siedzi magneto obraca艂o si臋 po troch臋 w przeciwwadze, co by艂o przyczyn膮 zmiany wyprzedzenia zap艂onu. Tyle, 偶e tam wa艂 ma wprasowywane o艣ki i to do艣膰 cz臋sty przypadek w tych silnikach. Nie wiem jak to jest w Jawie.


G贸ra
  
 
PostNapisane: 31 sie 2011, o 22:03 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 28 maja 2010, o 16:07
Posty: 215
Lokalizacja: Lis贸w k/Lubli艅ca
Pochwa艂y: 2
Pojazd: Komar po lekkim TUNINGU, Piaggio Typhoon, WSK 125
GG: 2325625
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
Tutaj w CZ jest stojan ze szczotkami za艂ozony na wirniku wygl膮da to tak samo jak w silniku elektrycznym natomiast na samym koncu jest taka klapka na kt贸rej jest zamocowany kondensator i przerywacz i chc膮c zmienic ustawienie zap艂onu krecisz ta klapk膮(takie metalowe k贸艂ko) w prawo lub w lewo ale u mnie nie da si臋 tym uregulowa膰 prawid艂owo. Ale teraz pisz膮c co艣 mnie ruszy艂o do innego myslenia :D jakby ca艂y stojan obr贸cic o 180stopni :) tylko tyle 偶e styki wtedy beda na dole ale jakby tak przed艂u偶yc kable.Musze i艣c pokombinowa膰 :D Jak to sprawdze to dam odpowiedz

EDIT
Odwr贸ci艂em stojan przerywacz otwiera si臋 przed GMP ale dzieje si臋 z przerwywaczem jeszcze co艣 dziwnego otwiera si臋 2 razy :D jak t艂ok jest na dole i jak t艂ok podchodzi po g贸ry czy to normalne 偶eby si臋 otwiera艂 2 razy ?? prosz臋 o szybkie wypowiedzi :)

EDIT
CZ juz pali ale pracuje nie r贸wno spr贸buje jutro zmienic kondensator, wyregulowac gaznik i b臋de pr贸bowa艂 jezdzic ale przy pr贸bach ustawiania zap艂onu strasznie odbija :/ a偶 mnie noga boli

_________________
http://www.moto-friends.pl/polecam,4132
Polecam :)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 31 sie 2011, o 23:57 
Jak bardzo odbija, to mo偶e za wczesny zap艂on. Aha i pami臋taj, 偶eby艣 skr臋ca艂 kierownic膮 przy odpaleniu, bo w przeciwnym razie mo偶esz z艂ama膰 sobie nog臋.


G贸ra
  
 
PostNapisane: 7 wrz 2011, o 16:20 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 28 maja 2010, o 16:07
Posty: 215
Lokalizacja: Lis贸w k/Lubli艅ca
Pochwa艂y: 2
Pojazd: Komar po lekkim TUNINGU, Piaggio Typhoon, WSK 125
GG: 2325625
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
Mam taki dziwny problem w mojej CZ natomiast przed odpaleniem przeleje ga藕nik i odpali za 2 razem przejad臋 si臋 z 200metr贸w i motor zaczyna gasn膮c spowodowane jest to tym ze ga藕nik nie dopuszcza sobie automatycznie paliwa do komory p艂ywakowej musz臋 go przela膰 i znowu pracuje prawid艂owo do czasu wypalenia paliwa z ga藕nika musz臋 si臋 znowu zatrzyma膰 przela膰 i znowu jad臋 co jest tego win膮 ? Kombinowa艂em je藕dzi艂em bez korku w baku jakby nie by艂o odpowietrzenia kombinowa艂em z p艂ywakiem z pokrywk膮 komory p艂ywakowej i nadaj nic :/ Porad藕cie co艣 bo na prawd臋 ju偶 nie wiem co to mo偶e by膰. Pozdrawiam Piotr

_________________
http://www.moto-friends.pl/polecam,4132
Polecam :)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 wrz 2011, o 17:25 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwa艂y: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Wojew贸dztwo: 艁贸dzkie
Oczywiste chyba to jest, 偶e trzeba da膰 wi臋cej paliwa. Pokr臋膰 艣rubk膮 od powietrza. Wkr臋膰 j膮 o jeden obr贸t i zobacz jak b臋dzie. Jak jeszcze nie do ko艅ca dobrze to wkr臋caj o p贸艂 obrotu, a偶 b臋dzie dostawa膰 tyle paliwa ile potrzebuje ;]


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 wrz 2011, o 18:03 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 kwi 2009, o 20:33
Posty: 388
Lokalizacja: Warszawa
Pochwa艂y: 3
Pojazd: Barton Fighter 2011R.
GG: 11661506
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
Z tego co slysze fajna taka CZ... M贸j wujek tak膮 mial, ale sprzedal. Wg mnie ona ciut za ci臋偶ka jest ( jak na mnie) chocia偶 niewiem, jak by teraz bylo...

_________________
Co czujesz po odkr臋ceniu manetki na full? 艢wiat jest Tw贸j!

Co jest z tymi podpisami?


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 wrz 2011, o 14:17 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 28 maja 2010, o 16:07
Posty: 215
Lokalizacja: Lis贸w k/Lubli艅ca
Pochwa艂y: 2
Pojazd: Komar po lekkim TUNINGU, Piaggio Typhoon, WSK 125
GG: 2325625
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
Ale to paliwo nie chce si臋 dosta膰 do ga藕nika poprzez p艂ywak poniewa偶 nie chce wpuszcza膰 paliwa zatrzymuje si臋 przeleje ga藕nik i znowu jad臋. nie rozumiem co ma do tego 艣ruba od powietrza tu nie chodzi o regulacje ale o to 偶e paliwo nie dolewa si臋 do ga藕nika i silnik je ca艂e wypali i ga艣nie

Edit
Kombinowa艂em ze 艣rubk膮 od regulacji mieszanki i iglica kombinowa艂em i dalej nic to nie daje poniewa偶 paliwo nie potrafi si臋 dosta膰 do ga藕nika poprzez p艂ywak ale rozebra艂em to i nie wiem co tam mo偶e by膰 nie tak wszystko wygl膮da ok.Mo偶e ma kto艣 jeszcze jakie艣 porady co mo偶e by膰 nie tak ? W najbli偶szym czasie zdaje mis ie ze kupie nowy ga藕nik bo z tym to ja do 艂adu nie dojd臋 :/

_________________
http://www.moto-friends.pl/polecam,4132
Polecam :)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 wrz 2011, o 14:53 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 kwi 2009, o 20:33
Posty: 388
Lokalizacja: Warszawa
Pochwa艂y: 3
Pojazd: Barton Fighter 2011R.
GG: 11661506
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
A ma mo偶e ten ga偶nik tak膮 blaszk臋, co popycha plywak w d贸l? Je艣li j膮 ma to j膮 na d贸l podegnij i bd git

_________________
Co czujesz po odkr臋ceniu manetki na full? 艢wiat jest Tw贸j!

Co jest z tymi podpisami?


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 9 wrz 2011, o 15:28 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 14 cze 2010, o 19:30
Posty: 6679
Pochwa艂y: 108
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.4 16V, BMW 330d
GG: 0
Wojew贸dztwo: 艁贸dzkie
W takim razie kranik mo偶e by膰 zaebany i przepuszcza tylko troch臋 paliwa.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Ten w膮tek jest zablokowany. Nie mo偶esz w nim pisa膰 ani edytowa膰 post贸w.  [ Posty: 55 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegl膮da forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten dzia艂: Brak zidentyfikowanych u偶ytkownik贸w i 0 go艣ci


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net