Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 mar 2024, o 23:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 sie 2011, o 13:51 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2011, o 14:15
Posty: 856
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 12
Pojazd: Bmw e36 dwa.zyro
GG: 2395059
Województwo: Łódzkie
Ja również zamiast ogara 900 poleciłbym benzera albo tego bartona. ;)

_________________


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 14:00 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2010, o 17:07
Posty: 454
Lokalizacja: Bulowice <3
Pochwały: 1
Pojazd: Simson s51 rezonator
GG: 13577861
Województwo: Małopolskie
Ja bym brał już Ogara albo tego sima w ostateczności. Bartona i Benzera raczej nie, nie podobają mi się takie niby ścigacze niby nic ani to motor ani ścigacz... a z tego co na własne oczy widziałem, i używałem to znajomy ma bartona to coś to lipne bo się dre a jechać nie chce, benzer taki se, jechałem ale seryjny sim odrobiony go wziął. a taki ogar czy sim to fajne, bo ogar to widać że nie ma to być maszyna do jakiś prędkości, chociaż tak nie jest źle, i ogólnie nie jest brzydki, a sim, no swoje lata ma, musiał byś kupić, i zrobić sam remont dobry, to by Ci też posłużył bo to nie jest nowe i swoje lata ma ;D

_________________
Co ty tam wiesz o rapie...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 14:10 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2010, o 12:20
Posty: 6315
Lokalizacja: WUR
Pochwały: 28
Pojazd: YYyyy
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Przecież to jasne że simson weźmie seryjną 50 4t.
Ja bym wziął simsona.

_________________
T P S k&rwa! xD Specjalysta, znafca, członek ławy oburzonych. xD
"Dla klyenta wszystko, nawet ukurzyć moge."



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 14:14 
Weźmie nie weźmie. Dobrze zrobiony polata dłuuuugo, ale jeżeli nie chcesz pchać się w robocizny to Ogar 900 ci wystarczy.


Góra
  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 14:19 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 17:37
Posty: 396
Lokalizacja: Łopiennik
Pochwały: 3
Pojazd: Romet Ogar 200, Wsk 125
GG: 4569356
Województwo: Lubelskie
Simson jest lepszy tylko to ryzyko bo kto dziś sprzedaje dobry motocykl większości to motocykle bachorów które katują ile wlezie. Jeśli znajdziesz poszanowanego Simsona od starego dziadka to bierz w ciemno bo na pewno lepszy od ogara 900. A jak już gorszego Simsona to lepiej nowego ogara 900 2,5 roku masz jazdy bez awarii a później to już zależy czy dbałeś czy nie.

_________________
JEST OGAR 200 JEST IMPREZA <piwo>

Zapraszam do obejrzenia ogara :-D

ogar-200-mati931-t4249.html
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... 200/101972


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 15:18 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2010, o 22:02
Posty: 1943
Lokalizacja: Welshpool/Bydgoszcz
Pochwały: 11
Pojazd: VW Golf MK7
Romet 50 T-1

GG: 6929446
Województwo: Zagranica
Teraz tak, Zarówno simsona, jak i Ogara 900 wersji Racing użytkowałem.
Co do ogara 900 nie psuje się! Kuzyn mój robi nim spokojnie trasy po 100 - 200 km. W końcu po to został kupiony by z Okolic Włocławka mógł zawsze dojechać do Bydgoszczy.
Wady? Seryjnie nie pojedziesz więcej niż licznikowe 50. Blokada na module bardzo go ogranicza z trudem łapie większe zniesienia. Ale wystarczy wymienić moduł na rozblokowany nie dość, że zakres obrotów się zwiększa to jeszcze dostaje na zrywności. Rozblokowany wyciągnie 65 km/h licznikowe. Teraz o wadach. Plastiki są bardzo delikatne, brak im ergonomii. W moim przypadku plastiki zaczęły pękać po 3 dniach od kupna. Gwaracja? Ha! Gówno daje! Reklamowałem osobiście plastiki i gdyby nie to, że się po prostu ostro wykłócałem kuzyn nic by nie zdziałał. Osobiście Serwis ASO zatelefonował do Rometu motors podał mi słuchawkę i z łaski wymienili jednorazowo pastiki które i tak zaczęły pękać. Więc najlepszym przyjacielem ogara jest klej kropelka lub żywica i jadziem. Po roku użytkowania co ciekawe znajdują się wykwity rdzy na alufelgach, na tłumiku, który traci swój czerwony połyskliwy kolor z czasem. By utrzymać gwarancje trzeba robić przeglądy gwaracyjne które tanie nie są. Na zimnym Ogary mają problem z odpalaniem ale jeśli się zapoda odpowiednią dawkę benzyny pobawisz się ssaniem, manetką po 5 minutach go odpalisz.
Teraz tak jeśli ci przy mocowaniu plastiki zaczną się rozlatywać w czasie drogi możesz zgubić przednią lampę. Wszystkie plastiki to jest fakt lampa utrzymywana jest przez plastiki które pękają przy mocowaniach. już z Takim przypadkiem się spotkałem.
Teraz simson. Za 2 tyś zł możesz kupić simsona w dobrym stanie, Dobrze zrobiony przejedzie ci mnóstwo km. Jest z pewnością o wiele bardziej zrywny niż ogar 200 czy 900 swoim barałem wszystkie chińczyki , ogary już przy starcie. rzadko się psuje, sprawdzona dobra konstrukcja na trasy tylko lać paliwo i jechać. Na twoim miejscu szukałbym jednak simsona w wersji electronic moduł jest znacznie lepszy. Jednakże platynki daleko nie odbiegają. czy 3 czy 4 biegowy nie ma różnicy 3 biegowego simsona bardziej się przeciąga. Z wad? Idzie dostać cholery przy gaźniku 16n3, tanie nowe gaźniki są do dupy, no chyba, że trafisz na 16n1, k60b o bingach i amalach się nie wypowiem.
Zdecydowanie simson chociażby do remontu i robić go pod siebie

Dodano: 14 sierpnia 2011, o 15:18

poza tym simson dobrze zrobiony trzyma się w cenie Ogar 900 już nie gdyż jest produktem na wielką masę

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Opel Astra H 1.8->Obrazek

PSN


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 15:23 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2009, o 14:44
Posty: 1673
Lokalizacja: Różyce Żurawieniec
Pochwały: 17
Pojazd: Router Bassa 50, Fiat Siena 1.2 8V 75KM
GG: 12188363
Województwo: Łódzkie
Dziadek napisał(a):
Teraz tak, Zarówno simsona, jak i Ogara 900 wersji Racing użytkowałem.
Co do ogara 900 nie psuje się! Kuzyn mój robi nim spokojnie trasy po 100 - 200 km. W końcu po to został kupiony by z Okolic Włocławka mógł zawsze dojechać do Bydgoszczy.
Wady? Seryjnie nie pojedziesz więcej niż licznikowe 50. Blokada na module bardzo go ogranicza z trudem łapie większe zniesienia. Ale wystarczy wymienić moduł na rozblokowany nie dość, że zakres obrotów się zwiększa to jeszcze dostaje na zrywności. Rozblokowany wyciągnie 65 km/h licznikowe. Teraz o wadach. Plastiki są bardzo delikatne, brak im ergonomii. W moim przypadku plastiki zaczęły pękać po 3 dniach od kupna. Gwaracja? Ha! Gówno daje! Reklamowałem osobiście plastiki i gdyby nie to, że się po prostu ostro wykłócałem kuzyn nic by nie zdziałał. Osobiście Serwis ASO zatelefonował do Rometu motors podał mi słuchawkę i z łaski wymienili jednorazowo pastiki które i tak zaczęły pękać. Więc najlepszym przyjacielem ogara jest klej kropelka lub żywica i jadziem. Po roku użytkowania co ciekawe znajdują się wykwity rdzy na alufelgach, na tłumiku, który traci swój czerwony połyskliwy kolor z czasem. By utrzymać gwarancje trzeba robić przeglądy gwaracyjne które tanie nie są. Na zimnym Ogary mają problem z odpalaniem ale jeśli się zapoda odpowiednią dawkę benzyny pobawisz się ssaniem, manetką po 5 minutach go odpalisz.
Teraz tak jeśli ci przy mocowaniu plastiki zaczną się rozlatywać w czasie drogi możesz zgubić przednią lampę. Wszystkie plastiki to jest fakt lampa utrzymywana jest przez plastiki które pękają przy mocowaniach. już z Takim przypadkiem się spotkałem.
Teraz simson. Za 2 tyś zł możesz kupić simsona w dobrym stanie, Dobrze zrobiony przejedzie ci mnóstwo km. Jest z pewnością o wiele bardziej zrywny niż ogar 200 czy 900 swoim barałem wszystkie chińczyki , ogary już przy starcie. rzadko się psuje, sprawdzona dobra konstrukcja na trasy tylko lać paliwo i jechać. Na twoim miejscu szukałbym jednak simsona w wersji electronic moduł jest znacznie lepszy. Jednakże platynki daleko nie odbiegają. czy 3 czy 4 biegowy nie ma różnicy 3 biegowego simsona bardziej się przeciąga. Z wad? Idzie dostać cholery przy gaźniku 16n3, tanie nowe gaźniki są do dupy, no chyba, że trafisz na 16n1, k60b o bingach i amalach się nie wypowiem.
Zdecydowanie simson chociażby do remontu i robić go pod siebie

Dodano: 14 sierpnia 2011, o 15:18

poza tym simson dobrze zrobiony trzyma się w cenie Ogar 900 już nie gdyż jest produktem na wielką masę



Z tymi plastikami to się prawie zgodzę, z tym odpalaniem na zimno to zależy od regulacji, na zimno dobrze odpalają :-P



Nie bierz ogara 900. Szukaj coś z tym samym silnikiem ale bez plastików...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 15:24 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2010, o 12:20
Posty: 6315
Lokalizacja: WUR
Pochwały: 28
Pojazd: YYyyy
GG: 0
Województwo: Zachodniopomorskie
Dziadek napisał(a):
Na zimnym Ogary mają problem z odpalaniem ale jeśli się zapoda odpowiednią dawkę benzyny pobawisz się ssaniem, manetką po 5 minutach go odpalisz.

Ja mam ten sam silnik i nigdy takich problemów nie miałem.

_________________
T P S k&rwa! xD Specjalysta, znafca, członek ławy oburzonych. xD
"Dla klyenta wszystko, nawet ukurzyć moge."



Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 15:31 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2010, o 22:02
Posty: 1943
Lokalizacja: Welshpool/Bydgoszcz
Pochwały: 11
Pojazd: VW Golf MK7
Romet 50 T-1

GG: 6929446
Województwo: Zagranica
a mi tego nawet w serwisie nie mogli wyregulować tak, żeby na dotyk zapalił. Ale idzie do tego przywyknąć

_________________
Opel Astra H 1.8->Obrazek

PSN


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 14 sie 2011, o 15:47 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 20:41
Posty: 1558
Lokalizacja: Czaniec
Pochwały: 21
Pojazd: Rover 241i 1,6 Vtec
Simson s83 OR

GG: 12013975
Województwo: Śląskie
Dzięki Dziadek,po twojej wypowiedzi chyba będę się trzymał simsona :)
thx ;-)

_________________
Bikepics : http://www.bikepics.com/members/pitbul1213/

YouTube : http://www.youtube.com/user/diego1213pl/videos?view=0

Temat Simsona : baj-pitbul1213-t10743.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net