Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 23:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Ten w膮tek jest zablokowany. Nie mo偶esz w nim pisa膰 ani edytowa膰 post贸w.  [ Posty: 46 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
 Tytu艂:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 17:21 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 3 gru 2007, o 17:53
Posty: 592
Lokalizacja: Cz臋stochowa
Pojazd: Audi 80 B4 cabrio 2.2 20v Turbo ^^
GG: 8981571
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
romet napisa艂(a):
nom ja tez tak mialem ze na 3 krecil do bardzo wysokich obrotow, teraz na 12 troch臋 inaczej si臋 jezdzi




a co ty masz za motor 偶e do 12 si臋 kr臋ci ??

_________________
Zapach Gumy , Turbiny 艢wist , Nic Innego Jak Audi !


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytu艂:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 18:07 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 1 gru 2007, o 18:07
Posty: 93
Lokalizacja: Szyd艂owiec
Pojazd: Romet Ogar 200 '89r.
GG: 7779312
Wojew贸dztwo: Mazowieckie
na 12 zebach, na innej z臋batce

_________________
"A 偶y膰 mo偶esz tylko dzi臋ki temu, za co m贸g艂by艣 umrze膰."


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytu艂:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 18:08 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 3 gru 2007, o 17:53
Posty: 592
Lokalizacja: Cz臋stochowa
Pojazd: Audi 80 B4 cabrio 2.2 20v Turbo ^^
GG: 8981571
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
aha chyba 偶e tak;]

_________________
Zapach Gumy , Turbiny 艢wist , Nic Innego Jak Audi !


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytu艂:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 18:13 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 1 gru 2007, o 10:22
Posty: 273
Lokalizacja: Konin
Pojazd: Fiat Seicento
GG: 9863505
Wojew贸dztwo: Wielkopolskie
m贸j tez do wysokich si臋 krecil na 3.. i wlasnie to jest najwiekszy bol ze nie ma tego 4 biegu ;) najlepsza jest koncowka na full gazie i przy wydechu od simka z pusta koncowka.. to jest dopiero dzwiek ;)

_________________
2Stroke POWER =D


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytu艂:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 21:24 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 1 gru 2007, o 15:55
Posty: 418
Lokalizacja: Luba艅
na wydechu od jawki z puszka po sprayu w srodku tez jest fajny dzwiek :-D


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytu艂:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 21:58 
Poziom
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 3 gru 2007, o 17:53
Posty: 592
Lokalizacja: Cz臋stochowa
Pojazd: Audi 80 B4 cabrio 2.2 20v Turbo ^^
GG: 8981571
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
a pr贸bowali艣cie zrobi膰 Nitro ?? :D je艣li nie to polecam ;] (jak jedziesz to psiknij dezodorant w ga藕nik) :D 艂adnego ma kopa ;] tylko bardzo ma艂e ilo艣ci ;]

_________________
Zapach Gumy , Turbiny 艢wist , Nic Innego Jak Audi !


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytu艂:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 22:02 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 1 gru 2007, o 15:55
Posty: 418
Lokalizacja: Luba艅
widzialem jawke z nitrem(filmik) bylo kiedys na allegro nitro do simka, ogara, jawki... itp. Kosztowalo troch臋 ponad 100


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytu艂:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 22:34 
Administrator
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwa艂y: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Wojew贸dztwo: 艢l膮skie
M贸j te偶 kiedy艣 mia艂 wysokie obroty na 3, ch艂opaki, podkr臋膰cie sobie sprz臋g艂a :P

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i m膮dro艣膰 powinna zawsze i艣膰 w parze z pokor膮 i ch臋ci膮 pomagania innym

Dziwisz si臋 偶e na forum nie ma 偶adnych reklam? Taki by艂 m贸j cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Nast臋pn膮 przyczyn膮 takiego stanu rzeczy jest fakt i偶 niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyich艣 informacji!
ObrazekPisz臋 poprawnie po polsku.


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytu艂:
PostNapisane: 11 gru 2007, o 19:29 
Weteran
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 29 lis 2007, o 21:02
Posty: 244
Pojazd: In progress
GG: 0
Wojew贸dztwo: Wielkopolskie
Panowie bo p臋kne ze smiechu. Czy ktos z was wie jak dzia艂a nitro?? No wi臋c niestety w silnikach dwusuwowych nie jestescie z stanie zamontowa膰 nitro :-(

Metody monta偶u i zagro偶enia [edytuj]

Zbyt du偶e ci艣nienie spowoduje przerwanie uszczelek (kt贸re mog膮 wytrzyma膰 okre艣lone ci艣nienie), a w efekcie eksplozj臋. Niepo偶膮dany skutek u偶ycia tego dopalacza wywo艂uje r贸wnie偶 zbyt d艂ugie wprowadzanie nitro do benzyny. Dlatego nitro przechowywane jest w specjalnych butlach, umieszczonych obok silnika, izolowanych termicznie lub poza silnikiem z instalacj膮 doprowadzaj膮c膮. Zaw贸r tych butli kierowca otwiera dopiero na tzw. "ostatniej prostej", czyli w ostatnim odcinku wy艣cigu, kiedy samoch贸d jest rozp臋dzony do pr臋dko艣ci maksymalnych. Po za艂膮czeniu dopalacza z t艂umika ulatuj膮 prawie niewidoczne (ze wzgl臋du na dym) niebieskie opary.

Istniej膮 trzy rodzaje pod艂膮czenia Nitro:

* Dolot suchy montowany w tzw. "power-rurze" czyli rurce dostarczaj膮cej powietrze do silnika, poprzedzaj膮cy filtrem powietrza. Daje najmniejsz膮 moc do艂adowania z tych 3 rodzaj贸w od 12-15% mocy.
* Dolot mokry jest montowany w systemie dolotu powietrza i jest w kszta艂cie litery Y. Moc uzyskiwana waha si臋 w granicach 30%-35%.
* Bezpo艣redni pozwala na mieszanie podtlenku azotu i benzyny w ka偶dym cylindrze. Rozwi膮zanie daje moc 200KM wi臋cej. Potrzebna jest du偶a ingerencja w podzespo艂y, szczeg贸lnie t艂oki i komputer.

Jak dzia艂a podtlenek azotu w silniku spalinowym? [edytuj]

Silniki spalinowe pracuj膮 spalaj膮c mieszanin臋 tlenu i benzyny. Dla spalenia 1 litra benzyny potrzeba ok. 2000 litr贸w tlenu. Jak powszechnie wiadomo w powietrzu jest jedynie ok. 21% tlenu.

Aby zwi臋kszy膰 moc silnika spalinowego nale偶y w jak najkr贸tszym czasie spali膰 jak najwi臋cej paliwa. Podawanie wi臋kszej ilo艣ci benzyny jest sposobem o ograniczonym zastosowaniu, gdy偶 silnik potrzebuje do procesu spalania r贸wnie偶 tlenu.

Podtlenek azotu jest niepalnym gazem. Dlaczego wi臋c jest on podawany wraz z paliwem do silnika spalinowego? W wysokiej temperaturze, jaka panuje w komorze spalania, podtlenek azotu rozpada si臋 na czysty tlen i azot. Podczas gdy w powietrzu mamy jedynie 21% tlenu podtlenek azotu zawiera go a偶 33%. Mo偶na by powiedzie膰, 偶e jest to rozwi膮zanie, kt贸re daje efekty podobne do do艂adowania silnik贸w spalinowych – dostarczenie wi臋kszej ilo艣ci tlenu.
copyright by wikipedia :-)

A wlasnie ojs czy jak ma si臋 za wysokie obroty na biegu to czy si臋 szybciej nie wyjezdzaja tarczki?? JA np w mojej Yaamaszce mam obroty minimalne ok 1tys :-) wtedy mam najwiekszo mozliwosc na jakims zakrecie czy czyms mu troch臋 wkrecic :-)


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytu艂:
PostNapisane: 11 gru 2007, o 20:46 
Poziom

Do艂膮czy艂(a): 1 gru 2007, o 15:55
Posty: 418
Lokalizacja: Luba艅
to nitro by nie dzialalo w jawce, simku???? to po co to jest????
http://www.allegro.pl/item271493698_nos ... t_wsk.html


G贸ra
 Zobacz profil Offline  
 
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Ten w膮tek jest zablokowany. Nie mo偶esz w nim pisa膰 ani edytowa膰 post贸w.  [ Posty: 46 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegl膮da forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten dzia艂: Brak zidentyfikowanych u偶ytkownik贸w i 16 go艣ci


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net