Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 23:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 maja 2012, o 21:06 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Balon to jest zwykła WSK M06B3? Nie gil? Jak zwykła B3 to masz tam pływak podobny jak w Rometach, czyli wlutowaną iglicę ma do metalowego pływaka z tym, że wystaje ona z 2 końców :) No jeśli byś dał odwrotnie to raczej by to nie chodziło. Tutaj raczej się nic nie reguluje w komorze. Poreguluj iglicą i śrubką numer 2, może coś to da :)

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, o 21:09 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
No zwykła b3. Ino że na pływaku nic nie ma. A ni nie ma trzymadła co trzyma pływak ani nic.

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, o 21:44 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 23:24
Posty: 2080
Lokalizacja: Osiek
Pochwały: 63
Pojazd: Romet Ogar200 :D
GG: 37457511
Województwo: Warm.-maz.
Ej no to w ogóle nie ma iglicy? Gaźnik to nie jest G20m? Sprawdź jak możesz :)

_________________
Mgr130 napisał: "Gdzie Aleksandrów sześć tam ... żaden silnik nie chodzi
Gdzie mechaników sześć tam Aleksandra nie ma"
xD


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, o 22:53 
Weteran

Dołączył(a): 28 paź 2010, o 17:56
Posty: 611
Lokalizacja: Aleksandrów
Pochwały: 1
Pojazd: Ktm 620, Wsk 125, Ogar, Jawka kaczka
GG: 31921968
Województwo: Lubelskie
Bez różnicy jak pływak włożysz :)
Żadnej regulacji poziomu paliwa nie ma...
Ja to myślę że kranik zapchało ewentualnie powiększ dziurkę w korku(lub zrób małą drugą) do baku i w uszczelce kranika tak jak ja z kolegą w swoich zrobiliśmy, oczywiście jeśli dobrze gaźnik przedmuchałeś

_________________
Ktm 620
by-c-ronaldo-t14851.html
Dr 650
by-c-ronaldo-ogieeeee-na-t-ok-d-t13900.html
Wsk 125
by-c-ronaldo-gotowa-d-t10632.html
Ogar 200
by-c-ronaldo-t11023.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, o 22:55 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 10:01
Posty: 1485
Lokalizacja: Bałuty
Pochwały: 13
Pojazd: Żaden
GG: 10669725
Województwo: Łódzkie
Wymień dysze, może ktoś się już nimi bawił.

_________________
Uno momento jade cinquecento!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, o 22:56 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 18:33
Posty: 259
Pochwały: 10
Pojazd: CBR600rr
GG: 0
Województwo: Śląskie
Odkręć śrubę łączącą korpus gaźnika z komorą pływakową i tam jest taka siateczka ,wyczyść ja powinno pomóc :)

_________________
Sprzedaż nowych oryginalnych , zamiennych i tuningowych części do motorowerów i motocykli w bardzo dobrych cenach .Posiadam praktycznie każdą część do tego typu moto. Na zakupione części wystawiam paragon lub faktura.
http://www.smmotocykle.pl/
https://www.facebook.com/smmotocykle


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 maja 2012, o 23:25 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2012, o 15:26
Posty: 36
Pojazd: 205 w częściach:D
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Kolego - czyszczenie gaznika (a w szczególności dysz) powinny załatwić całkowicie sprawę. Jeśli to jest wina słabego przelewania, ogarnij sobie kranik - być może się przypchał i paliwo zamiast lecieć ciurkiem leci kropelkami. Jak to nic nie da - Poszukaj szczelin między łączeniami, ogarnij sobie odpowiedni rowek na iglicy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 maja 2012, o 07:40 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
Właśnie jest to chyba ta "emka". Dzisiaj ją zatankuję może bo resztki paliwa, wyczyszczę tą siateczkę i obczaję kranik. I jak to nie pomoże to zmienię zaworek ze swojego gaźnika.

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 29 maja 2012, o 08:27 
Poziom

Dołączył(a): 22 kwi 2012, o 16:02
Posty: 10
Pojazd: Mińsk 125 400A
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Czy dzieje się tak niezależnie od tego, czy kranik paliwa jest w pozycji normalnej (w dół) czy też w pozycji "rezerwa" ?
Jeśli na "rezerwie" nie zatyka się, to coś wpadło do pionowej rurki prowadzącej do kranika. A w ogóle miałem podobny problem, gdy odstojnik kranika był pełen paprochów.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 1 cze 2012, o 18:41 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
To tak, odstojnik wyczyściłem, kranik przedmuchałem i zobaczymy jak się rozpogodzi czy to pomogło ale według mnie to chyba nie. Wyczyściłem też tą siateczkę na tej śrubie bo była w silikonie.

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net