Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 27 kwi 2024, o 21:35

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zalewa świecę
PostNapisane: 5 maja 2010, o 20:17 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:55
Posty: 47
Pochwały: 1
Pojazd: Romet kadet, 50 T-1 Zipp vapor
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Witam, właśnie złożyłem romecika 50-T1 z silnikiem 017 i mam pewien problem. Otóż przełożyłem gaźnik z kadeta trochę pokombinowałem, zmniejszałem poziom paliwa w komorze pływakowej i niekiedy trochę pryknie na świecy samochodowej 3 elektrodowej, czasami trochę na motorowerowej. Niekiedy trochę dłużej pochodził ale teraz już nie bardzo. Świece zalane prawie zawsze po wyjęciu. Zapłon ustawiony, iskra jest ładna. Za każdą poradę bardzo dziękuje bo kadet ostro odmówił posłuszeństwa i narazie musi stać bo trochę kasy trzeba włożyć a na charcika zbieram a jeździć czymś trzeba. Poniżej filmik jak to wygląda. :(

http://www.youtube.com/watch?v=M7ipW8b3LBw


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 20:49 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Wykręć kilka obrotów śrubę od regulacji mieszanki :-)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 20:51 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:55
Posty: 47
Pochwały: 1
Pojazd: Romet kadet, 50 T-1 Zipp vapor
GG: 0
Województwo: Łódzkie
No nic zobaczę ale wykręcałem już ;> Ale może za mało :P


Ostatnio edytowano 6 maja 2010, o 19:23 przez klama, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 21:20 
Poziom

Dołączył(a): 28 mar 2010, o 14:20
Posty: 44
Pochwały: 3
Pojazd: Ogar 200
GG: 10066233
Województwo: Łódzkie
Mam pytanie gdzie ta śrubka się znajduje?? Głupie pytanie ale nie wiem o co chodzi :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 5 maja 2010, o 21:25 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Z prawej strony gaźnika, położona poziomo, jej łepek nie wystaje poza korpus ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:01 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:55
Posty: 47
Pochwały: 1
Pojazd: Romet kadet, 50 T-1 Zipp vapor
GG: 0
Województwo: Łódzkie
No to tak: Zmieniłem dziś zapłon i ponownie ustawiłem a przy gaźniku nic nie robiłem. Przyszli koledzy trochę mnie popchali i najpierw odkręciłem kranik i jazda no ale nic. Potem zakręciłem kranik i popchali trochę i odpalił ale przejechałem odległość może jednego kroku i zgasł a świeca była lekko mokra. Potem zmieniłem świecę i pchali mnie z górki na i odpalił ale pchali mnie ciągle, reagował na gaz lecz przy bardziej odkręconej manetce przerwał na moment i dalej był odpalony ale gdy przestali pchać zgasł a świeca była ostro zalana :< Co to może być bo zapłon w kadecie był ok a teraz ustawiłem go na 3mm przed gmp :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 7 maja 2010, o 20:02 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
WYKRĘĆ ŚRUBKĘ OD MIESZANKI


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 maja 2010, o 15:24 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:55
Posty: 47
Pochwały: 1
Pojazd: Romet kadet, 50 T-1 Zipp vapor
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Wykręcałem o pare obrotów dziś. Zobacze jeszcze ale niedługo to cała się wykręci chyba :mrgreen:

śrubka wykręcona i dalej nic. Zauważyłem że magneto lekko obciera o cewki czy to moze być powodem ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 maja 2010, o 15:50 
JuniorAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2009, o 22:18
Posty: 4488
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 83
Pojazd: Ogar 200, MZ ETZ 150, Suzuki GSX 250, Volvo V70
GG: 0
Województwo: Wielkopolskie
Jeśli magneto ociera o cewki to nie będzie iskry w odpowiednim momencie albo w ogóle bo następuje zmasowanie czy coś


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 10 maja 2010, o 15:52 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2009, o 22:55
Posty: 47
Pochwały: 1
Pojazd: Romet kadet, 50 T-1 Zipp vapor
GG: 0
Województwo: Łódzkie
Iskra jest no ale bardziej możliwe jest to że nie będzie w odpowiednim momencie. Zaraz pokombinuje z tym i zobacze czy coś dało :) Dzięki za radę


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net