Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 29 kwi 2024, o 19:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 maja 2011, o 23:38 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2011, o 16:29
Posty: 965
Pochwały: 3
Pojazd: Audi A4 B5 2.8 V6
GG: 12852919
Województwo: Mazowieckie
Od osi sworznia do czubka tłoka musi mieć 29mm? A te okna (pod sworzniem) w tłoku co sa nie będą sprawiały różnicy? bo z tego co wiem to przez nie przepływa paliwo itp. Moge się mylić...
Ten tłok jest chyba najbardziej odpowiedni z tych co znalazłem http://allegro.pl/tlok-cylindra-honda-y ... 21146.html Ale na każdej aukcji podają inne wymiary. Mógł by mi ktoś z wymiarować Nominalny tłok do jawki. Wszystkie wymiary

Dodano: 26 maja 2011, o 23:38

Aha. Czyli jaka bym miał membramę to mógł bym założyć ten tłok z tymi dodatkowymi 'dziurami'

_________________
Siódmego Dnia Bóg Stworzył Motocykl !

I Kur*a jest Kat. A !

Wujek Fire - Dobra Rada


900/6000


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 28 maja 2011, o 18:59 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
Cytuj:
słuchaj szukaj tłoka takiego by miał od osi sworznia do krawędzi 29mm, nie ważne jaki ma sworzeń czy 10 czy 12 bo zawsze można łożysko inne kupić, żeby nie miał otworów w płaszczu do sterowania mieszanką, by miał wymiar nominalny 40mm przynajmniej, wtedy zawsze można zrobić szlif. Nie musi to być od razu 45mm bo tulei nie starczy max 42 wtedy tulej będzie miała 1.5mm to już jest ostateczność.. Aha niee bo w jawce jest węższa przy wchodzeniu w kartery... No chyba że to obetniesz niczemu nie przeszkadza..
A długość nóżek nie jest aż tak istotna, bo zawsze można przyciąć..

W sumie to każdy tłok można spasować, podkładając, bądź planując cylinder na złączeniu z karterami..
Śr. sworznia to najmniejszy problem bo są przecież łożyska..

Poza tym nie musi to być tłok od razu kuty wossner albo vertex z powłokami...
Wystarczy nawet taki jak w simie.. który jakością o niebo wyprzedza te jawowskie...



Cytuj:
Od osi sworznia do czubka tłoka musi mieć 29mm? A te okna (pod sworzniem) w tłoku co sa nie będą sprawiały różnicy? bo z tego co wiem to przez nie przepływa paliwo itp.


CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM!!

jeśli chodzi o ten link który wysłałeś to chodzi mi o wymiar C.

na upartego by wlazł..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net