Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 22:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zamienik tłoka
PostNapisane: 25 maja 2011, o 22:18 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2011, o 16:29
Posty: 965
Pochwały: 3
Pojazd: Audi A4 B5 2.8 V6
GG: 12852919
Województwo: Mazowieckie
Jak wiadomo do swojej jawki będe pakował cylek 50/4 lub 60/4 . I zastanawiam się gdyby przeszlifować cylinder na większy rozmiar niż 40mm np. 45 (ale tulei może zbraknąć).I czy można by było dopasować jakis inny tłok np. od jakiejś Hondy, Yamahy. Wiadomo jakosć wykonania jest napewno lepsza od tego polskiego syfu. I oczywiście kupic od tego pierścionki na wymiar itp.Tylko pytanie czy będzie się zgadzał czas otwarcia okien i wymiary tłoka? Chodzi mi np o taki tłok: Do jawki wersja 60 , do Hondy wersja 50
http://allegro.pl/tlok-cylindra-honda-y ... 21146.html

Licze na konkretne odpowiedzi także i 'tunerów'

Dodano: 25 maja 2011, o 22:18

http://allegro.pl/tlok-cylindra-50ccm-4 ... 21183.html
Te 'dziury' po bokach by nie przeszkadzały w niczym ?

_________________
Siódmego Dnia Bóg Stworzył Motocykl !

I Kur*a jest Kat. A !

Wujek Fire - Dobra Rada


900/6000


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 maja 2011, o 22:18 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 11:04
Posty: 1063
Lokalizacja: Pasłęk
Pochwały: 2
Pojazd: keeway f-act
GG: 4100499
Województwo: Warm.-maz.
od skuterów jakichś może? Np minarelli horizontal.

_________________
Projekt keeway fact LC
80%


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 maja 2011, o 22:21 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2011, o 16:29
Posty: 965
Pochwały: 3
Pojazd: Audi A4 B5 2.8 V6
GG: 12852919
Województwo: Mazowieckie
Podałem linki do tłoków od makowych silników. Tylko niewiadomo czy będzie pasował do naszego 223

_________________
Siódmego Dnia Bóg Stworzył Motocykl !

I Kur*a jest Kat. A !

Wujek Fire - Dobra Rada


900/6000


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 maja 2011, o 22:22 
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2010, o 22:40
Posty: 2425
Lokalizacja: Północne południe
Pochwały: 6
Pojazd: Ogar 200 na wtrysku 5b
GG: 7
Województwo: Lubelskie
Musisz znać rozmiar sworznia do tego.

_________________
...Kiedyś było inaczej...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 25 maja 2011, o 22:29 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2011, o 16:29
Posty: 965
Pochwały: 3
Pojazd: Audi A4 B5 2.8 V6
GG: 12852919
Województwo: Mazowieckie
na niektórych aukcjach sa podane rozmiary. np. tu http://allegro.pl/tlok-kpl-yamaha-april ... 94501.html
I pytanie czy tłok nie bedzie walił o głowice (czyt. złoty strzał) xD :D

_________________
Siódmego Dnia Bóg Stworzył Motocykl !

I Kur*a jest Kat. A !

Wujek Fire - Dobra Rada


900/6000


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 maja 2011, o 06:08 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2010, o 13:07
Posty: 1153
Lokalizacja: Chełm
Pochwały: 6
Pojazd: Rieju Smx 77ccm Racing...
GG: 25058745
Województwo: Lubelskie
Po pierwsze sworzeń musi mieć 14mm o ile się nie myle. Skoro spasujesz inny tłok to zapewne jest on dłuższy/krótszy więc byłby to problem ale skoro już mówimy na poważnie to można załadować nową tuleje bez otworów i wtedy można sobie zrobić jak się chce rozrząd :) Te dziurki w tłokach będą zakłócać pracę silnika (jak w ogóle odpali) bez manbramy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 maja 2011, o 06:38 
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:58
Posty: 1772
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie
Pochwały: 10
Pojazd: WSK 125
Romet 50 T-1
Romet Pony 301
Aprilia AF1

GG: 3733815
Województwo: Kuj.-pom.
Na wale minimalnie możesz dać rozwiercić otwór na sworzeń.

_________________
"Słabością każdej mądrej idei jest to, że starają się realizować ją głupcy"


Obrazek

Moje Aukcje Allegro
Moja Galeria Zdjęć


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 maja 2011, o 08:38 
Poziom
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2011, o 16:04
Posty: 671
Pochwały: 3
Pojazd: MZ ETZ 150,
Romet Ogar 200

GG: 36303766
Województwo: Lubelskie
Hmm tylko poco aż taki duży rozmiar? Nie możesz np zrobić szlif 10 i kupić tłok 40.5?http://allegro.pl/tuning-jawka-ogar-mustang-tlok-s60-10-szlif-40-50-i1616559776.html Tylko żebyś później się nie zdziwił jak zapakujesz ten 50mm że Ci pali 5l na 100

_________________
Remont MZ

Prodżekt



Nigdy nie dyskutuj z idiotą... Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 maja 2011, o 16:37 
Weteran
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2011, o 16:29
Posty: 965
Pochwały: 3
Pojazd: Audi A4 B5 2.8 V6
GG: 12852919
Województwo: Mazowieckie
Nie chiał bym robić 'lepactwa' Ale ten tłok można by było upodobnic pod tłok jawki np. zeszlifować go trochę od dołu.

_________________
Siódmego Dnia Bóg Stworzył Motocykl !

I Kur*a jest Kat. A !

Wujek Fire - Dobra Rada


900/6000


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
PostNapisane: 26 maja 2011, o 17:49 
Mechanik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 15:22
Posty: 1354
Lokalizacja: Bolesław/Racibórz
Pochwały: 14
Pojazd: Aprilia RS 125GS vs ogar 200
GG: 8313103
Województwo: Śląskie
słuchaj szukaj tłoka takiego by miał od osi sworznia do krawędzi 29mm, nie ważne jaki ma sworzeń czy 10 czy 12 bo zawsze można łożysko inne kupić, żeby nie miał otworów w płaszczu do sterowania mieszanką, by miał wymiar nominalny 40mm przynajmniej, wtedy zawsze można zrobić szlif. Nie musi to być od razu 45mm bo tulei nie starczy max 42 wtedy tulej będzie miała 1.5mm to już jest ostateczność.. Aha niee bo w jawce jest węższa przy wchodzeniu w kartery... No chyba że to obetniesz niczemu nie przeszkadza..
A długość nóżek nie jest aż tak istotna, bo zawsze można przyciąć..

W sumie to każdy tłok można spasować, podkładając, bądź planując cylinder na złączeniu z karterami..
Śr. sworznia to najmniejszy problem bo są przecież łożyska..

Poza tym nie musi to być tłok od razu kuty wossner albo vertex z powłokami...
Wystarczy nawet taki jak w simie.. który jakością o niebo wyprzedza te jawowskie...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net