Forum motorowerowe

Wszystko o motorowerach!! Tuning wizualny, porady, problemy techniczne..

Teraz jest 28 kwi 2024, o 08:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 sty 2008, o 20:28 
Poziom

Dołączył(a): 31 gru 2007, o 22:16
Posty: 2297
Pochwały: 22
Pojazd: sdfjh
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Na czym polega zapłon bateryjny? i jak go się robi i czy to wpływa na ''wygodę użytkowania ogara'' :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 20:39 
No mi ojs tłumaczył że prąd do cewki W/N idzie z aku a nie z cewki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 20:45 
Poziom

Dołączył(a): 31 gru 2007, o 22:16
Posty: 2297
Pochwały: 22
Pojazd: sdfjh
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Czyli że zamiast brać prąd z cewki dać z akumulatora do cewki W/N To po co by był mi zapłon??


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 21:04 
do ładowania aku;]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 22:04 
Poziom

Dołączył(a): 31 gru 2007, o 22:16
Posty: 2297
Pochwały: 22
Pojazd: sdfjh
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Tylko??? :-/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 22:14 
yyy... No chyba tak a co ty chciałeś z nim zrobić???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 22:27 
Poziom

Dołączył(a): 31 gru 2007, o 22:16
Posty: 2297
Pochwały: 22
Pojazd: sdfjh
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Czyli po co wtedy te ustawianie zapłonu on nie jest potrzebny?Dla mnie to jakieś dziwne :-/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 22:37 
Sorry ten kabel od platynek idzie do cewki WN sorx zapomniałem


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2008, o 23:29 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2007, o 21:07
Posty: 4555
Lokalizacja: Okolice Pszczyny
Pochwały: 29
Pojazd: Ogar 200, Honda Hornet
GG: 0
Województwo: Śląskie
Przypatrz się cewce W/N... są tam 2 cyferki przy tych cypelkach do podłączania kabli 1 i 15, standardowo do 1 szedł kabel z masy a do 15 kabel z cewki, w zapłonie bateryjnym do 1 idzie kabel z + a do 15 idzie kabel z przerywacza :D

_________________
www.ogar200.pl
Prawdziwa wiedza i mądrość powinna zawsze iść w parze z pokorą i chęcią pomagania innym

Dziwisz się że na forum nie ma żadnych reklam? Taki był mój cel! Jestem przeciwnikiem komercyjnego internetu! Następną przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt iż niedorzeczne i perfidne jest sprzedawanie czyichś informacji!
ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2008, o 16:53 
Poziom

Dołączył(a): 31 gru 2007, o 22:16
Posty: 2297
Pochwały: 22
Pojazd: sdfjh
GG: 0
Województwo: Mazowieckie
Dzięki OJS ;-) Ale proszę o więcej porad :-D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
www.ogar200.pl , www.motorowery.net